2009-08-20, 16:54
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Fan mitt paket från dom gladas försvann i posten och dom glada vill inte ersätta =/ Vad händer egentligen med paket som försvinner i posten? dom måste juh hamna någonstans.

De hamnar på enheten för försvunna brev och paket i Lapplands-Väsby.

Nej, de är försvunna. Det betyder att de kommit bort, gått förlorade och således känner ingen till var de har hamnat.
Citera
2009-08-20, 17:03
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
De hamnar på enheten för försvunna brev och paket i Lapplands-Väsby.

Nej, de är försvunna. Det betyder att de kommit bort, gått förlorade och således känner ingen till var de har hamnat.
Fan =(
Senast redigerad av Tightflesk 2009-08-20 kl. 17:06.
Citera
2009-08-20, 17:06
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Fan =( Fittigt av dom glada att inte ersätta heller har juh betalat för dom.
Han kan juh praktiskt taget ha blåst mig utan att jag kan göra nått åt det =(

Å andra sidan skulle det ju lika gärna kunna vara så att du försöker dig på en blåsning för att få dubbelt antal kapslar.
Citera
2009-08-20, 17:10
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Å andra sidan skulle det ju lika gärna kunna vara så att du försöker dig på en blåsning för att få dubbelt antal kapslar.
Ja det är juh sant vi sitter juh i samma båt =/
Men ändå bara jag som tappar på det =/
Citera
2009-08-24, 00:07
Medlem
HeavyMentals avatar
Har sökt som en dåre men inte hittat den information jag söker.
Kombinationen Methylone och 2c-b torde vara fruktansvärt nice,
Har någon testat det, och kan denne isåfall ge några tips på doseringar
samt när man bör ta respektive substans?
Eller är kombinationen direkt olämplig av någon av mig förbisedd anledning?
Citera
2009-08-24, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental

Hmm. Methylone kan bli lite knepigt att kombinera med 2c-b, eftersom man bör inta methylonet oralt och det förlänger ju påslagstiden (heter det verkligen så?), vilket gör att ett doseringsschema blir lite bökigt. Nu minns jag inte hur lång tid det tar för methylone att börja verka, och på erowid så står det 15-60min vilket inte gör saken bättre, men du vet förhoppningsvis själv hur lång tid det tar. Jag vet heller inte om du tänkt ta 2c-b't nasalt eller oralt.

Tar du det nasalt så gör det när du känner att methylonet börjar kicka in, och sen tar du lite mer methylone cirkus 1h senare. Då borde det hålla i sig hela trippen

Tar du 2c-b oralt så får du ta det beroende på hur snabbt methylonet brukar kicka in. Räkna med att det tar 1h för 2c-b't, och då ska du time'a så att methylonet kickar in ungefär samtidigt. 2.5-3h efter 2c-b't så tar du lite mer methylone så att det håller trippen ut.

Jag har aldrig testat just den här kombinationen förut, men så skulle iaf jag lägga upp det om jag vore du. Du kanske kan ändra lite så det passar dig bättre. Ang. doseringar så är det helt upp till dig och vad du är van med. Har du aldrig testat nån av drogerna förut så ta:
2c-b: 1 kapsel 2c-b oralt eller 1/2 kapsel nasalt (förutsatt att det är kapslar á 30mg. Finns dom med 25mg också har jag hört)
Methylone: bomba 250mg först. återdosera 100-150mg. Nån som är mer erfaren av methylone får gärna rätta mig. Jag bombade ~200mg en gång utan effekt, och det är min enda erfarenhet.

Ser inga farligheter med kombinationen, utöver dom som redan existerar när du tar drogerna individuellt. Jag kan dock inte hållas ansvarig om nått mot förmodan skulle gå fel.
Senast redigerad av thelilgringo 2009-08-24 kl. 02:58.
Citera
2009-08-24, 13:16
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental

Provade faktiskt Mephedrone och 2C-B i lördags. Var en mycket lyckade kombination som jag rekommenderar till alla!

Jag gjorde så att jag körde först i mig meph (ville njuta av det underbara ruset innan man blev lite "trippy"). Måste bara säga att det var över 3 månader sen jag tog Meph senaste och jag blev nå jävulskt party. Nu efteråt har jag ju ångest då jag hånglade med halva festen och kladdade på ett fetto som fan... men men blir man kåt så blir man...

Iaf, rökte cannabis först, tog mephedronet, fyllde på med meph en gång, droppade ~15mg 2C-B (aldrig att jag kör det nasalt på en fest). När 2C-B kickade in hade mephedrone ruset börjat dala så jag skulle nog tagit det lite tidigare men när väl 2C-B var i systemet kändes det som att basnivån på mephedrone-ruset inte sjönk. Jag behöll en viss meph-het genom hela 2C-B durationen. Ni skulle sett mig på Guitar Hero, jävlar vilken rockstar jag var.
Citera
2009-08-24, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
.

Att ta mephet först är ingen bra ide egentligen, såvida man inte tänker fylla på med mer 2c-b och har tillräckligt med mephe för att återdosera under ruset. Annars blir det ingen lyckad kombo. Tro mig, jag vet. Har kört det själv många gånger och gillar det starkt. Faktum var att jag aldrig mer körde varken meph eller 2c-b solo efter jag testade den kombinationen för första gången. Finns ingen skönare känsla än när 2c-b't slagit på och man tar den första linan meph och man kommer in i himmelriket. Dock så varar det inte så värst länge.
Ta det försiktigt med den här kombinationen. Det är lätt att det blir för mycket ibland. Bestäm en tid då du ska sluta och ta sen inge mer. Folk som inte kan sluta när dom vill äcklar mig
Citera
2009-08-24, 15:14
Medlem
Skyggedanss avatar
Det funkade bra för mig. Men inte provat att ta 2C-B först, så får väl prova det nästa gång. Dvs om några månader. Är inte sånt fan av stimulanter. Tycker fan de är för bra. Crashar alltid som en gnu och så är man deppig några dagar in i nästa vecka. Inte många som klagar på detta vad jag märkt men jag är otroligt känslig på hur jag mår rent mentalt.

Min tanke med att ta 2C-B efter var att jag skulle undvika crashen och nog hjälpte det. Som jag skrev tycker jag att jag stannade på en positiv nivå över utgångspunkten. Om du förstår vad jag menar.

Och håller med dig att jag inte har mycket för folk som inte kan sluta. Speciellt när det kommer till mephedrone, jag har då aldrig fattat meningen med att ta mer och mer och mer när den ecstasy liknande effekten avtagit. Man kommer ju aldrig i närheten av den ändå. Rök lite hasch och varva ner säger jag då. =)
Citera
2009-08-24, 16:28
Medlem
zoN-s avatar
Med risk för att detta redan svarats på tusen gånger, jag är dålig på att leta.
Är 2C-B klassat som hälsofarligt, narkotika eller något annat?
Citera
2009-08-24, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Det funkade bra för mig. Men inte provat att ta 2C-B först, så får väl prova det nästa gång. Dvs om några månader. Är inte sånt fan av stimulanter. Tycker fan de är för bra. Crashar alltid som en gnu och så är man deppig några dagar in i nästa vecka. Inte många som klagar på detta vad jag märkt men jag är otroligt känslig på hur jag mår rent mentalt.

Min tanke med att ta 2C-B efter var att jag skulle undvika crashen och nog hjälpte det. Som jag skrev tycker jag att jag stannade på en positiv nivå över utgångspunkten. Om du förstår vad jag menar.

Och håller med dig att jag inte har mycket för folk som inte kan sluta. Speciellt när det kommer till mephedrone, jag har då aldrig fattat meningen med att ta mer och mer och mer när den ecstasy liknande effekten avtagit. Man kommer ju aldrig i närheten av den ändå. Rök lite hasch och varva ner säger jag då. =)

Det som är så bra med droger som mephedron. Crashen gör att man inte känner sig så manad att ta skiten varje dag utan man tar istället uppehåll. Värre är det med opiater.

Jag har crashat på meph under en 2c-b tripp, och det leder garanterat till att man snear och det enda sättet att vända trippen är att ta mer meph. Därför föredrar jag att peaka på båda drogerna samtidigt så man får ut så mycket som möjligt

Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Med risk för att detta redan svarats på tusen gånger, jag är dålig på att leta.
Är 2C-B klassat som hälsofarligt, narkotika eller något annat?

Det är klassat som knarkotika tråkigt nog.
Citera
2009-08-24, 22:58
Medlem
HeavyMentals avatar
Mycket bra tips och råd! Ska bli riktigt spännande att testa.
Methylone har jag kört en del innan, jag brukar ta runt 200-250mg oralt, vänta en kvart och sedan en rövpanna runt 150-200mg, då mår man kan jag säga! Sedan återdosera en eller två gånger, men man kommer ju aldrig upp i samma peak som efter första rövpannan. Dessa doser lämpar sig iofs inte direkt bra att festa på, ligger mest i soffan i extas med ögonen fladdrande åt alla håll. Lite mildare dosering på methylonet, och 15mg 2c-b oralt samt tajma så det kickar samtidigt kan nog bli en höjdare att festa på känner jag! Funkar det förresten att återdosera 2c-b? säg 2-3 timmar efter första intag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in