2008-05-14, 03:04
Medlem
sten.bs avatar
De som inte ser skillnad mellan contrails och chemtrails är antingen blinda eller köpta.
Märk väl att många är köpta utan att få betalt.
Senast redigerad av sten.b 2008-05-14 kl. 03:12.
Citera
2008-05-14, 03:08
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
De som inte ser skillnad mellan contrails och chemtrails är antingen blinda eller köpta.

Så vad ska vi säga om dem som inte kan identifera vanliga simpla Air Refueling pods då? Eller som tycker det är märkligt att ett franskt natoplan landar i Kanada?
Citera
2008-05-14, 03:51
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Så vad ska vi säga om dem som inte kan identifera vanliga simpla Air Refueling pods då? Eller som tycker det är märkligt att ett franskt natoplan landar i Kanada?

Jag kan inte identifera Air Refueling pods. Men jag kan identifera contrails och chemtrails.

Del två är bättre:
http://video.google.com/videoplay?docid=1674683178872128033&q=Look+Up!+Che m+trails&ei=gEMqSJ7aH4OQjQKm2bHoCQ
Senast redigerad av sten.b 2008-05-14 kl. 03:58.
Citera
2008-05-14, 06:57
Bannlyst
Tekniken bakom chemtrails utvecklades inte i USA som här i tråden angivits, utan av Svenska Fotbollsförbundet på dess anläggning ute på Bosön
http://www.boson.nu/
Om man tittar noga på bilderna ser man resultatet av ett av FIFAs chemtrailplan.
http://www.fifa.com/classicfootball/coaches/coach=44549/bio.html
FIFA togs 1973 över av Iluminati, vilket syns tydligt på detta bildbevis, titta bland småbilderna på när Ramsey har förlänats den Heliga Graalen av Elisabeth II, den Graal som William Marshall tog med från Jerusalem när han var dold medlem i Tempelherreorden. När denna blev nedlagd av en konkurerande organisation iscensatte Marshalls illegitima barn med Lionharts fru en operation för att dölja Tempelherrarna bland utövarna av en så kallad sport. Det är därför det är elva spelare på planen då detta var Tempelherrarnas minsta stridsenhet.
Nu har man som denna tråd bevisar utvecklat det Sanna & Rättfärdiga Vapnet i kampen mot de Otrogna Hundarna i http://www.swehockey.se/

Något man har kämpat för sedan en modig själ tillhörande http://www.swehockey.se/ här inne avslöjade att Stockholms VM 1956 aldrig har ägt rum.
Nu står den sista striden! Rusten eder!
Citera
2008-05-14, 12:39
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Den sista striden står nog snart ändå, konspirationer eller ej.

Vi blir mer och mer övervakade för varje dag som går. Så snart får vi ta up facklorna eller helt enkelt gå in i en "dark age" igen.
Citera
2008-05-14, 13:54
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Jag kan inte identifera Air Refueling pods.

Nej, så mycket står helt klart. Frågan är varför du inte ansträngde dig för att försöka. Jag gjorde det. Det tog en kvart ungefär och jag slapp bli lurad.

/S
Citera
2008-05-26, 10:22
Medlem
Krafses avatar
Jag har aldrig tänkt på chemtrails förut då man ser de så ofta.

Tänk vad de hjärntvättar!
"Flygtrafiken släpper ut mer avgaser än bilar bla bla bla" Ja eller hur!

Man ser chemtrails hela tiden och är intalad att det är helt normalt och att det är avgaser.
Detta är ett intressant ämne som förtjänar all uppmärksamhet det kan få! Därav den lilla bumpen.

Jag tror de skickar ut nån skit som gör oss sjuka, och sedan skyller de på "fågelvirus" eller något annat och folk går och vaccinerar sig. Men det är inte vaccin de får, det är DÖDSGIFT!

Det är ju uppenbart att det är något de skickar ut. Finns ju filmer och bilder inuti chemtrailplan och allt. De har ju erkänt att de spritsar ner himlen och att det innehåller stora mängder barium.
Visst, mycket kan vara fejk, men jag tror inte att alla bilder och filmer är det. Dessutom ser man ju själv skillnaden mellan contrails och chemtrails.
Citera
2008-05-26, 11:12
Medlem
Zeitgeists avatar
Om nu dessa "chemtrails" är så giftiga så borde väl många fler vara döda? Fågelviruset t.ex. var i princip bara i Asien, det fanns enstaka fall lite här och där. Om nu chemtrails är globalt och allt det där så borde väl fågelviruset slått till över hela världen? Eller staten kanske siktar in sig på enbart Asien?

Borde inte världens ledare gå runt i gasmasker och dyl. när dom är utomhus med tanke på att det är minst lika giftigt för dom som för en vanlig människa, eller har dom kanske ett hemligt vaccin mot chemtrails gift?
Citera
2008-05-26, 12:32
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeitgeist
Om nu dessa "chemtrails" är så giftiga så borde väl många fler vara döda? Fågelviruset t.ex. var i princip bara i Asien, det fanns enstaka fall lite här och där. Om nu chemtrails är globalt och allt det där så borde väl fågelviruset slått till över hela världen? Eller staten kanske siktar in sig på enbart Asien?

Borde inte världens ledare gå runt i gasmasker och dyl. när dom är utomhus med tanke på att det är minst lika giftigt för dom som för en vanlig människa, eller har dom kanske ett hemligt vaccin mot chemtrails gift?

Det kanske bara testas lite smått nu, eller så har världens ledare redan vaccinerat sig? Jag tror dock inte det går att vaccinera sig mot barium och metaller hehe. Jag antar att de inte vistas där det sprayas, eller åtminstonde väldigt lite. Eller så har de teknologi för att rensa lungor osv.
Citera
2008-05-26, 12:36
Medlem
Zeitgeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Det kanske bara testas lite smått nu, eller så har världens ledare redan vaccinerat sig? Jag tror dock inte det går att vaccinera sig mot barium och metaller hehe. Jag antar att de inte vistas där det sprayas, eller åtminstonde väldigt lite. Eller så har de teknologi för att rensa lungor osv.

Låter ungefär lika troligt som teorin om att jorden är ihåli, eller att den egentligen är platt.
Citera
2008-05-26, 12:38
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeitgeist
Låter ungefär lika troligt som teorin om att jorden är ihåli, eller att den egentligen är platt.

Men varför sprayar dem då? De skickar ju ut något i luften, det kan du väl inte neka till? De har väl inte förklarat varför dem sprayar? Är inte detta lite märkligt? Hade det varit för naturen eller luften så hade de väl sagt det och inte bara tigit om det och låtsats som om ingenting händer!
Citera
2008-05-26, 12:44
Medlem
Zeitgeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Men varför sprayar dem då? De skickar ju ut något i luften, det kan du väl inte neka till? De har väl inte förklarat varför dem sprayar? Är inte detta lite märkligt? Hade det varit för naturen eller luften så hade de väl sagt det och inte bara tigit om det och låtsats som om ingenting händer!

Antar att det där gråa som kommer ut ur avgasrören på bilar egentligen också är gift som "sprayas" för att utrota mänskligheten. Eller syftar du på något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in