2010-03-15, 20:54
Medlem
Är det inte litet snålt att bara ge en hundring i dricks, om man har fått HE? De hoppas nog på mer...

Köper inte sex? Hmmm

// C5

Citat:
Ursprungligen postat av isaan
För mig en självklarhet att ge tjejen en hundring i "tipp".

Skulle själv aldrig betala för HE , men det händer ju att dom ger gratis om man är stamkund och dom vet att dom alltid får dricks. Känns faktiskt helt ok då med lite "fullständig avslappning". personligen så köper inte jag sex , anledningen är att jag får "taskiga vibbar" av det, men det är högst personligt.
Jag tycker inte om att nyttka dessa tjejers ekonomiska belägenhet, detta gäller ju nästan all form av sexköp.
Inte menat som ett pekfinger utan mer en reflektion av mina känslor

Behandla dom bara väl med noprmal respekt , så är det ok för mig
Citera
2010-03-15, 21:02
Medlem
Four hand massage. Ljuvligt. Jag har bara varit med om det en gång, och då bara i slutfasen av massagen. Jag hoppas att jag kan hitta några ställen som är bra på det här. Det kanske är vanligt?

// C5

Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Själv kostade jag på mig två massöser samtidigt idag Inte så dumt.. Och ja, de visste hur man åtgärdade ett smärtsamt stånd! Teamwork i sin bästa form..
Citera
2010-03-15, 22:10
Medlem
Förra helgen var jag i Linköping och testade då en av stans Thaimassage.
Lokalen var ganska liten och det fanns flera massagebritsar och en på golvet. Inget draperi eller liknande mellan, alla i samma rum. Förmodligen är hon ensam som jobbar där och har bara en kund åt gången. Eftersom jag inte visste om det var underkläder på eller av som gällde så tog jag helt enkelt av mig kallingarna innan jag gick dit. Då finns det inget val... (Tips för er andra om ni vill bli masserad utan kallingar.) Hon förberedde i lokalen medans jag klädde av mig. Man fick alltså inte klä av sig privat och lägga sig på bristen utan hon var kvar i rummet, visseligen tittandes åt ett annat håll. Upp på bristen på magen och hon lägger snabbt en handduk över mig. Massagen börjar och det är en utmärkt massage. Hon har varmt i lokalen och en värmematta under handduken man ligger på. Hon är inte blyg att massera ljumskarna och flyttar paketet flera ggr. Det blev svårare och svårare för henne då paketet blev hårdare och hårdare
Hon skrattar lite men ingen invit till något mer. Massagen fortsätter lika bra som tidigare. Efter massagen tvättar hon med en varm, blöt handduk. Mycket bra. Precis en sådan massage jag vill ha. Varmt, inte för hårt, lagom sensuellt och hyfsat billigt.

Eftersom jag inte är från stan och inte kommer tillbaka på länge så kände jag mig extra modig. Jag var sista gästen för dagen och precis när jag skulle gå så av nyfikenhet frågade jag om hon inte gjorde som i Stockholm, dvs att ge HE. Hon började då berätta att hon jobbat på restaurang tidigare och att hon var välkänd i stan(som krögare). Linköping är en liten stad och skulle hon göra sånt så skulle ryktet sprida sig snabbt och hon skulle få trubbel. Hon pratade så fort och på relativt dåligt svenska/engelska så efter ett tag så frågade jag om hon förstod vad jag menade med Happy ending, samtidigt som jag gjorde den internationella gesten... Hon sa att hon givetvis visste vad jag menade. Hon blev inte alls sur utan tyckte att, även fast hon inte gör det, det är ett bra sätt av avsluta en avslappnande massage.

Någon mer som varit i Linköping på massage? Hör av er med era erfarenheter och om ni vill veta vilket ställe det är.
Massagen var mycket bra!
Citera
2010-03-16, 05:59
Medlem
Vill flytta till sthlm ni har så många massage ställen och välja på.....göteborg är ju = dötrist
Citera
2010-03-16, 19:09
Medlem
Finns det något bra massage i Malmö
Senast redigerad av gosven00 2010-03-16 kl. 19:12.
Citera
2010-03-16, 19:41
Medlem
nuendasts avatar
längtar tillbaka till flickorna i finland, men under tiden får man hålla tillgodo med utbudet här. hoppas finna slankayngren tjejer då jag föredrar det jämfört mot äldre mulliga
Citera
2010-03-16, 20:36
Medlem
Kitzbühels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
bla bla bla...

Tog en del videoklipp och bilder med mobilen i Helsingfors. Vart kan man skicka upp dem så att ni kan se dem?

Killen erbjuder att slänga upp lite intressanta bilder och ingen kan hjälpa honom?? Då får jag ta på mig hjälterollen då

http://tinypic.com/

Där kan du anonymt lägga upp både video och bilder...
Citera
2010-03-17, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Åk till Lund.
Du får PM
Mvh/ Gentleman007

Jag undrar också.......
Citera
2010-03-17, 10:17
Medlem
Jag undrar också om Skåne? Ngn som vet
Citera
2010-03-17, 11:09
Medlem
Thai, HE och Diskretion!

Ärade bröder!
Just nu svämmas min PM-låda över av förfrågningar från bröder som vill ha tips på massageställen som ger HE. Jag försöker svara så gott jag kan, men kutym är att man också som frågeställare ska ha något att byta med och att man varit medlem en tid. Jag kan inte veta om någon av er egentligen är "fabror blå" som vill komma och förstöra en lite oskyldig företeelse som massage med HE.

Men – och det är kanske det viktigaste - alla bröder som får tips på ställen sköt detta diskret!
Ring inte till kliniken, eller maila och fråga i första frågan hur mycket HE kostar. HE existerar inte officiellt - någonstans!
Kom ihåg det! Tyvärr har jag fått erfara, senast igår, att ställen som jag rekommenderat via pm får direkta frågor om detta på tex telefon.

En gentleman kommer till Thaistället nyduschad och fräsch, är vänlig och artig. Har man beställt tid, beställer man oljemassage om de frågar på tlf.
På kliniken går man till anvisat rum och klär av sig, duschar ev om de har dessa faciliteter.
Tar av sig kalsongerna och lägger sig på britsen och njuter av dofter och svag musik i högtalarna.
Om man vill ha HE brukar det lösa sig under massagens gång, som många andra bröder så väl beskrivit. Hon "råkar" nudda de intimare delarna lite för ofta, man kan "stöna" lite behagfullt när hon masserar rumpan, eller rycka till när hon kommer åt pungen. Dessa signaler är ofta fullt tillräckliga för att man ska få sin önskade behandling, efter att man accepterat ett antal fingrar som hon visar upp (mellan 3-5f fingrar/hundralappar). Eller också frågar man lite vänligt och diskret om de har "some extra".
Svårare än så är det inte.
Men kom också ihåg att bara för att en tjej givit HE, är det inte säkert att alla på kliniken gör det och oftast inte mama san.
HE är och förblir en personlig sak mellan gästen och massösen. Låt oss hålla det på den nivån. Det vinner vi alla på.
Mvh/ Gentleman007
Citera
2010-03-17, 11:21
Medlem
Torskbloggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Ärade bröder!
Just nu svämmas min PM-låda över av förfrågningar från bröder som vill ha tips på massageställen som ger HE. Jag försöker svara så gott jag kan, men kutym är att man också som frågeställare ska ha något att byta med och att man varit medlem en tid. Jag kan inte veta om någon av er egentligen är "fabror blå" som vill komma och förstöra en lite oskyldig företeelse som massage med HE.

Men – och det är kanske det viktigaste - alla bröder som får tips på ställen sköt detta diskret!
Ring inte till kliniken, eller maila och fråga i första frågan hur mycket HE kostar. HE existerar inte officiellt - någonstans!
Kom ihåg det! Tyvärr har jag fått erfara, senast igår, att ställen som jag rekommenderat via pm får direkta frågor om detta på tex telefon.

En gentleman kommer till Thaistället nyduschad och fräsch, är vänlig och artig. Har man beställt tid, beställer man oljemassage om de frågar på tlf.
På kliniken går man till anvisat rum och klär av sig, duschar ev om de har dessa faciliteter.
Tar av sig kalsongerna och lägger sig på britsen och njuter av dofter och svag musik i högtalarna.
Om man vill ha HE brukar det lösa sig under massagens gång, som många andra bröder så väl beskrivit. Hon "råkar" nudda de intimare delarna lite för ofta, man kan "stöna" lite behagfullt när hon masserar rumpan, eller rycka till när hon kommer åt pungen. Dessa signaler är ofta fullt tillräckliga för att man ska få sin önskade behandling, efter att man accepterat ett antal fingrar som hon visar upp (mellan 3-5f fingrar/hundralappar). Eller också frågar man lite vänligt och diskret om de har "some extra".
Svårare än så är det inte.
Men kom också ihåg att bara för att en tjej givit HE, är det inte säkert att alla på kliniken gör det och oftast inte mama san.
HE är och förblir en personlig sak mellan gästen och massösen. Låt oss hålla det på den nivån. Det vinner vi alla på.
Mvh/ Gentleman007

Kloka ord. Hoppas att vi kan vara överens om det....
Citera
2010-03-17, 13:12
Medlem
Väl talat Gentleman. Har själv inte gjort några inlääg i detta forum förrut mendock varit medlem en tid samt pm:at en del medlemar angående trevliga ställen i skånetrakten och fortsätter givetvis gärna detta utbyte med gamla som nya medlemar på detta forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in