• 1
  • 2
2009-09-08, 21:26
Medlem
Bombastas avatar
Godkväll Flashback.

Lite background info för den som vill läsa.
I somras fuckade jag ur ganska hårt, och rökte en hel del cannabis. Till slut fick min moder och fader reda på detta och sade då att om jag inte slutar direkt kommer de att slänga ut mig ur huset. Jag är 18 år och bor hemma och då antar jag att det är möjligt för dem att göra detta. Dessutom har de satt mig på urinprov slumpmässigt, det vill säga att de testar mig lite när de känner för det.

Nu till frågan.
Jag vill röka cannabis, men ändå bo kvar hemma och ha bra kontakt med mina babylonföräldrar. Därför undrar jag om det finns något sätt att kringgå urinprovet. Jag samtalade lite med mina vänner om det idag, och vi föreslog antingen att jag ber en vän att pissa åt mig. Eller att jag pissar nu (var 2 månader sedan jag rökte så jag antar att jag är ren), och sparar mitt urin i en flaska.

Är det möjligt att spara mitt eget piss. Om ja, i så fall hur länge?
Har ni några bättre tips? Dela med er i så fall om liknande erfarenheter och vad ni gjorde.
Citera
2009-09-08, 22:10
Medlem
dilevas avatar
Fråga dig själv om du verkligen är beredd att förstöra din relation med dina föräldrar.

Du har två val som jag ser det:
1)Sluta röka när du bor hemma.
2)Flytta hemifrån och fortsätt röka.
Citera
2009-09-08, 22:41
Medlem
SMD FBs avatar
Du kan fuska (om du behöver), ändrig av pH-värde, hälla i vatten istället för urin och pissa på burken så det luktar urin, ta någon annans urin etc.

Dem flesta föräldrar säger så bara för att hota för att man skall sluta. Mina päron sa att dom skulle kasta ut mig om jag skulle bli nazist eller håller på med droger. Det gjorde dom inte.. Fast har inte uppfyllt nazistbiten för del delen..

Det finns i dagsläger lagliga alternativ till cannabis som kanske du kan vända dig till om du inte vill gambla.

Eller så slutar du helt.
Citera
2009-09-08, 22:50
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dileva
Fråga dig själv om du verkligen är beredd att förstöra din relation med dina föräldrar.

Du har två val som jag ser det:
1)Sluta röka när du bor hemma.
2)Flytta hemifrån och fortsätt röka.

Jo, jag är väl medveten om det. Och egentligen är det förmodligen det rätta att sluta under tiden jag bor här. Men jag undrar mest om det finns ett säkert sätt att kringgå det.

Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Du kan fuska (om du behöver), ändrig av pH-värde, hälla i vatten istället för urin och pissa på burken så det luktar urin, ta någon annans urin etc.

Dem flesta föräldrar säger så bara för att hota för att man skall sluta. Mina päron sa att dom skulle kasta ut mig om jag skulle bli nazist eller håller på med droger. Det gjorde dom inte.. Fast har inte uppfyllt nazistbiten för del delen..

Det finns i dagsläger lagliga alternativ till cannabis som kanske du kan vända dig till om du inte vill gambla.

Eller så slutar du helt.

Hur blir resultatet om jag häller vatten i burken blandat med urin?

Är inte säker om jag vill ta alternativ till cannabis då det väl inte finns dokumenterade bi-effekter?

Får se hur jag gör, vill ha mer tips i alla fall
Citera
2009-09-08, 22:58
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta

Hur blir resultatet om jag häller vatten i burken blandat med urin?

Är inte säker om jag vill ta alternativ till cannabis då det väl inte finns dokumenterade bi-effekter?

Får se hur jag gör, vill ha mer tips i alla fall
Menade att du ska pissa utanpå burken så det stinker urin, inte inuti. Sen så får du tänka lite själv med att ha fingervarmt vatten i å gult om du vill etc..
Citera
2009-09-08, 23:33
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Menade att du ska pissa utanpå burken så det stinker urin, inte inuti. Sen så får du tänka lite själv med att ha fingervarmt vatten i å gult om du vill etc..

Ah på så vis. Men visar det inte att det är fel då? Jag menar. Det visar väl inte positivt på vatten?
Citera
2009-09-08, 23:54
Medlem
Fetnoppens avatar
Det finns väl ett antal sätt att fuska med ett urinprov på hemmafronten men jag tycker du ska respektera dina föräldrar sålänge du bor hemma. Och senare oxå i viss omfattning.
Citera
2009-09-08, 23:59
Medlem
Sowilus avatar
Kom igen, sluta moralisera så mycket.

Skulle det funka rent hypotetiskt att urinera i en flaska och sedan använda sig av detta urin vid ett drogtest 2-3 månader senare utan att något stickan skulle visa ogiltigförklara provet?
Citera
2009-09-09, 07:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Godkväll Flashback.

Lite background info för den som vill läsa.
I somras fuckade jag ur ganska hårt, och rökte en hel del cannabis. Till slut fick min moder och fader reda på detta och sade då att om jag inte slutar direkt kommer de att slänga ut mig ur huset. Jag är 18 år och bor hemma och då antar jag att det är möjligt för dem att göra detta. Dessutom har de satt mig på urinprov slumpmässigt, det vill säga att de testar mig lite när de känner för det.

Nu till frågan.
Jag vill röka cannabis, men ändå bo kvar hemma och ha bra kontakt med mina babylonföräldrar. Därför undrar jag om det finns något sätt att kringgå urinprovet. Jag samtalade lite med mina vänner om det idag, och vi föreslog antingen att jag ber en vän att pissa åt mig. Eller att jag pissar nu (var 2 månader sedan jag rökte så jag antar att jag är ren), och sparar mitt urin i en flaska.

Är det möjligt att spara mitt eget piss. Om ja, i så fall hur länge?
Har ni några bättre tips? Dela med er i så fall om liknande erfarenheter och vad ni gjorde.
Ingen förskräckligt lång stund eftersom kisset jäser efter ett tag.
Rums temp, någon dag, i kyla 1 veckan kanske.
Skulle vara och frysa då, men det har jag aldrig testat
Men stackar den som hittar denna påse och undrar vad det är, och inte ger sig, tillslut kommer det komma upp för personen vad det är och äcklighetsfaktorn där är inte låg.

Vem vet det kanske går att köra jäststopp så funkar kisset lång tid, dock inget man prövar så ofta.
Citera
2009-09-09, 07:26
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sowilu
Kom igen, sluta moralisera så mycket.

Skulle det funka rent hypotetiskt att urinera i en flaska och sedan använda sig av detta urin vid ett drogtest 2-3 månader senare utan att något stickan skulle visa ogiltigförklara provet?
Högst tvivelaktigt, det nedanstående talare skriver förklarar vad som hände i mitt exempel.

Vi var ett gäng grabbar på långresa med buss, toahelvetet på bussen funkar inte och busschaffisen vägrar köra av motorvgen för att låta oss pissa.

Nöden har ingen lag, så vi pissar på colaflaskor, när vi väl kommer fram så har vi helt glömt bort att vi har ett par flaskor med piss liggandes uppe på bagagehyllan, det skulle dock upptäckas nästa gång vi skulle ut med bussen c:a en och en halv månad senare.

Vi finner då flaskor som är spända till bristningsgränsen (tänk överjäst surströmmingsburk, fast inte riktigt lika illa) fyllda med någon bärnstensfärgad vätska, någon får den brighta idén att tömma flaskorna eftersom det ju var 4:- i pant! (Idioten hann öppna en flaska sen spydde han av stanken), kontentan av det hela är, försök inte spara på piss i längre perioder, och skulle du råka göra det, försök inte tömma behållaren!
Citera
2009-09-09, 11:25
Medlem
UNIT456s avatar
Häll salt i pisseprovet, då blir det ogiltigt.
Citera
2009-09-09, 12:44
Bannlyst
TS, det verkar som att du själv förstår att det är dumt att röka, eftersom du kallar det för "fucka ur". Så är det inte i längden dig själv du lurar, när du manipulerar urinprovet? Vill du leva ett bra liv eller ett luffarliv - du själv bestämmer din framtid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in