2009-01-29, 23:48
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av level1
hahah oj självklart menar jag minst okej 2veckor.... tungt

Hehe aa anade nästan det.

Äsch så farligt är det inte. Bara ge fan i att nalla! Själv så har man fått vänta ettag... känner mig bra redo för rejvet imorgon.
Citera
2009-01-29, 23:51
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Är juh helt olika ämnen så det borde det juh inte. Men jag är ingen expert.

Det har inte så mycket med saken att göra. De droger som påverkar samma serotoninreceptorer i skallen kommer naturligtvis skapa korstolerans. ( Därmed inte sagt att alla dessa droger påverkar exakt samma receptorer men att den ena är en tryptamin och den andra en fenetylamin är irrelevant)

Det skulle givetvis vara väldigt intressant att ta del av en komplett lista över vilka substanser som påverkar vilka receptorer men forskning saknas fortfarande.
Senast redigerad av Sandoz 2009-01-29 kl. 23:53.
Citera
2009-01-30, 00:35
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Det har inte så mycket med saken att göra. De droger som påverkar samma serotoninreceptorer i skallen kommer naturligtvis skapa korstolerans. ( Därmed inte sagt att alla dessa droger påverkar exakt samma receptorer men att den ena är en tryptamin och den andra en fenetylamin är irrelevant)

Det skulle givetvis vara väldigt intressant att ta del av en komplett lista över vilka substanser som påverkar vilka receptorer men forskning saknas fortfarande.
Aja så det är så det ligger till =) jo en korstoleranslista hade vart bra att ha.
Citera
2009-01-30, 01:20
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Aja så det är så det ligger till =) jo en korstoleranslista hade vart bra att ha.

Det finns en hel del intressant information här för den som vill fördjupa sig i ämnet.

http://www.neurosoup.com/articles/2cb.pdf
Senast redigerad av Sandoz 2009-01-30 kl. 01:23.
Citera
2009-01-30, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Bara jag som knappt upplever någon tolerans? Lite tolerans i 2-3 dagar bara för mig :s

Placebo för min del?

Jag har trippat med bara 2 dagars mellanrum och jag kände inte av nån minskad effekt, och det var ungefär samma dos båda gångerna. Men det betyder självklart inte att en toleransökning inte uppstår
Citera
2009-01-30, 12:03
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Jag har trippat med bara 2 dagars mellanrum och jag kände inte av nån minskad effekt, och det var ungefär samma dos båda gångerna. Men det betyder självklart inte att en toleransökning inte uppstår
Enda toleransen jag upplevt var när jag ploppade 30mg direkt efter att ruset avtagit Hände nästintill ingenting.
Citera
2009-01-31, 02:55
Medlem
gurkan7s avatar
Hur lång tid tar det innan jag får effekt av den lagliga varianten köpt ifrån ND?

Edit: jag snorta den
Senast redigerad av gurkan7 2009-01-31 kl. 02:58.
Citera
2009-01-31, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Hur lång tid tar det innan jag får effekt av den lagliga varianten köpt ifrån ND?

Edit: jag snorta den

10-15min ungefär-
Citera
2009-01-31, 05:18
Medlem
gurkan7s avatar
ojoj vilken natt Otroligt att sådant här är lagligt! Nu har jag ifa trippat för fösta gången
Citera
2009-01-31, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
ojoj vilken natt Otroligt att sådant här är lagligt! Nu har jag ifa trippat för fösta gången
2C-B är inte lagligt.

Såg att du pratade om NDs...
Citera
2009-02-01, 23:37
Medlem
FroXies avatar
Måste bara dela med mig lite.. Sex på 2cb är det bästa jag någonsin varit med om! FÅR EJ MISSAS! Ta inte för mycket bara, svårt att få upp den då

Kan garantera helt magiskt jävla sex iaf!
Citera
2009-02-02, 11:18
Medlem
Ninjalittles avatar
Ni som köpt av de glada, får ni någon bekräftelse när de tagit emot pengarna?

Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Måste bara dela med mig lite.. Sex på 2cb är det bästa jag någonsin varit med om! FÅR EJ MISSAS! Ta inte för mycket bara, svårt att få upp den då

Kan garantera helt magiskt jävla sex iaf!

Är du tjej eller kille?

Edit: Läste lite för fort, missade "svårt att få upp den"... Trevligt värre, kombinationen MDMA och 2C-B har jag för övrigt läst följande om och det verkar onekligen intressant:

"Perhaps the best use that has been found for 2C-B is as a synergist with MDMA. When taken together, the MDMA pushes the non-specific 2C-B reaction in a more warm and emphathetic direction. Because 2C-B is a psychedelic drug, and therefore not fully predictable, its action can take the user in many different directions. But if the set and setting are right, 2C-B can enhance the desire for sexual orgasm during an MDMA experience. The synergy of the two substances can on occasion be a true aphrodisiac. [Eisner, 1989]"
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_faq.shtml
Senast redigerad av Ninjalittle 2009-02-02 kl. 11:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in