Citat:
Ursprungligen postat av Digum
Ptja, det är trots allt bara en medicin, tar tid innan dosen i kroppen uppnår verkningsgrad helt enkelt. För mig tog det typ 4 månader innan jag personligen märkte skillnad. Folk utifrån som visste om att jag börjat med skiten märkte det tidigare... Typ 2-3 månader.
Jag har läst väldigt mycket om den och fick själv känslan att medicinen var upphypad utan dess like och har försökt att inte ha för stora förhoppningar även om min hudläkare har förklarat hur bra den är och att allt kommer bli bra bara man ger kroppen tid att ta emot medicinen. Det kan ta flera månader. Sen kan jag tänka mig att omgivningen märker resultat mycket snabbare än en själv då vi inte är nöjda försen allt är borta.
Idag är det dag fem för mig på kuren och när jag vaknade idag och tittade mig i speglen så log jag och skrattade för mig själv för första gången på flera år. Inte en ny finne och allt det jag hade när jag började för fem (!) dagar sen har mattas av något otroligt. Placebo?
Dock så försöker jag inte sväva iväg utan förväntar mig en uppblåssning när som.
Kämpa alla där ute, vi sitter i samma båt!