Citat:
Ursprungligen postat av Chaindude
Att människor tvingas stjäla till exempel, för att överleva, verkar du inte ha förstått. Men okej, om du anser att man ska utvisas om man bryter mot lagen så är ju det din personliga åsikt som jag respekterar. Men om en svensk då gör samma lagbrott bör han också utvisas.
Ingen i Sverige tvingas stjäla för att överleva om inte man är drogmissbrukare. Som flykting (fast du inte fått tillstånd att stanna här) så har du till och med rätt till fri sjukvård.
Du får rätt många chanser av de sociala myndigheterna innan du blir utslängd på gatan. Hade inte
Sverige tagit mot så många våldsverkare som redan kostar staten hutlöst mycket pengar, titta på vad det kostar PER utryckning i Rosengården, Malmö. Kolla vad det kostar polisen att ha spaning på blattegängen som t.ex Black Cobra, OG etc...så hade Sverige kunnat erbjuda de utlänningar som redan finns bra mycket mer i form av utbildningar, arbetsträning, terapi etc.
En svensk som gör ett lagbrott i andra länder ska utvisas tillbaka till Sverige efter att ha avtjänat straff enligt lokal praxis och så fungerar det redan i de länder jag bott. Inget land vill ha patrask inom sina gränser förutom Sverige som välkomnar redan dömda våldsverkare från andra länder.
Detta är summor som du betalar med dina skattepengar, så du vet det. Skickar man ut dem en efter en så är en flygbiljett fan så mycket billigare.
Sverige är väldigt känt ska du veta. När vi vid ett tillfälle hade tillfångatagit ett gäng så visar det sig att den ena har släkt i Sverige och får pengar från sin familj där. Han förklarade också att jag inte kan vara svensk, för han hade höra från sin familj att svenskar är veka, lättlurade och gjorda av papper och utan heder. Han ska tacka vad han nu tror på att andra internationella styrkor fanns på plats och inte bara vi.
Jag sätter en lite summa på att den killen gottar sig med sin familj någonstans i Sverige idag, kör runt i en liten röd bil och har sin bestämda åsikt om svenskar redan innan han kom hit.