2011-12-03, 02:52
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Vaknade förrut, 18h efter jag somnat.
råkade berätta för bruden att jag strulat med en grek när jag var i Rhodos och gjorde bort mig i allmänhet, ne håller mig nog till opiater framöver

haha, du gör nog rätt i det

mvh
Citera
2011-12-03, 21:15
Medlem
Hejsan

Min kran svarar inte och behöver fylla på inför julen med IKTO.mm
Någon som kan Pma en tillförlitlig Hemsida, sida på nätet med rimliga priser??

Mvh:
Citera
2011-12-04, 21:49
Medlem
Skulle me vara tacksam om någon kan pma en hemsida man kan beställa ifrån
Citera
2011-12-05, 23:06
Medlem
Är Ikto 0,5mg mindre värda (ekonomiskt) och potenta än Diazepam 10mg? Älskar Ikto men 0,5mg biter inte alls på mig, så jävla klena. Hur ställer sig en läkare tex vid ett sådant byte ?
Citera
2011-12-06, 06:16
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitechristmas
Är Ikto 0,5mg mindre värda (ekonomiskt) och potenta än Diazepam 10mg? Älskar Ikto men 0,5mg biter inte alls på mig, så jävla klena. Hur ställer sig en läkare tex vid ett sådant byte ?
Rent ekonomiskt skulle jag tro 10mgs diazepam är mer värt. Just för Ikto vanligast på marknaden är i 2mg och dem kostar ca. 20spänn styck i vnaliga fall. En 10mg diazepam kan du sälja för 10 spänn lätt, sen är det apotekets och du kan bevisa det (dem skriver väl bara ut stesolid vad gäller diazepam o dem har speciellt utseende) så lär du kunna få en bit till.

Bara som exempel säljer en halv-vän till mig på gatan till några gammla kompisar o halv-kompisar av hans 10mgs stess för 15-20spänn (små kvantiteter). O han får inte mer än max 25spänn för Ikto 2mgare (visserligen inte apotekets o han försökte inte lura dem o säga det var det.......ikto roche har väl apoteket 2mgarna ser ju om inget annat uppenbarligen lika ut som dem man kan få ifrån okänd tillverkare) Nu är priserna jag bor lite högre på benz än vanligt, men bara lite, så knappast här han kan få mer än 30spänn max för en 2mg ikto.

Sen potensmässigt ska 0.5 ikto vara samma som 10mg diazepam. Om du har 0.5orna utskrivna kan du påpeka det för läkare att du hört det/läst det, och säga något i stil med att du åkte flyg en gång och var skitskrajj ville inte ställe in planet så lyckligtvis kunde du låna en stesolid tror du dem hette.

Så tycker jag, och nog många verkar det, att diazepam är bättre mot ångest o ikto är mer opålitligt (Fattar inte varför inte fler t.ex. här på fb skrivit om hur dem är fullproppade med Xanor och sagt att dem inte känner sig spec. påverkade däremot gjorts det massa om ikto, jag kan dock ha fel).... Aldrig testat apotekets Ikto iofs, bara Stessen, sen antal andra benzos inte ifrån apoteket. Tycker man blir mycket mer sömnig lugn benzad lr whatever i skallen av stess, av all benz jag testat så är ikto mest opålitlig vad gäller kunna märka hur påverkad är kort sagt. Många gånger är det dock helt prima på alla sätt, så gillar ändå ikto mycket......
Senast redigerad av Nume 2011-12-06 kl. 06:32.
Citera
2011-12-06, 06:23
Medlem
NostradamusJRs avatar
Har käkat ikto i snart 3 år och visst har man flummat på det några gånger men nu TROTS att jag äter ordinerad dos 0,5 + 0,5 + 0,5 och har "flummat" på det 3ggr - första gången 8mg, andra gången 10mg och tredje gången 20mg och jag fick ingen ruskänsla what so ever...

Nu byter jag mina burkar mot alprazolam istället de får jobbet gjort iallafall... både när det kommer till mina åkommor samt flummandet.
Citera
2011-12-06, 06:38
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Har käkat ikto i snart 3 år och visst har man flummat på det några gånger men nu TROTS att jag äter ordinerad dos 0,5 + 0,5 + 0,5 och har "flummat" på det 3ggr - första gången 8mg, andra gången 10mg och tredje gången 20mg och jag fick ingen ruskänsla what so ever...

Nu byter jag mina burkar mot alprazolam istället de får jobbet gjort iallafall... både när det kommer till mina åkommor samt flummandet.
Var varsam med ikton är kanske kontentan ang den drogen. (Och xanor usch så kort halv.-tid den har........ Väldigt svårt för mig att se enormt mycket 'flummpotential' i benz överhuvudtaget om man inte brukar det väldigt sparsamt och med uppehåll för det mesta Alltså vräka i mig vilken benz somhelst nuförtiden istor mängd visst blir jag bäng men dendär känslan som i början finns inte riktigt förutom när jag tog ett jätteuppehåll på 3månader typ, o jag har inte brukat mkt o haft rätt bra med uppehåll lr ja hyffsat hela tiden)

F.ö. Lorazepam!!!!!!!!!
Citera
2011-12-06, 18:33
Medlem
Xanor gör mig medvetet påverkad oavsett dos, jag blir glad och produktiv. Ikton märker jag inte av - inget rus. Bara min omgivning som märker att jag "tagit nåt" på itko men inte när jag tar Xanor. Why ?
Tycker inte jag beter mig konstigt. Kan det vara talet att man omedvetet drar ut på ord.

Nu kastar jag alla ikto åt helvete och äter mina xanor vid behov istället.
Citera
2011-12-06, 23:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ikto gjorde iaf mig väldigt vinglig och lite sluddrig. Som hög dos diazepam i kombo med alkohol.
Citera
2011-12-07, 16:33
Medlem
alprazolam_s avatar
Har tagit en 6 st nu iaf. Plus nån holk. Great piller!
Citera
2011-12-07, 19:30
Bannlyst
Jag har en konkret fråga: Hur länge varar själva "ruset" på ikto om det finns nåt svar.... sett alltifrån 4-12 tim vad är det "rätta"

Tack på förhand
Citera
2011-12-07, 21:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langbjorn
Jag har en konkret fråga: Hur länge varar själva "ruset" på ikto om det finns nåt svar.... sett alltifrån 4-12 tim vad är det "rätta"

Tack på förhand
DU lär inte märka det, men din omgivning -> flertalet timmar. Räkna med en topp ca. 1-2 timmar efter intag, därefter avklingande i lika många timmar. Beroende på dos förstås...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in