Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-09, 13:22
  #1
Medlem
Jag har blivit bedragen av min sambo i början av sommaren men vi har bestämt oss för att gå vidare tillsammans.
Det som jag undrar över är, att jag blir av någon anledning kåt av och veta att hon knullat med den andre och vill höra henne berätta detaljer, känner mig helt puckad! Är det fel på mig?
Citera
2009-09-09, 13:24
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sadman62
Jag har blivit bedragen av min sambo i början av sommaren men vi har bestämt oss för att gå vidare tillsammans.
Det som jag undrar över är, att jag blir av någon anledning kåt av och veta att hon knullat med den andre och vill höra henne berätta detaljer, känner mig helt puckad! Är det fel på mig?
Nä, det är faktiskt inte helt ovanligt.
Citera
2009-09-09, 13:24
  #3
Medlem
Salorms avatar
Cuckolding? Testa att höra med henne om hon vill dra hem män och du får titta på och se om du går igång på det? Det finns män som gör det även om det inte tillhör vanligheterna.
Citera
2009-09-09, 13:34
  #4
Medlem
Jag har faktiskt tänkt tanken, det kanske ger mig världens kick? Jag har faktiskt för det lite på tal med henne. Man vill ju inte dö nyfiken, och hon har ju redan knullat med en annan så det kan ju inte bli värre? eller?
Citera
2009-09-10, 12:23
  #5
Medlem
Hade väl hoppats på mer respons från er alla, känner att jag åker mellan förtvivlan för att känna såhär och att försöka se till att det hela ger mig själv något. Samtidigt undrar jag om jag är ensam om att ha detta "problem" ? Eller är det så bara att jag gör det hela till något som det egentligen inte alls är?
Citera
2009-09-10, 13:05
  #6
Medlem
Janne-Taikons avatar
Frågan ska väl ställas på nåt av sexualforumen nedan för att hitta likasinnade skulle jag tro, men jag är faktiskt helt säker på att du inte är ensam när det kommer till sånt, har träffat en massa par som går på det stuket, båda unga och äldre, själv dock så skulle jag nog inte fixa det lika bra som du.
Citera
2009-09-10, 13:10
  #7
Medlem
Ska kanske ställa frågan på en annan länk av forumet som du säger, tack för tipset!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback