2010-01-28, 15:27
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Vad är era åsikter om FZ Diazepam?

Jag har inte testat dom själv, men jag har inte hört någon tala gott om dem och om jag inte missminner mig har ingen skrivit något smickrande om dem på forumet heller...
Citera
2010-01-28, 15:36
Medlem
hur är de indiska vita valiumen från SE?
Citera
2010-01-28, 18:04
Medlem
Buffelns avatar
Fram tills nu har de vita indiska inte varit så bra, men de säger väl att de har fått en ny batch nu. Jag kan dock tycka att det är ett dåligt tecken att det är skillnad mellan batchar när man köper piller från ett "seriöst" läkemedelsföretag i blister... jag rekommenderar iaf inte deras rochar just nu (se mitt gnäll ovan)
Citera
2010-01-28, 18:27
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Fram tills nu har de vita indiska inte varit så bra, men de säger väl att de har fått en ny batch nu. Jag kan dock tycka att det är ett dåligt tecken att det är skillnad mellan batchar när man köper piller från ett "seriöst" läkemedelsföretag i blister... jag rekommenderar iaf inte deras rochar just nu (se mitt gnäll ovan)

Ja, Roche får man, oftast, vad man ska.
Citera
2010-01-28, 19:11
Medlem
Phibers avatar
Citat:

Jag fick mina roche förra veckan från dem och de var de inge fel på
Citera
2010-01-28, 19:20
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Jag fick mina roche förra veckan från dem och de var de inge fel på

Skriver du det där bara för att plåga mig? Obarmhärtigt, obarmhärtigt.
Citera
2010-01-28, 19:48
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Skriver du det där bara för att plåga mig? Obarmhärtigt, obarmhärtigt.

Hehe, du hade inte tolerans eller liknande?
Jag kan dock säga att färgen på tabbarna inte är som de brukar vara, de är väldigt bleka.
Men jag ska köra några till efter helgen så får jag återkomma med ett mer exakt omdöme
Citera
2010-01-29, 03:37
Medlem
Vslium är ju för fan samma ämne, men de gav sig i Sverige och Stesolid blev ensamma på marknaden, de är vita runda tabletter och inget annat, färgen kvittar, bara för tat det fins fina blå Valium så är de inte bättre.

Jag är glad att jag inte får nån kick på dem som ni tycks få, jag blir mest trött om jag stopa i mig flera stycken.

Andra jag känner hyllar Diazepam, de är så jävla sköna säger de och de sitteri så länge.

Sitter i länge går jag med på men inte det andra, kan man vara oemotaglig för att försöka trippa på dem?

Jag har mina medecinskt, men det är klart som fan jag testat, men det har aldrig givit ett skit mer än trötthet.

Eler kan det bero på at jag tar dem mot panikångest och ångest att de liksom inte funkar som om jag vore en vanlig frisk människa?
Citera
2010-01-29, 07:58
Medlem
Mords avatar
vadfan snackar du om? valium är enbart mot ÅNGEST och inte mot panikångest. tänk ut resten själv...
Citera
2010-01-29, 10:31
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Jag är glad att jag inte får nån kick på dem som ni tycks få, jag blir mest trött om jag stopa i mig flera stycken.

Varför är du glad att du inte får någon "kick" av dem?
Citera
2010-01-29, 11:46
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Vslium är ju för fan samma ämne, men de gav sig i Sverige och Stesolid blev ensamma på marknaden, de är vita runda tabletter och inget annat, färgen kvittar, bara för tat det fins fina blå Valium så är de inte bättre.

Andra jag känner hyllar Diazepam, de är så jävla sköna säger de och de sitteri så länge.

Sitter i länge går jag med på men inte det andra, kan man vara oemotaglig för att försöka trippa på dem?

Jag har mina medecinskt, men det är klart som fan jag testat, men det har aldrig givit ett skit mer än trötthet.

Eler kan det bero på at jag tar dem mot panikångest och ångest att de liksom inte funkar som om jag vore en vanlig frisk människa?

Vi diskuterade att "Roche" vallar från en specifik leverantör var annorlunda än vad de brukar vara och inget annat. De funkar endast riktigt bra om man har ångest jämfört mot om en fullt frisk människa skulle ta dem. "trippa" har inte ett skit med benso att göra förövrigt....
Citera
2010-02-03, 14:19
Medlem
då joinar jag denna klubb för att jag fick stess utskrivet idag!
första gången nån skriver ut nåt starkare än oxazepam till mig, så jag är super glad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in