2009-12-12, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Om han nu är så förtjust i småflickor, varför blir han då ihop med Zinat? Hon är väl medelålders med diverse gökungar. Det är svårbegripligt.

Var det bara en täckmantel för de påstådda vederstyggligheterna i templet?

Som med de flesta notoriska sexmissbrukare och kinnomisshandlare så är väl flickvännen en trygghet och småbruttorna en egotripp.
Citera
2009-12-14, 23:19
Medlem
Meatloves avatar
Tiger Wood/Dileva

Tiger Wood eller Dileva? Vilken vill ni Helst inte ha i närheten av frun/flickvännen eller morsan eller syrrans trosa???? Tiger bad om förlåtelse, men Dileva är är fortfarande helgonförklarad.

Hoppas TDL X kan förlåta honom. Att kunna förlåta andra människors missgärningar är en befrielse, både för en själv och för den som blir förlåten.
Citera
2009-12-15, 02:51
Medlem
tjejen08s avatar
länk...

jag skulle verkligen vilja veta om di leva misshandlat sina *ex* eller inte... mest för att han varit en inspirationskälla för mig. visst han kan vara flummig men han säger även en del vettiga saker.

men jag klarar inte av att ha en person/artist som inspirationskälla om han misshandlar folk...
så hur ska jag göra?? skita i honom eller fortsätta ha honom som inspirationskälla... zinat skrev ju på sin myspace sida på sin blogg att di leva kan vara temperamentsfull, varför skulle hon skriva så ifall han inte gjort nåt?!

ni länkar ju till massa sidor så jag vill länka till en av hans sidor som ni kanske inte sett. ni pratade om det där med att han har ett tempel, man kan boka honom här och läsa om hans *andra* verksamhet.

http://www.spaceflower.net/
Citera
2009-12-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjejen08
jag skulle verkligen vilja veta om di leva misshandlat sina *ex* eller inte... mest för att han varit en inspirationskälla för mig. visst han kan vara flummig men han säger även en del vettiga saker.

men jag klarar inte av att ha en person/artist som inspirationskälla om han misshandlar folk...
så hur ska jag göra?? skita i honom eller fortsätta ha honom som inspirationskälla... zinat skrev ju på sin myspace sida på sin blogg att di leva kan vara temperamentsfull, varför skulle hon skriva så ifall han inte gjort nåt?!

ni länkar ju till massa sidor så jag vill länka till en av hans sidor som ni kanske inte sett. ni pratade om det där med att han har ett tempel, man kan boka honom här och läsa om hans *andra* verksamhet.

http://www.spaceflower.net/

Hon skrev så av en anledning ja.

Jag anser att hans verksamhet är väldigt vilseledande. Jag ser det som ett sätt för honom att kanalisera sin egna skit utan att faktiskt ta tag i den. Det är inte konstigare än John Lennon. Påstod sig predika fred och kärlek men gav i själva verket folk inklusive sin egna familj, på käften. Visst har många inspirerats av honom och jag ser inget problem med det. Jag bara har svårt att känna att hans "imagine" är så äkta när jag känner till vad han ställt till med.

Personligen ÄLSKAR jag Massive Attack! Gör fortfarande. Sen vill jag minnas att det för några år sen riktades pedofilianklagelser mot en av medlemmarna, minns inte vilken. Det fick mig inte att sluta älska deras musik.

I ditt fall får du nog se över dina inspirationskällor kan jag nog lugnt råda dig, om det är som du säger om vad som diskvalificerar en person att se upp till... Hoppas att du hittar nya förebilder som inte misshandlar och manipulerar!
Citera
2009-12-16, 19:35
Medlem
hängballens avatar
Kärringar som knullar en "karl" i klänning har väl ändå förverkat sin rätt att behandlas med respekt eller?
Citera
2009-12-16, 19:54
Medlem
sandvikenbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
"Dilevasanningen" och reggade dig enbart för att skriva det där...

Det är ju omöjligt att veta ifall det ligger nån som helst sanning i det du skriver

Du kan lika gärna vara nån som får en kick av att få folk att tro på rykten du hittar på

...ja för dig är det kansche omöjligt... men inte för dom som vet sanningen... det är en uppmaning för dom att visa civil kurage!...ursäkta Vonoben...men inlägget är säkert inte avsett till dig...du kan ju lika gärna vara antingen TDL eller någon som får en kick av att dölja sanningen... så funkar FB
Citera
2009-12-16, 20:00
Medlem
Citat:
Om han nu är så förtjust i småflickor, varför blir han då ihop med Zinat? Hon är väl medelålders med diverse gökungar. Det är svårbegripligt.

och vad är Di Leva själv då?
Medelålders med gökunge...
Märkligt tyst Thomas varit på sista tiden?
Citera
2009-12-16, 20:07
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:

Bra tänkt Sven-Gustaf!
Citera
2009-12-18, 07:56
Medlem
Meatloves avatar
Fallen Star!!!

Okej, Dileva är ett SVIN men varför ska ni skriva en massa om Dilevas eller Zinats barn. Jag tycker att det är omänskligt att dra in barnen. Låt deras barn vara i fred!!! Deras relation är slut och efter dilevas brev till media, har han tappat masken och visade sitt sanna jag. Det lustiga med Dileva är att veckan innan deras bråk, berättade han för AB om hur mycket han älskade Zinat. Men sanningen är att Dileva skiter i alla människor i sin omgivning och tänker bara på Snabba Cash och vill kränga sin nya skiva Lovestar eller som vi kallar den (FALLEN STAR).
Citera
2009-12-18, 09:04
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove
Okej, Dileva är ett SVIN men varför ska ni skriva en massa om Dilevas eller Zinats barn. Jag tycker att det är omänskligt att dra in barnen. Låt deras barn vara i fred!!! Deras relation är slut och efter dilevas brev till media, har han tappat masken och visade sitt sanna jag. Det lustiga med Dileva är att veckan innan deras bråk, berättade han för AB om hur mycket han älskade Zinat. Men sanningen är att Dileva skiter i alla människor i sin omgivning och tänker bara på Snabba Cash och vill kränga sin nya skiva Lovestar eller som vi kallar den (FALLEN STAR).

Jaså, är det en ny skiva på gång? Jag sett precis och tänkte på att det har varit väldigt tyst sedan hans förra technohit "Smack my bitch up".
Citera
2009-12-18, 09:05
Bannlyst
Ar det nagon pa allvar som kan se Di Leva i batik kjol och hast svans kasta ivag en liten tjej orfil med ansiktet halv bortvant, fy dig dumma dumma Zinat. Du skulle aldrig sugit ur det sista i bag in boxen! Dar gick fani mej gransen, Nu djavlar tar jag i med hard hanskarna och kastar rokelse ljus pa dig. Maste ju anda varit en jamn fight
Citera
2009-12-18, 19:20
Medlem
Meatloves avatar
Dilevas Nya Skiva???

Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Jaså, är det en ny skiva på gång? Jag sett precis och tänkte på att det har varit väldigt tyst sedan hans förra technohit "Smack my bitch up".

Ny Skiva? visst, här kan ni läsa mer om den.

Skivan skulle kommit ut redan den 3 dec 2009 (tror jag), men nu blir det våren eller hösten 2010. Diliv hoppas att folk glömmer allt och köper hans nya skiva ändå.

http://www.universalmusic.se/artister/di-leva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in