Citat:
Ursprungligen postat av raol
Men herregud alltså, begriper du inte det minsta om geometri?
Ett moln på himlen kan skymma solen bara för de som står längs med en rät linje som går genom solen och molnet, dvs ett moln skymmer solen bara för de som står på ett visst ställe.
De måste alltså veta just precis var på marken de står som försöker observera denna "nibiru", för att kunna dölja den med en smal "chemtrail". Om observatören flyttar sig (och för all del när "chemtrailen" förflyttas av vinden) kommer inte "chemtrailen" kunna dölja "nibiru". Tycker du fortfarande att det låter troligt att man sprayar ut molnstrimmor på himlen för att dölja en planet?
Jo det begriper jag, sa jag inte det förut förresten?

Shit samma iaf, jag tror att de döljer planeten iaf. De sprayade SOM TOKAR igår och då syntes det något bakom molnen, (det var inte ett par linjer utan himlen var TÄCKT av moln) och idag har de inte sprayat och det syns ingen planet runt solen. Kanske ligger den oftast precis bakom solen?
Om det inte är för att dölja planeten så är det antagligen för att göra folk sjuka.
Ni kan ju inte säga att detta är helt normalt, eller? Jag hade inte sagt så mycket om de hade gett en förklaring till chemtrailsen, men det har de väl inte gjort?