2009-12-06, 22:53
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
http://sv.tinypic.com/r/11ln535/6

dålig bild men det ger väl ett ungefär om hur den ser ut

Både femmor och tior är vita och runda så det är svårt att säga. Vet att femmorna har någon text på sig men tiorna har jag inte sett på ett tag. Kolla fass!
Citera
2009-12-06, 23:42
Avstängd
jugbandbluess avatar
Blir bara trött på mina nu. Dags att byta benso kanske.. ingen eufori och ångesten dämpas bara halvvägs s.a.s.
Citera
2009-12-07, 11:29
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
http://sv.tinypic.com/r/11ln535/6

dålig bild men det ger väl ett ungefär om hur den ser ut

verkar vara tefaten. åt dom själv i flera månader och tycker dom funkar helt ok. man utvecklar tolerans riktigt snabbt bara. tror det är pga. av diazepamen.
Citera
2009-12-07, 11:32
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untitled2k
H*n nämnde Oxascand, Stesolid och Xanor som tänkbara preparat för mina problem, ev kombinerat med en betablockerare typ Inderal/Seloken.

Vi kom överens om att gemensamt prova oss fram till rätt medicin och dos så jag tänker nog föreslå Xanor nästa gång...

Pröva xanor och se hur dom fungerar mot din ångest. Finns depot xanor också som du bara tar 1 gång om dagen och som har effekt som varar mycket längre. Annars tas dom vanliga tabletterna (t.ex 0,5mg:en) upp rätt snabbt. Så man mår bättre nästan direkt efter intag. Du verkar ha en schysst läkare för övrigt.
Om du ska äta medicin dagligen så kanske du ska ta oxascand som är lite mildare och så ha xanor vid behov? Bara ett förslag...
Citera
2009-12-07, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
verkar vara tefaten. åt dom själv i flera månader och tycker dom funkar helt ok. man utvecklar tolerans riktigt snabbt bara. tror det är pga. av diazepamen.

tolerans snabbt säger du... käkade 10 stycken igår kommer jag må skönt på 4 stycken ikväll eller är det så snabbt toleransökning?
Citera
2009-12-08, 11:17
Bannlyst
En Roche 10 är guld värt när man är riktigt bakis och vet att man gjort bort sig kvällen innan. Efter en stund kan man så smått börja ringa runt och be om ursäkt
Citera
2009-12-09, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
En Roche 10 är guld värt när man är riktigt bakis och vet att man gjort bort sig kvällen innan. Efter en stund kan man så smått börja ringa runt och be om ursäkt

Instämmer Men det finns även andra fullgoda Diazepam-alternativ.
Citera
2009-12-10, 09:53
Bannlyst
En simpel fråga bara: Hur mycket brukar ni knapra i er åt gången, tar ni 2-5st direkt eller flera?

Mvh
Samung
Citera
2009-12-10, 10:27
Medlem
MicrograMs avatar
4-6 st á 10 mg ungefär, sedan fyller jag på efter behov...
Citera
2009-12-10, 14:13
Bannlyst
Tack för svar.
har ännu en fråga; om ni vill bli hel väcka. Så väck att ni inte kmr ihåg så mkt från dagen innan, hur många tar man då?

Mvh
Samung
Citera
2009-12-10, 14:14
Bannlyst
Förlåt om det här liknar "spamming" i tråden, men en till fråga.. Vad tycker ni om diaze-10, fick tag på nå indiskt skule ja tro det är. står diaze* -10 på blistret.

All info uppskattas enormt.

Mvh
Samung
Senast redigerad av Sumang 2009-12-10 kl. 14:27.
Citera
2009-12-10, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sumang
Förlåt om det här liknar "spamming" i tråden, men en till fråga.. Vad tycker ni om diaze-10, fick tag på nå indiskt skule ja tro det är. står diaze* -10 på blistret.

All info uppskattas enormt.

Mvh
Samung

Om du säker på internet så hittar du en massa dålig kritik, men själv så tycker jag att dom är helt okej! Uppskattningsvis 7,5mg i dem känns det som!

Med tanke på priset så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in