Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-18, 17:46
  #1681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Skriv vad ni vill..Men,försök inte dra in Kung-Svullo i några bögrykten,tack.....
Han var knappast bög då han var gift och hadde barn, men onekligen en (outforskad?) Bi sida. Annars drar man inte i fjongen till homoporr. Nu handlar den här tråden om ”BajsElfis”.
__________________
Senast redigerad av Smyghomo 2018-02-18 kl. 17:53.
Citera
2018-02-19, 18:41
  #1682
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smyghomo
Han var knappast bög då han var gift och hadde barn, men onekligen en (outforskad?) Bi sida. Annars drar man inte i fjongen till homoporr. Nu handlar den här tråden om ”BajsElfis”.
Men skulle Bajs.-Elfis vara homo då på något sätt? Scat förekommer väl mer bland bögar än bland heteros, eller lesbiska, inte sant?
Citera
2018-02-20, 18:13
  #1683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Men skulle Bajs.-Elfis vara homo då på något sätt? Scat förekommer väl mer bland bögar än bland heteros, eller lesbiska, inte sant?
Känner du inte till skillnaden mellan homo och bi? Varför skulle scat förekomma mer bland bögar än heteros? Om inte du gillar sånt så kanske t.ex. din bror gör, vad vet jag? 😎
Citera
2018-07-24, 19:37
  #1684
Medlem
Foruejsonlys avatar
Bajselvis ger sig inte, han ÄR Mr. Rapport! Nu sitter han där igen.....för er som inte följer gammelmedia
Citera
2018-07-24, 21:52
  #1685
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Bajselvis ger sig inte, han ÄR Mr. Rapport! Nu sitter han där igen.....för er som inte följer gammelmedia
Han är sommarvikarie. Han ger trots allt tyngd åt nyhetsrapporteringen med sin rutin.
Citera
2018-07-25, 09:44
  #1686
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Han är sommarvikarie. Han ger trots allt tyngd åt nyhetsrapporteringen med sin rutin.

Njae.....det finns så många andra att sätta där! Jag ser en patetisk gubbe som vägrar inse att enligt svt,s regler har han inte där att göra!
Citera
2018-07-25, 10:15
  #1687
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Njae.....det finns så många andra att sätta där! Jag ser en patetisk gubbe som vägrar inse att enligt svt,s regler har han inte där att göra!
Varför ska åldern hindra någon med rutin och erfarenhet? Se så många amerikanska TV-ankare det finns som arbetar högt upp i åren, deras kunskap och erfarenhet värderas högt.
Citera
2018-07-25, 10:17
  #1688
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Han är sommarvikarie. Han ger trots allt tyngd åt nyhetsrapporteringen med sin rutin.
Känns tryggt och fint att han är tillbaka
Citera
2018-07-31, 08:33
  #1689
Medlem
irishrages avatar
Inget fel på Claes var finns bevis mot honom?
Citera
2018-07-31, 08:36
  #1690
Medlem
Claes Elfsberg hyllas för sin comeback i "Rapport".
Men få tittare vet att han i februari i år förlorade sin dotter i cancer.
– När Hannas sjukdom kom tillbaka i ännu allvarligare form sade jag i från mig alla uppdrag jag hade för att kunna vara med henne. Efter en sådan här familjetragedi tar det ett tag innan man är på benen. Jag försöker jobba mig in i arbetslivet igen, säger den 69-årige programledaren.


https://www.expressen.se/noje/claes-...i-dottern-dod/
Citera
2018-08-04, 08:40
  #1691
Medlem
Tittarna hyllar Claes Elfsberg för hans comeback i "Rapport".
Men sändningen på tisdag kan bli det sista inhoppet han gör.
–*Jag har förvarnats om att det kanske inte blir någonting mer, för det finns en önskan om tydlig föryngring, säger den 69-årige SVT-legendaren.

https://www.expressen.se/noje/claes-...ratas-av-svt-/
Citera
2018-09-29, 13:28
  #1692
Medlem
Teleslingas avatar
Jag skulle vilja diskutera Elfsbergs abnorma fäbless för stekt strömming med lingon och potatismos i SVT:s personalmatsal. Tror ni på ett genuint intresse för denna rätt, eller försöker han kokettera med sin arbetarbakgrund på söder?

Diskutera i smågrupper eller enskilt och återkom med svar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback