• 1
  • 2
2009-09-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sowilu
Kom igen, sluta moralisera så mycket.

Skulle det funka rent hypotetiskt att urinera i en flaska och sedan använda sig av detta urin vid ett drogtest 2-3 månader senare utan att något stickan skulle visa ogiltigförklara provet?
Japp, men kylförvara.
Citera
2009-09-09, 17:25
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalLiberal
TS, det verkar som att du själv förstår att det är dumt att röka, eftersom du kallar det för "fucka ur". Så är det inte i längden dig själv du lurar, när du manipulerar urinprovet? Vill du leva ett bra liv eller ett luffarliv - du själv bestämmer din framtid.

Alltså, jag rökte mycket i sommar. Mycket mer än vad jag brukar göra. Skulle jag röka nu t.ex. skulle det bara vara en gång i månaden, max 2.

Dumt att röka? Det vet jag inte. Ser inget problem med det under kontrollerade former. Vilket jag för övrigt inte hade i sommar, och vilket var förmodligen anledningen till att jag blev busted.
Citera
2009-09-09, 17:25
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIT456
Häll salt i pisseprovet, då blir det ogiltigt.

Är du säker? Källa på detta?
Citera
2009-09-09, 19:04
Medlem
SMD FBs avatar
Beror helt och håller på vilka stickor dina päron har. Vissa kan man fuska med hur mycket som helst och vissa inte..
Citera
2009-09-09, 19:08
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Beror helt och håller på vilka stickor dina päron har. Vissa kan man fuska med hur mycket som helst och vissa inte..

Jag antar att det är ganska bra stickor. Han skulle inte bara testa för thc, utan även för meth och liknande substanser.
Citera
2009-09-10, 12:48
Medlem
warp10s avatar
Om du nu går och funderar på att spara ditt urin och fiffla med deras stickor så borde du kanske lägga ner hela idén med att knakra medans du bor hemma och vänta tills du flyttat hemmifrån.
Citera
2009-09-10, 22:25
Medlem
357mags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIT456
Häll salt i pisseprovet, då blir det ogiltigt.
Manipulerade urinprover anses som positiva.Det gjorde det förr när man själv höll på och labbade med piss prover
Citera
2009-09-11, 03:13
Medlem
Silvertårars avatar
Gör inte så mot dina föräldrar!
Lyssna på någon som har vart en riktig skit mot sina päron. Ångrar det varje dag. Nu när man är äldre och har egen lya och lite distans till det hela så är det bara så att ens föräldrar bryr sig om en, det är därför de håller på och jävlas.
Och de kommer antagligen aldrig sluta bry sig men fuckar man tillräckligt med dem så slutar de lita på en och det är det värsta som finns. Om man inte har sina föräldrars tillit så har man inget alls.
Det tog många år innan mina föräldrar litade på ett enda ord jag sa. Och jag gjorde ändå inte så hemska saker. Satsa på att bygga en bra relation såhär sista tiden innan du flyttar. Förr eller senare står du ensam och vill ha en bra relation med dina föräldrar och det får man bara genom att de litar på en.
Citera
2009-09-11, 03:31
Medlem
WeedBenzoLoves avatar
babylonföräldrar?
Citera
2009-09-12, 02:39
Medlem
Equi011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Alltså, jag rökte mycket i sommar. Mycket mer än vad jag brukar göra. Skulle jag röka nu t.ex. skulle det bara vara en gång i månaden, max 2.

Dumt att röka? Det vet jag inte. Ser inget problem med det under kontrollerade former. Vilket jag för övrigt inte hade i sommar, och vilket var förmodligen anledningen till att jag blev busted.

om du endast röker 1-2 gånger i månaden är det ju bara att dricka några liter vatten o pissa lite innan o sedan äta ett par vitamin tabletter med mycket vitamin B så ditt piss blir gult igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in