2009-02-02, 12:53
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Ni som köpt av de glada, får ni någon bekräftelse när de tagit emot pengarna?
Ja dom skickar ett brev när dom postat varorna. Kan ta en dag eller två för dom att göra det.
Citera
2009-02-03, 19:17
Medlem
Fontainebleaus avatar
Trippad som FAAAAAn på ett itcafe med polare, ska trräffa snubbe vi mötte på fb chatt, ta det lugnt alla ni älskade
Citera
2009-02-04, 07:01
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Trippad som FAAAAAn på ett itcafe med polare, ska trräffa snubbe vi mötte på fb chatt, ta det lugnt alla ni älskade

Hur mycket tog du? Är det möjligt att bete sig som folk på detta? Ska vittna när polare kör premiären på detta ikväll...
Citera
2009-02-04, 08:05
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Hur mycket tog du? Är det möjligt att bete sig som folk på detta? Ska vittna när polare kör premiären på detta ikväll...

läs min tripp-rapport https://www.flashback.org/showthread.php?t=832090

Men det beror ju helt på vilken mängd du tar naturligtvis.
Citera
2009-02-04, 13:01
Medlem
Citat:

Jag brukar ta 30mg oralt och jag brukar inte få något mindfuck. Kan tänka helt klart och skulle med största sannolikhet kunna vistas med random folk på stan.
Fast man får se till att dölja pupillerna.
Citera
2009-02-04, 14:18
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:

Det är helt klart möjligt, dock när jag skrev det där så kickade allting, nästan som när jag skjöt E, fast mycket mer light.
Känns som att känslorna överväldigar dig, men sen kan du vara helt sharpminded när du inte flummar bort med vilja.

Jag sat och glodde på pulp fiction postern 2-3 timmar, och uma thurman rörde sig på sig, lus flög överallt samtidigt som hon tände en cigg, ingen mindfuck i alls, verkligen ingen nästan, men det var en väldigt ytligt tripp, men fan vad skoj med de totalt galna hallissarna.
Citera
2009-02-04, 15:06
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Jag brukar ta 30mg oralt och jag brukar inte få något mindfuck. Kan tänka helt klart och skulle med största sannolikhet kunna vistas med random folk på stan.
Fast man får se till att dölja pupillerna.

Jäklar, det lät ju rätt okej. Premiären tänkte polaren köra 15 mg, dvs. en halv kapsel från de glada. Är det okej? Eller bör man kanske dubblera och köra en hel kapsel? Van trippare, men det kan lätt bli för mycket. 1g+ copelandia var t.ex. på tok för mycket, kan 30mg 2C-B likställas med detta eller är det mildare?
Citera
2009-02-04, 15:13
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Jäklar, det lät ju rätt okej. Premiären tänkte polaren köra 15 mg, dvs. en halv kapsel från de glada. Är det okej? Eller bör man kanske dubblera och köra en hel kapsel? Van trippare, men det kan lätt bli för mycket. 1g+ copelandia var t.ex. på tok för mycket, kan 30mg 2C-B likställas med detta eller är det mildare?

30 mg 2C-B går inte att jämföra med 1g copelandia. Förutom att det är helt olika substanser som ger olika rus så är 1g copelandia en relativt stark dos medan 30 mg 2C-B kan räknas som standard. Ta en kapsel du, eller jag menar din polare.
Citera
2009-02-04, 15:36
Medlem
Eldkvarns avatar
...kan man som neurotiker pröva en liten dos av denna substans? Hur stor är snerisken? Har tillgång till Haldol, ifall jag skulle behöva bryta trippen.
Citera
2009-02-04, 16:31
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
...kan man som neurotiker pröva en liten dos av denna substans? Hur stor är snerisken? Har tillgång till Haldol, ifall jag skulle behöva bryta trippen.
Är juh inte så mycket mindfuck om du tar liten dos, så det ska nog funka. Men se till att ha en sitter som är reda att trycka i dig haldol ifall saker går snett.
Citera
2009-02-04, 16:33
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Jag drog 30mg i näsan första gången och det var ungefär som 1.5g cubensis och den är tre gånger så svag som copelandia men tar du 30mg så får du ett redigt mindfuck.
Citera
2009-02-04, 16:37
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn

Du verkar inte riktigt vara typen för dessa droger, om jag förstått saken rätt blir du nojig av vanligt cb? Men det här är å andra sidan en helt annan substans och jag har aldrig träffat på någon som lyckats snea på 2C-B däremot många som blivit nojiga av cb. Vad tycker du om E? Personligen tycker jag 2C-B är rätt likt MDMA rent rusmässigt men visuellt. Om du inte är rädd för lite smärta i snoken kan du ju pröva dig fram, börja med 10 mg och ta mer om det känns bra. Om du inte tar en alltför stor dos kan effekterna mildras ordentligt av benso, typ alprazolam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in