2009-12-23, 11:43
Medlem
Boogermans avatar
Jo de är sant blev exakt så med Whord tramadol sa att de är så lätt att göra kortbedrägeri de borde ju ni veta ni som är snutar. så blev de nerlagt
Citera
2009-12-23, 21:09
Medlem
får ni också sjuk tolerans på stess? Kan käka 50mg en dag o må bra , dagen efter måste jag äta minst 10, har käkat 33 stycken på en dag och fortfarande mått dåligt
Citera
2010-01-02, 22:14
Medlem
Zopicas avatar
Alltid varit besviken på dia, speciellt då som ångestlindrare.
Idag kom jag dock på att dia + zoppar är sanslöst bra!

Så nu får jag väl gå med i Fancluben då
Citera
2010-01-03, 20:48
Medlem
heroinsunrises avatar
Får 40 mg Stesolid utskrivet om dagen. Stesolid är enligt mig den bästa ångestdämparen. Cirka 15-30 minuter efter det att jag tagit min morgondos känner jag att ångesten släpper helt. Utöver sagda effekt är jag lite småmysig under dagen, och när jag tar min Stilnoct (10mg) så blir jag än mysigare, och totaldäckar så fort jag sluter mina ögon.

Utöver detta får jag 300 mg Lyrica per dag, vilket jag anser vara en skräpmedicin som jag håller på att trappa ur. Möjligtvis potentierar den effekten av Diazepam/Zolpidem något.

Har även 2 Lergigan Forte och 2 rör Theralen till natten.

Vid behov har jag 2 rör Theralen, 4 gånger per dag.

Den enda bieffekten jag upplever av Stesolid (i terapeutiska doser) är att jag blir väldigt dåsig och somnar lätt. Antar att det är detta tillstånd som benstorskarna vill uppnå, har aldrig använd habbar tidigare än för att förstärka effekten av Opiater.
Citera
2010-01-03, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
får ni också sjuk tolerans på stess? Kan käka 50mg en dag o må bra , dagen efter måste jag äta minst 10, har käkat 33 stycken på en dag och fortfarande mått dåligt

Fick utskrivit en burk med 25styckn 5mg stesolid som jag fick hämta med 7 dagars mellanrum!

Det blev fel och jag fick hämta ut dem med 1 dags mellanrum! Tolleransen ökade så det stänkte om det och på slutet så hämtad jag ut min 25 burk på sammanlagt 125mg stesolid och öppnade burken inne på apoteket och hällde hella burkens innehållet i munnen samtidigt som jag hällde upp mig ett glas med dricks vatten som de har på vissa apotek och svalde ner de 125mg stesolid!

Kom plötsligt på att detta kanske inte var det bästa stället att göra det på men då var det för sent och apoteksperonalen tittade konstigt på mig. Speciellt hon som visste vad det var jag hade hämtat ut! De kommande veckorna så valde jag ett annat apotek!
Citera
2010-01-03, 23:13
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.

Det man lär sig rätt "snabbt"(kan ta ett par år för vissa) att inse att man inte alltid kan komma till att "må bra" med benso. Ibland så dödar det all överskottsenergi, rastlöshet och sådant men det är inte alltid det man behöver för att må bra.

Motion, hålsosam kost, hälsosam relation med flick/pojkvän, riktigt goda vänner att konversera med och allt detdär tråkiga funkar alltid bäst i sådana situationer(sorrry)
Citera
2010-01-03, 23:26
Medlem
DhaStoners avatar
har fått runda vita Valium med X brytskåra, köpte dem i frankrike på apoteket.
Det står "Diazepam ratiopharm" på förpackningen.
Hur är dessa??

edit: det är 10mg´are i ett 30 pack.
Citera
2010-01-03, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Hur är dessa??

Stesolid tror jag. Är sama som Valium Diazepam Roche. Kör på.
Citera
2010-01-04, 00:00
Bannlyst
Citat:
Hur är dessa??

Bra grejer! Kör på!
Citera
2010-01-04, 00:33
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Bra grejer! Kör på!

Okej låter nice!

Har tagit 30mg Diazepam och 2mg Xanor (också köpta i frankrike, heter "alprazolam Biogaran 0.50mg" ) plus nån klunk "sake".

Är ganska nybörjare på detta, kan man ta mer eller? känner inte så värst mycket, men vill inte få nån fet minneslucka heller

Har tagit detta inom 1,5 - 2 timmar.
Citera
2010-01-04, 00:35
Bannlyst
Citat:
Okej låter nice!

Har tagit 30mg Diazepam och 2mg Xanor (också köpta i frankrike, heter "alprazolam Biogaran 0.50mg" ) plus nån klunk "sake".

Är ganska nybörjare på detta, kan man ta mer eller? känner inte så värst mycket, men vill inte få nån fet minneslucka heller

kör 20mg diazepam och 1mg xanor till sen ta det lungt med alkoholen!
Citera
2010-01-04, 00:41
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Okej låter nice!

Skrev fel, har bara tagit 20mg diazepam och 2mg xanor xD

Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
kör 20mg diazepam och 1mg xanor till sen ta det lungt med alkoholen!

betyder det att jag istället borde ta 30mg Diazepam till och 1mg Xanor?

då har jag tagit 50mg Diazepam och 3mg Xanor, är det inte lite mycket för en nybörjare?
Senast redigerad av DhaStoner 2010-01-04 kl. 00:45. Anledning: citatet blev konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in