2010-08-10, 21:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Jag försökte faktiskt ringa idag..11 stycken före i kön..men jag känner väl att jag borde göra det
Ja, snälla, gör det.
Citera
2010-08-10, 21:51
Bannlyst
Har de någon båt i havet och brukar de åka till nån spec ö där i skärgården, om hon nu ville komma bort ett tag under tiden ex flyttar ut ur huset...
Såg i nån profil här att hon beskrev sig som att ha dåligt lokalsinne, kan hända hon snurra bort sig.
Citera
2010-08-10, 21:52
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Jag försökte faktiskt ringa idag..11 stycken före i kön..men jag känner väl att jag borde göra det

Du kan även ringa detta nummer. 031-739 25 02.
Citera
2010-08-10, 21:54
Medlem
saffys avatar
Citat:
Det var en man med hästsvans i onsdags vid middgstiden. Jag och min man kommenterade honom; Vad ska den tomten gå då? Knappast spela golf. Det ligger en golfbana precis vid skylten Svartedalen, och på den vägen promenerade han. Det var en man som jag aldrig tidigare sett promenera på landsvägen och när jag idag läser om Landström som är i tidningen och pratar om en man som gick längst med vägen, så kom jag ihåg det..även min man, men han tror att det var flera veckor sen..men det är han det Och det var en iakktagelse på samma väg 10.30 om en mötande bil som kom körande snabbt. Mannen som jag såg gick in mot svartedalen, alltså mot deras bostad..ca 8 km typ. Därför funderar jag..
Shit va kladdigt detta blev då!
Citera
2010-08-10, 21:55
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Du kan även ringa detta nummer. 031-739 25 02.
Jag ringde det först, och då sa dom att jag istället skulle ringa 114 14
Citera
2010-08-10, 21:56
Medlem
utforskas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ja, snälla, gör det.
Det finns ett annat nummer Du kan ringa på så Du inte behöver köa.

Skall rota fram det åt dig.

Du kan faktiskt bidraga med något som utesluter det ena från det andra.
Citera
2010-08-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Nejdu, om du tar och läser tråden kanske du begriper.
Han har klart uttalat att han valde M framför barnen. Han är dessutom dömd för våld mot det ena barnet. Både han och hon har erkänt att de tejpat fast en femåring. När hans sambo säger att barnen inte är välkomna i hennes hus, väljer han att sluta ha barnen. Han har runt 15 anmärkningar i polisregistret, och går på droger.Är detta att ta sitt faderliga ansvar?
Gäller dessa alla 15 anm barnen? Var han drogpåverkad när han hade barnen? Verkar som att jag kan tänka lite längre än dig, tänker ignorera dina korkade inlägg också, så vansinnigt stupida.
Citera
2010-08-10, 21:57
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Jag ringde det först, och då sa dom att jag istället skulle ringa 114 14

Jaha, märkligt att de behöver ha egen nummerupplysning.

Sa du förresten vad det gällde, de har gått ut med detta nummer i tidningen och vill ha in tips?
Senast redigerad av Lalajlaj 2010-08-10 kl. 21:59.
Citera
2010-08-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Har de någon båt i havet och brukar de åka till nån spec ö där i skärgården, om hon nu ville komma bort ett tag under tiden ex flyttar ut ur huset...
Såg i nån profil här att hon beskrev sig som att ha dåligt lokalsinne, kan hända hon snurra bort sig.

Då är det väl ändå troligare att att LKP vet vad dom gör, om man torskar innan kvarten i ett förhör?
Citera
2010-08-10, 22:03
Medlem
Venators avatar
Tack till den som svarade på min fråga om karta några sidor bakåt!

När jag tittar på kartan och sedan försöker läsa lite om området på nätet får jag intryck av att här finns en hel del vandringsleder, sjöar där man säljer fiskekort och annat. Jag trodde att långhåriga tomtar var precis vad man kunde vänta sig att se, så jag blir lite nyfiken när ni säger att det var en ovanlig syn. Finns det andra vägar in i området som är mer självklara för naturmuppar och sportfiskare och andra? Eller är det inte så mycket sådant folk som rör sig i området?
Citera
2010-08-10, 22:04
Medlem
Jag funderar lite på några saker: M beskrivs i tråden som dominant, stor och kraftfull. Sett till beskrivningar och uppgifter i tidigare inlägg tycks det rimligare att M skulle vara mördare snarare än mördad.

Om den här FS nu är våldsbenägen och arg har han väl haft ett antal möjligheter under åren att göra slut på relationen till M. Jag är bara en trådföljare och kanske jag har missat något, men varför skulle han göra det just nu?

Stämmer hennes dominanta sätt är hon kanske inte någon man går på med tillhyggen, eller?
Citera
2010-08-10, 22:06
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Tack till den som svarade på min fråga om karta några sidor bakåt!

När jag tittar på kartan och sedan försöker läsa lite om området på nätet får jag intryck av att här finns en hel del vandringsleder, sjöar där man säljer fiskekort och annat. Jag trodde att långhåriga tomtar var precis vad man kunde vänta sig att se, så jag blir lite nyfiken när ni säger att det var en ovanlig syn. Finns det andra vägar in i området som är mer självklara för naturmuppar och sportfiskare och andra? Eller är det inte så mycket sådant folk som rör sig i området?
Uppe på småvägarna inne i reservatet, där alla sjöarna finns, så är det inte alls ovanligt att man ser tomtar o troll, men på landsvägen är det inte så vanligt. De flersta åker ju dit med bil eller motorcykel, det är ju en bra bit att gå och bara en krokig landsväg..men väldigt vacker faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in