Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental
Har sökt som en dåre men inte hittat den information jag söker.
Kombinationen Methylone och 2c-b torde vara fruktansvärt nice,
Har någon testat det, och kan denne isåfall ge några tips på doseringar
samt när man bör ta respektive substans?
Eller är kombinationen direkt olämplig av någon av mig förbisedd anledning?
Hmm. Methylone kan bli lite knepigt att kombinera med 2c-b, eftersom man bör inta methylonet oralt och det förlänger ju påslagstiden (heter det verkligen så?), vilket gör att ett doseringsschema blir lite bökigt. Nu minns jag inte hur lång tid det tar för methylone att börja verka, och på erowid så står det 15-60min vilket inte gör saken bättre, men du vet förhoppningsvis själv hur lång tid det tar. Jag vet heller inte om du tänkt ta 2c-b't nasalt eller oralt.
Tar du det nasalt så gör det när du känner att methylonet börjar kicka in, och sen tar du lite mer methylone cirkus 1h senare. Då borde det hålla i sig hela trippen
Tar du 2c-b oralt så får du ta det beroende på hur snabbt methylonet brukar kicka in. Räkna med att det tar 1h för 2c-b't, och då ska du time'a så att methylonet kickar in ungefär samtidigt. 2.5-3h efter 2c-b't så tar du lite mer methylone så att det håller trippen ut.
Jag har aldrig testat just den här kombinationen förut, men så skulle iaf jag lägga upp det om jag vore du. Du kanske kan ändra lite så det passar dig bättre. Ang. doseringar så är det helt upp till dig och vad du är van med. Har du aldrig testat nån av drogerna förut så ta:
2c-b: 1 kapsel 2c-b oralt eller 1/2 kapsel nasalt (förutsatt att det är kapslar á 30mg. Finns dom med 25mg också har jag hört)
Methylone: bomba 250mg först. återdosera 100-150mg. Nån som är mer erfaren av methylone får gärna rätta mig. Jag bombade ~200mg en gång utan effekt, och det är min enda erfarenhet.
Ser inga farligheter med kombinationen, utöver dom som redan existerar när du tar drogerna individuellt. Jag kan dock inte hållas ansvarig om nått mot förmodan skulle gå fel.