Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-23, 22:32
  #8281
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Spelar egentligen ingen roll då om UFC tänker implementera en interim title för att Cormier går upp en division så står det ju mellan Glover och Alex. Och Med tanke på hur den matchen slutade känns det som UFC t.om skulle kunna ge Alex titeln utan att ens gå en match. Om vi ska vara lite mer skeptiska kan de ställa Alex mot vem fan som helst för interim titeln rentav. Alex är solklar #1 i divisionen i dagsläget.

Latifi är ju faktiskt den som passar bäst, fast det lär ju inte ske. Rockhold har det också snackats om. Volkan måste bygga upp sig igen och är bokad mot Glover. Alex har redan kört över Glover dessutom. Efter den senaste tiden hoppar ju Blachowicz förbi både OSP och Manuwa enligt mig, och även han har ju Alex vunnit mot.


Hade faktiskt varit intressant att se en rematch mot Rumble med tanke på hur det gick senast. Jag tror att Alex har mer att sätta emot än vad vi fick se senast.
Citera
2018-03-23, 23:12
  #8282
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Hade faktiskt varit intressant att se en rematch mot Rumble med tanke på hur det gick senast. Jag tror att Alex har mer att sätta emot än vad vi fick se senast.

Rumble ser ut att få det svårt att nå 205 nuförtiden =)
Citera
2018-03-24, 00:12
  #8283
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Rumble ser ut att få det svårt att nå 205 nuförtiden =)
Ser ut som om Rumble skulle ha svårt med USADA's test numera också.

Men den rematchen skulle vara kul. Mer intresserad av de (där han förlorat) som är möjliga dock, DC dvs.
Citera
2018-04-14, 15:53
  #8284
Medlem
Energiknippes avatar
Ska vara hos Joe Rogan nästa vecka:

https://www.mmanytt.se/svenska-fight...e-nasta-vecka/
Citera
2018-04-14, 18:09
  #8285
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Ska vara hos Joe Rogan nästa vecka:

https://www.mmanytt.se/svenska-fight...e-nasta-vecka/
Boooom! Fan vad stort ändå.
Det hade jag aldrig trott. Känns som om Rogan brukar dra sig för att dra dit MMA-folk som inte har engelska som förstaspråk. Så till vida att de inte är superkända (GSP) eller kan tolkas av Joey Diaz (Romero).
Men, Gustafssons engelska har ju blivit vassare numera såklart. Även om jag hellre sett nyhet att han bokats för en match så tycker jag detta är positivt. Om han vill/får öppna sig lite tror jag det kan vara positivt för varumärket. Finns mycket intressant i hans historia.
Citera
2018-04-14, 18:30
  #8286
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Boooom! Fan vad stort ändå.
Det hade jag aldrig trott. Känns som om Rogan brukar dra sig för att dra dit MMA-folk som inte har engelska som förstaspråk. Så till vida att de inte är superkända (GSP) eller kan tolkas av Joey Diaz (Romero).
Men, Gustafssons engelska har ju blivit vassare numera såklart. Även om jag hellre sett nyhet att han bokats för en match så tycker jag detta är positivt. Om han vill/får öppna sig lite tror jag det kan vara positivt för varumärket. Finns mycket intressant i hans historia.

Absolut. Han gjorde inte bort sig hos Ariel heller, även om det är en hel del ”ehmmmmm” osv. Ska bli väldigt intressant att lyssna på.
Citera
2018-04-15, 22:08
  #8287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Ska vara hos Joe Rogan nästa vecka:

https://www.mmanytt.se/svenska-fight...e-nasta-vecka/

Grymt! Hoppas det blir roligare än när han var på MMA Hour, man höll ju på att somna. Våga vara lite o-svensk Alex!
Citera
2018-04-16, 21:10
  #8288
Medlem
Kul o höra alex,inget speciellt matnyttigt om man säger så när de snackas om nösta fight etc. Kul att han glr vösen av sig dock och inte är i skuggan. Om han nu har tid över om han som jag tolkar det nellan raderna antingen vöntar på JJ eller dc eller ett koet här i sverige så kan han banne mig ta en engelska lektion eller två. För att vara en ung svensk så e hans engelska riktigt kass 😁
Citera
2018-04-17, 16:33
  #8289
Medlem
mmas avatar
Helt klart bra intervju, finns inget att gnälla på hans språk, han skämtar... det var lätt stämning och skönt samtal.
Bra gjort tycker jag!
Citera
2018-04-17, 20:30
  #8290
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Helt klart bra intervju, finns inget att gnälla på hans språk, han skämtar... det var lätt stämning och skönt samtal.
Bra gjort tycker jag!

Håller med, gick bra även om det inte kom fram något nytt. Trodde Joe skulle gräva mer om hans ungdomsår och liknande.
Citera
2018-04-18, 16:35
  #8291
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Håller med, gick bra även om det inte kom fram något nytt. Trodde Joe skulle gräva mer om hans ungdomsår och liknande.

Inför Rogans podcast bestämmer de alltid vilka ämnen de ska diskutera och inte diskutera före sändning. Hade inte blivit förvånad om det var Alex som valt att inte diskutera det. Har för mig att jag läste att Alex inte gillar att diskutera det då han inte vill att det ska bli någon slags glorifiering av gatuvåld typ.
Citera
2018-04-18, 18:13
  #8292
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Inför Rogans podcast bestämmer de alltid vilka ämnen de ska diskutera och inte diskutera före sändning. Hade inte blivit förvånad om det var Alex som valt att inte diskutera det. Har för mig att jag läste att Alex inte gillar att diskutera det då han inte vill att det ska bli någon slags glorifiering av gatuvåld typ.

Såpass, tack för info.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback