2010-04-04, 18:35
Medlem
Iroquioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jag är inte rasist eftersom jag tror på alla människors lika värde oavsett hudfärg. Sen finns det kulturella skillnader som kan bli oöverstigliga.

Ursäkta om jag nu går off-topic men hur kan du tycka att alla människor är lika mycket värda?
Citera
2010-04-04, 18:47
Medlem
Chaindudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iroquios
Ursäkta om jag nu går off-topic men hur kan du tycka att alla människor är lika mycket värda?
Hur i helvete kan du tycka att alla människor inte är lika mycket värda?
Citera
2010-04-04, 18:48
Medlem
Chaindudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pred
Ingen i Sverige tvingas stjäla för att överleva om inte man är drogmissbrukare. Som flykting (fast du inte fått tillstånd att stanna här) så har du till och med rätt till fri sjukvård.
Du får rätt många chanser av de sociala myndigheterna innan du blir utslängd på gatan. Hade inte
Sverige tagit mot så många våldsverkare som redan kostar staten hutlöst mycket pengar, titta på vad det kostar PER utryckning i Rosengården, Malmö. Kolla vad det kostar polisen att ha spaning på blattegängen som t.ex Black Cobra, OG etc...så hade Sverige kunnat erbjuda de utlänningar som redan finns bra mycket mer i form av utbildningar, arbetsträning, terapi etc.

En svensk som gör ett lagbrott i andra länder ska utvisas tillbaka till Sverige efter att ha avtjänat straff enligt lokal praxis och så fungerar det redan i de länder jag bott. Inget land vill ha patrask inom sina gränser förutom Sverige som välkomnar redan dömda våldsverkare från andra länder.
Detta är summor som du betalar med dina skattepengar, så du vet det. Skickar man ut dem en efter en så är en flygbiljett fan så mycket billigare.

Sverige är väldigt känt ska du veta. När vi vid ett tillfälle hade tillfångatagit ett gäng så visar det sig att den ena har släkt i Sverige och får pengar från sin familj där. Han förklarade också att jag inte kan vara svensk, för han hade höra från sin familj att svenskar är veka, lättlurade och gjorda av papper och utan heder. Han ska tacka vad han nu tror på att andra internationella styrkor fanns på plats och inte bara vi.

Jag sätter en lite summa på att den killen gottar sig med sin familj någonstans i Sverige idag, kör runt i en liten röd bil och har sin bestämda åsikt om svenskar redan innan han kom hit.
Om du är hungrig och saknar pengar & arbete, måste du stjäla. Om du dessutom har en familj att försörja måste du verkligen stjäla.
Citera
2010-04-04, 18:48
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iroquios
I Guds ögon är de det, och vänsterns ( fast då kan det gå som i Djurfarmen)
Citera
2010-04-04, 18:49
Medlem
Chaindudes avatar
Citat:
I Guds ögon är de det, och vänsterns ( fast då kan det gå som i Djurfarmen)
I alla friska människor ögon är alla lika mycket värda.
Citera
2010-04-04, 18:52
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaindude
Jag baserar mitt tyckande om olika människors lika värde på min ideologi som jag misstänker att alla ateister och vänstermänniskor skulle kalla sjuk.
Citera
2010-04-04, 18:54
Medlem
Chaindudes avatar
Citat:
Jag baserar mitt tyckande om olika människors lika värde på min ideologi som jag misstänker att alla ateister och vänstermänniskor skulle kalla sjuk.
Förklara dig.
Citera
2010-04-04, 18:56
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Om du är hungrig och saknar pengar & arbete, måste du stjäla. Om du dessutom har en familj att försörja måste du verkligen stjäla.

Hur kan en blatte gå hungrig i sverige när pengar och arbete ges ut gratis åt stackars fattiga invandrare? nä blattarna snor för att sverige är rena godisbutiken och för att svenskar är ryggradslösa veklingar och rättsystemet är rena skämtet
Citera
2010-04-04, 18:56
Medlem
Citat:
alla människor är olika viktiga, till exempel är våran statsminister viktigare än en invandrare utan jobb, alltså är han mer värd. Sen är det bara så att vit är mer värt än svart.
Citera
2010-04-04, 19:01
Avslutad
Citat:

Den negroida rasen är enormt lågstående för mig. att nu, under 2010 fortfarande bo i hyddor av bajs är för mig ett tecken på att man inte är värd att leva.
Den vita rasen är smartare på många områden. räkna upp 10 stora författare och 10 stora uppfinnare och bevisa motsatsen.
Citera
2010-04-04, 19:04
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Förklara dig.
Kristendomen.
Citera
2010-04-04, 19:05
Medlem
Iroquioss avatar
Citat:

Jag tycker självklart att mina arbetande föräldrar är mer värda än en arbetslös somaliepatriark vars enda bidrag till världen är att ha könsstympat sina döttrar. Jag tycker att en överste i armén är med värd än en krigsbrottsling från forna Jugoslavien.

Sedan kan du tycka att detta är subjektiva uppfattningar, men det är bara naturligt att värna om sina egna. Vidare så är vissa människor bättre för det allmänna bästa medan vissa människor bara förstör.

Du kan gärna få förklara för mig och övriga läsare varför du tycker att en våldtäktsman är lika mycket värd som en volontärarbetare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in