2010-12-17, 07:39
Medlem
AmalGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncingSven
Slipper du klådan: kör på, hur härligt som helst.

med klåda: hur hade det sätt ut om en bartender inte kunde sluta klia sig va 2a sekund? (om nu bartender var ditt jobb dvs, men jobbigt overall)
Men klådan lär ju ha försvunnit efter 7 timmar... right?
Citera
2010-12-17, 12:47
Medlem
laxes avatar
om du inte är helt grön på opioider borde du kunna dricka ca 2dl utan problem ta bara en atarx eller liknande antihistamin så slipper du klådan
Citera
2010-12-20, 11:43
Medlem
HackerXXs avatar
Pro tip från en laktosintolerant. Om du får förstoppning, dra i dig ett eller ett par glas mjölk så blir de en jävla fart ska du nog se.
Citera
2010-12-20, 15:50
Medlem
santanders avatar
Lek med tanken att man skulle robba ett apotek.
Då skulle man ha mkt medecin att tillgå bla cocillana.
Vad skulle man kunna kränga säg 250 ml för? (kostar 148 på apoteket)
Citera
2010-12-21, 21:35
Medlem
Tjenare, intog för 20min sen 80-90 ml cocillana. Råkade dock spy nånn minut senare. Min fråga är, får jag effekt ändo ?

Uppskattar snabbt svar
Citera
2010-12-23, 01:44
Medlem
wuttwewts avatar
Tjenare,
Jag drack idag ca 40-50ml cocillana, och imorgon på kvällen ska jag dricka lite öl.
Då undrar jag om det kan vara någon fara? Är ju inte så stor dos och den intogs ganska tidigt på dagen men vill vara säker så att inget händer...
MVH
Citera
2010-12-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuttwewt
Tjenare,
Jag drack idag ca 40-50ml cocillana, och imorgon på kvällen ska jag dricka lite öl.
Då undrar jag om det kan vara någon fara? Är ju inte så stor dos och den intogs ganska tidigt på dagen men vill vara säker så att inget händer...
MVH

Det borde vara helt lugnt
Citera
2010-12-23, 18:00
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
Lek med tanken att man skulle robba ett apotek.
Då skulle man ha mkt medecin att tillgå bla cocillana.
Vad skulle man kunna kränga säg 250 ml för? (kostar 148 på apoteket)

Inget svar på din fråga tyvärr, men en egen: Vem f*n snor Cocillana om han lyckas råna ett apotek?
Citera
2010-12-24, 00:24
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Inget svar på din fråga tyvärr, men en egen: Vem f*n snor Cocillana om han lyckas råna ett apotek?

Inte så att jag tänkt robba ett apotek för att ta cocillana. Hade jag robbat ett apotek hade jag först och främst siktat på tyngre grejer (tex oxycontin) som är inlåsta, sen benso osv.
Meningen med min fråga va om ngn där ute köp cocillana på gatan och isf vad har det kostat.
Vet inte ens om det finns ngn marknad för det på gatan då det är skitenkelt att få utskrivet.
Citera
2010-12-25, 03:43
Medlem
Sjukaste dröm på cocillana, vanligt? Läs dröm analysen.

Hej, hade den sjukaste drömmen igår, dagen före dopparedan. Har varit lite förkyld på sista tiden så morsan frågade om jag ville ha lite cocillana så klart tacka jag och bockade. Tog lite extra.
Dos:4 x 20 ml. 2 alvedon och 2 öl 1 4cl jäger.

Jag kunde inte somna så jag loggade in på datorn och surfade runt lite på internet, kollade lite på porr och mådde allmänt bra. Känd inte av cocillana så mkt men kände att det var där. Inget direkt rus men kändes lite annorlunda. Har aldrig prövat någon opiat eller något högre än CB(vet att cocillana innehålle etylmorfin eller vad det heter). Ska dock pröva tram snart, ska bli kul

Iaf, när klockan börja bli mot 6 så bestämmde jag mig för att sova lite, skulle upp vid 9 så hade bara 3 timmars sömn på mig. Lyckades somna till vid halv 7. Drömde en sådan sjuk dröm, kommer länka en tråd till drömmen då jag har skrivit den. Men jag har aldrig varit så vaken i en dröm som då, allting var så mycket "coolare", färgerna var helt otroligt vackra och rörelserna var skarpa. Det var som att se en fet blueray film på den fetaste TV med fullt surround.

Jag undrar nu om detta är vanligt, att man drömmer på cocillana eller finns det något som kan få mig att uppleva liknande drömmkänslor?
Har ni haft någon "cool" dröm på cocillana eller liknande?
Citera
2010-12-25, 03:54
Medlem
Cocillana innehåller väll morfin? I så fall ja. Sist så kunde jag inte somna för det kändes som att jag satt i en elektrisk stol eller något annat sjukt, ont som fan gjorde det i alla fall.
Citera
2010-12-25, 04:07
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Ja det är vanligt, det har ett namn dock kommer jag inte ihåg vad det heter. Fans uppe en tråd om det. Samma som när man noddar. Någon som vet vad jag snackar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in