Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ummm...Tanken har aldrig slagit dig att du kan begära att
få se anmälan?

Det är ju offentlig handling så det är bara för dig att kontakta JämO ifall du tvivlar. I anmälan finns han nämligen namngiven.
Tanken har aldrig slagit dig att läsa vad jag skriver?

Jag har inte tvivlat på att han har blivit anmäld och om du
läser vad jag
skriver så framgår det rätt förbannat tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Vad som fick mig att tro? DEt är för mycket som stämmer och som verkar rimligt för att det "bara" skulle vara en skröna. I det här fallet är det verkligen "ingen rök utan eld".
Med den motiveringen skulle 100 % av alla åtal leda till dom, hur oskyldig den åtalade än är.
Men för att sammanfatta det hela: Du har alltså
ingenting. Du verkar vara den här som är
mest övertygad om att Classe är Bajs-Elvis, och ändå har inget bättre belägg för ryktet än dess existens i sig. Med den synen på saker och ting måste ju
allt det går rykten om vara sant, vilket inte är fallet.
Jag började läsa denna tråd i hopp om få belägg för Classes skuld, och jag lutade nog åt att tro att han är guilty as charged, men jag inser nu att det inte ens finns ett case mot honom. Visst, det är
möjligt att Classe är Bajs-Elvis, men det är också möjligt att det är Thorsten Flinck, Thomas Dileva, Naken-Janne, Klasse Möllberg eller någon annan allmänt suspekt kändis. Tråkigt, men mer substans fanns det inte i legenden om Bajs-Elvis, och du har bättre än någon annan visat det, ehuru oavsiktligt.