Citat:
Ursprungligen postat av Vici
Eh, välkommen till det moderna samhället där även kvinnor har en fri sexualitet. Men det kanske skrämmer dig?
Jag förstår inte vartifrån all denna manliga mesighet kommer ifrån? Ni tror ni är tuffa när ni gnäller på schyman och snackar skit om F!, när ni tydligen inte inser att deras propaganda nått rakt in i era skallar likförbannat.
Nej, jag ser ingen anledning till att låta mina kvinnliga släktingar ligg runt, med blattar eller ej. Ta lite lärdom utav historien, varför tror du män alltid tvingat in kvinnor i kyskhet och återhållsamhet? Därför att dom är horor i grunden. Nu när det är fritt fram att ligga med varenda hivneger och avla fram oäktingar i parti och minut tar kvinnorna förstås nytta utav det och lever ut sin hornatur. Totalt känslostyrda varelser som de är vet de inte alltid om det är det smartaste att gänga sig med machmoud, då krävs det manlig logik att träda in.
Men ni är så satans rädda för era egna skuggor(och vad aftonbladet ska tycka) att ni låter dom gå och bli uttnyttjade ute i förorten. I skydd utav nått skramlande tomt "lika värde"-snack. Blattarna kommer aldrig släppa sina syrror in i rasblandningsfrosseriet, så varför ska ni?