2008-05-26, 13:15
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Men varför sprayar dem då? De skickar ju ut något i luften, det kan du väl inte neka till? De har väl inte förklarat varför dem sprayar? Är inte detta lite märkligt? Hade det varit för naturen eller luften så hade de väl sagt det och inte bara tigit om det och låtsats som om ingenting händer!
Tills någon visat vad de skickar ut och att det överhuvudtaget sprayas är det bara dumt att spekulera i varför de skickar ut något.
Men är du orolig, köp en chembuster:

http://www.orgonite.info/how-to-make-chembusters.html
By utilizing the research of Wilhelm Reich, we have created a cheap, portable and easy-to-build device that consistently destroys Chemtrails and heals the atmosphere. The “Chembuster” is the answer to these ongoing attacks. Unlike the original Cloudbuster, the CB changes the deadly orgone energy to good orgone energy and does NOT become saturated or dangerous to the operator. You can build one for about $150.

Glöm inte att skriva och berätta om den funkar.
Senast redigerad av KimNeilJung 2008-05-26 kl. 14:01.
Citera
2008-05-26, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Tills någon visat vad de skickar ut och att det överhuvudtaget spraya är det bara dumt att spekulera i varför de skickar ut något.
Men är du orolig, köp en chembuster:

http://www.orgonite.info/how-to-make-chembusters.html
By utilizing the research of Wilhelm Reich, we have created a cheap, portable and easy-to-build device that consistently destroys Chemtrails and heals the atmosphere. The “Chembuster” is the answer to these ongoing attacks. Unlike the original Cloudbuster, the CB changes the deadly orgone energy to good orgone energy and does NOT become saturated or dangerous to the operator. You can build one for about $150.

Glöm inte att skriva och berätta om den funkar.
Wilhelm Reich är självklar med på konspirationen. Den hära "Chembustern" är i själva verket en sofistikerad apparatur för att läsa av människors tankar.

Akta er!
Citera
2008-05-27, 06:50
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeitgeist
Antar att det där gråa som kommer ut ur avgasrören på bilar egentligen också är gift som "sprayas" för att utrota mänskligheten. Eller syftar du på något annat?

Bilar vet man vad de tankas med och visst, det är kanske inte hälsosamt för natur och djur osv, men man ser ju inte tjocka moln efter bilarna.
Jämför contrails och chemtrails så ser du ju skillnaden. Det finns en video som tydligt visar skillnaden, ska se om jag hittar den.
Dessutom finns det bilder från insidan av dessa planen och andra bilder som tydligt visar att det inte alltid kommer från motorerna. Om de är äkta låter jag vara osagt men tills vidare så.. De har erkänt att de sprayar men inte av vilken anledning. Och det innehåller stora mängder barium som tydligen är rätt giftigt.

Edit: BEVIS!

http://youtube.com/watch?v=Q9KLLqEL96Y&feature=related
Senast redigerad av Krafse 2008-05-27 kl. 06:54.
Citera
2008-05-27, 20:36
Medlem
Krafses avatar
*Bump*

De har spritsat ner hela jävla horisonten nu. Det är två MASSIVA chemtrails som går rätt över himlavalvet och det ser ut att vara en ljuskälla bakom chemtrailmolnen. De sprutar bara där solen går ner, sedan avbryter de när de kommit förbi. De döljer något.

Någon annan som ser samma sak eller kanske t.om mer än här?

Edit: Nu verkar de ha sprayat klart. Det kom säkert 6-7 plan och innan dess hade de redan börjat då himlen var halvfylld.
Senast redigerad av Krafse 2008-05-27 kl. 20:54.
Citera
2008-05-27, 21:19
Medlem
Citat:
Bilar vet man vad de tankas med och visst, det är kanske inte hälsosamt för natur och djur osv, men man ser ju inte tjocka moln efter bilarna.
Jämför contrails och chemtrails så ser du ju skillnaden. Det finns en video som tydligt visar skillnaden, ska se om jag hittar den.
Dessutom finns det bilder från insidan av dessa planen och andra bilder som tydligt visar att det inte alltid kommer från motorerna. Om de är äkta låter jag vara osagt men tills vidare så.. De har erkänt att de sprayar men inte av vilken anledning. Och det innehåller stora mängder barium som tydligen är rätt giftigt.

Edit: BEVIS!

http://youtube.com/watch?v=Q9KLLqEL96Y&feature=related

Jag vill veta hur killen som filmar den där videon kan "se" att flygplanen är på samma höjd. Ganska imponerande. Dessutom vet man vad man tankar flygplan med.
Citera
2008-05-27, 21:20
Medlem
Citat:
De har spritsat ner hela jävla horisonten nu. Det är två MASSIVA chemtrails som går rätt över himlavalvet och det ser ut att vara en ljuskälla bakom chemtrailmolnen. De sprutar bara där solen går ner, sedan avbryter de när de kommit förbi. De döljer något.

Någon annan som ser samma sak eller kanske t.om mer än här?

Edit: Nu verkar de ha sprayat klart. Det kom säkert 6-7 plan och innan dess hade de redan börjat då himlen var halvfylld.

Jag hoppas du har gasmasken på dig!
Citera
2008-05-27, 21:46
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Jag vill veta hur killen som filmar den där videon kan "se" att flygplanen är på samma höjd. Ganska imponerande. Dessutom vet man vad man tankar flygplan med.

Ja, vanliga flygplan för att flytta människor med kanske man vet vad de tankas med, men hur vet du att inte militären har en massa såna flygplan också fast det är de som gör chemtrails? Då är det ganska lätt att förväxla dem iom att de ser ut som helt vanliga passagerarplan. (eller vad de egentligen bör kallas)
Dessutom undrar åtminstonde jag vart alla skattepengar går? Och VARFÖR sprayar de oftast bara i horisonten där solen går ner? Bevisen finns ju mitt framför näsan på dig, varför är du så envis egentligen?

Det såg förresten ut som om det var något de döljde. Det såg ut som en ljuskälla bakom molnen precis som en extra sol! Det kan dock ha varit solen som reflekterade sig i något enstaka moln, jag vet inte då det var otydligt. Får hålla mer koll iaf.
Citera
2008-05-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ja, vanliga flygplan för att flytta människor med kanske man vet vad de tankas med, men hur vet du att inte militären har en massa såna flygplan också fast det är de som gör chemtrails? Då är det ganska lätt att förväxla dem iom att de ser ut som helt vanliga passagerarplan. (eller vad de egentligen bör kallas)
Har du ens brytt dig om att kolla vilka plan det är som "sprayar"!? Det är busenkelt med lite kunskap. Man kan t.ex. avlyssna ACARS, eller så tittar du här för att få informationen bekvämt: http://www.flygradar.nu/

Om du gör det kommer du se att du kan identifiera i princip alla dina "sprayande" plan som helt vanliga trafikflygplan, och inga militära flygplan.

Behöver du mer hjälp av folk som faktiskt kan nåt om flyg, konsultera g-krafts forum: http://www.g-kraft.com/forum/viewforum.php?f=8
Citera
2008-05-27, 23:43
Medlem
Citat:
De sprutar bara där solen går ner
Jasså? Har du verkligen tänkt igenom detta? Var på himlen du observerar att de "sprutar", det beror ju helt på var du som observatör står på marken nånstans. Om solen är på väg att gå ned i väst, och du står öster om där de "sprutar", ja då kommer du se att de sprutar i väster på himlen, i riktning mot solen. Någon som står till väster om där de "sprutar" däremt, de kommer att se att de "sprutar" i öster på himlen, dvs åt motsatt håll jämfört med där solen går ned.
Citera
2008-05-28, 00:40
Medlem
sten.bs avatar
Allt handlar om att magnetisera atmosfären.
Den idiot som inte kan se upp och se vad som händer, tycker jag synd om.

Citat:
More density [more particles] means that these particles which are colliding into each other will become more charged because there are more of them present to collide. What are they ultimately trying to do up there -- is create charged-particle, plasma beam weapons.
Chemtrails are the medium - GWEN pulse radars, the various HAARPs, and space-based lasers are the method, or more simply:

Chemtrails are the medium -- directed energy is the method.
http://www.rense.com/general79/chem.htm

Burma och Kina är bara början.
Citera
2008-05-28, 08:25
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Allt handlar om att magnetisera atmosfären.
Den idiot som inte kan se upp och se vad som händer, tycker jag synd om.
http://www.rense.com/general79/chem.htm
Burma och Kina är bara början.
Lite citat från din länk:
Someone or someones are very involved in unconstitutional, domestic spying and the entrained plasma orbs carried on electromagnetic beams can be used for mind control programming....
The satellites download holographic mind control movies, pictures, sounds, and sensations to people through this technology...
We are talking about satellite charged-particle frequency weapons attacking a person 24 hours a day. Psychotronic weapons are considered weapons of mass destruction by the U.N...
The chemtrail sprays often have fungi, bacteria, viruses, dessicated red blood cells, crystalline substances, carbon, metal cations, lithium, other chemicals, heavy metals, and God knows what - probably smart dust, or nanocrap.

Och till sist:

As I understand it, Tesla towers attached to deep-earth, free-energy taps are to be created over the 10-12 magnetic poles and the GWEN system phased-out. Has this already been done? This should allow total control of the earth through giant, Tesla death ray-guns. This natural, electromagnetic earth was not meant to be an un-natural dynamo to power man's weapons or his utility companies

Right.

Men en chembuster löser problemet antar jag?
Citera
2008-05-28, 09:27
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Jasså? Har du verkligen tänkt igenom detta? Var på himlen du observerar att de "sprutar", det beror ju helt på var du som observatör står på marken nånstans. Om solen är på väg att gå ned i väst, och du står öster om där de "sprutar", ja då kommer du se att de sprutar i väster på himlen, i riktning mot solen. Någon som står till väster om där de "sprutar" däremt, de kommer att se att de "sprutar" i öster på himlen, dvs åt motsatt håll jämfört med där solen går ned.

Jo jag vet och har tänkt på det, det måste vara anledningen till de två massiva chemtrailsen som man inte ens såg ändarna på. (De ska dölja sikten från någon närliggande stad) Jag antar att de sprayade ur någon annans perspektiv då det inte bor så värst mycket folk där jag bor. Jag misstänker att de döljer det för städerna.

Jag hittade ett klipp här som visar nästan exakt vad jag såg. Det är OERHÖRT likt. Observera ljuskällan bakom molnet åt vänster, exakt den ljuskällan fanns där igår när jag kollade.
http://youtube.com/watch?v=8PZR4Zan7jU&feature=related
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in