Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Fina ord, men dessvärre så kommer ni alltid att hitta något kryphål som att "pappret anmälan är skrivet på har fult bläck" eller att anmälan mot honom är gjord på felaktliga grunder etc. Ni skulle inte ens tro det om Elsberg själv kom ut i TV och erkände, ni skulle i så fall säga att det är en dubbelgångare eller att det bara var någonting han sa på fyllan etc. Problemet som jag ser det är att ni har en övertygelse, och det finns ingen bevisning i världen som kan få er att inse fakta, och om ni inte ens är intresserade av att kontakta berörda instanser trots påstått ihärdigt intresse här i tråden, så bevisar det väl bara att det är så?Ifall ni är genuint intresserade av JämO anmälan så föreslår jag att ni ringer upp JämO på tfn: 08-4401060, alternativt skickar ett faxmeddelande till dem på 08-210047, eller ett e-post meddelande på info@jamombud.se och säg att ni är intresserade av att få se en JämO anmälan mot Claes Elfsberg från runt 1999 av en M*nik* B*r*qvi*t gällande sexuella traksserier.
Så där har ni det! Allt serverat på ett fat, men ni får ta hand om maten själv, för den kan jag inte äta åt er!
Så där har ni det! Allt serverat på ett fat, men ni får ta hand om maten själv, för den kan jag inte äta åt er!

Sonny, jag vill tro att det är sant. Det är bara det att ditt case är så svagt underbyggt att ingen vettig människa vill ta i det med tång. Ingen mer än jag skulle bli gladare om du hade rätt!
För att visa att jag menar allvar så kommer jag att kolla om det finns en anmälan mot CE hos Jämo, jag tror nämligen att det finns en möjlighet att den finns. Däremot är jag övertygad om att den inte innehåller ett spår av påståenden om bajs. Jag tror att om Jämoanmälan finns så innehåller den säkert påståenden om att CE skickat blommor, dildo och annat trams till en angiven person. Jag tror dock inte att den innehåller ett smack om bajs. Fatta skillnaden. Anmälan till Jämo visar, om den finns, snarast på CEs oskuld då, om han ändå är i farten och sextrakasserar, borde ha inkluderat den påstådda svagheten för avföring.
Så Sonny, sluta glid undan, du har gjort det alldeles för länge, det enda du serverade oss var telefonnummer och e-mail till Jämo. Jag har gett ett löfte, SuperHitler också.
Du har dock fortfarande att plocka fram diarienumret för ett enda domstolsprotokoll där CE är åtalad för något som helst sexualrelaterat brott. Det kommer du aldrig att kunna göra, för de finns inte. Jämoanmälan kommer snarast peka på CE's oskuld men för att skingra allt tvivel så ska jag begära ut den.
Nu kör vi, en gång för alla!
Senast redigerad av Julius Mosca 2008-05-12 kl. 23:08.
Senast redigerad av Julius Mosca 2008-05-12 kl. 23:08.
) behövs inte, räcker med att ni säger det jag sa åt er att säga, så kom inte du med undanflykter.