Citat:
Ursprungligen postat av MrBates
Jag är beredd att _inte_ hålla med dig. Du kan få höra något ännu mer sanslöst:
-"masturbation menstruation ", "irregular menstruation". Jag tänder på mindre...
Har de hittat hennes mens nånstans i huset? Ha, då vet de inte mycket om "darkside"...
En framåt tjej med det som beskrivs, hennes framåtanda, som onanerar ut sin menstruation i en webbutsändning? O-j, oj... jag skulle kunna pröjsa för sånt.
"skämt å sido"... ta det jag skrev här med en klackspark. Vad jag egentligen vill ha fram är, att hennes ex kan varit på fel plats, fel tillfälle... detta är inte olagligt. Svampplockare såg, spår i skogen... han kan väl också plocka svamp, han kan vara precis var han vill, vi bor i Sverige. Allemansrätt i skogen, frihet att tycka och skriva, frihet...
Att han har en viss bakgrund, domar, skulder... är man en mördare då? Hallå...
Det är snarare tvärt om, folk som gått på minor med rättvisan håller sig nog lugnare.
Vad hade han för uppsåt? Vad var det han planerat? I och med att han nekar, så vet polisen ingenting om hans eventuella uppsåt.
Jag säger bara det, en oskyldig på något så hemst som ett mord, dråp, om han nu är det, skall inte sitta inne för någon annan. Se till och leta upp GM och inte ta den enklaste vägen. Ta in poliser mer kompetenta mordutredare från rikskrim el vad som helst och gör ett "riktigt jobb".