Coca-Cola och choklad (jävligt fin combo)
En kall öl med lite blandade nötter och ölkorv.
Morot (och andra grönsaker) skurna som stavar med någon dipp (gillar inte chips)
Jag är en sucker för dip. Jag brukar säga att jag gillar dip med chips men även gurk/morotsstavar är jävligt gott till.
Annars så blir jag ibland sugen på något mer sött, och då är en lösgodispåse riktigt najs.
Ibland slänger jag ihop några varma mackor och blandar lite oboy
Ser att en del har svarat wasabinötter. Hur fan kan man käka dessa frivilligt!? Enda sedan första gången jag smakade på dessa nötter har jag ställt mig frågande till vem som verkligen köper dom. Jag trodde dom skulle vara starka och goda. Men dom smakar bara illa.
Samma sak som macadamia, dom smakar bara fett och har en konstig konsistens.
Ska det vara något extra gott någon kväll köper jag gärna något åt fisk o skaldjurshålllet tex Friterade räkor, musslor eller kräftor.
Till det kanske jag köper något extra gott vin istället för det vanliga whitetrash vinet california white. Tanten i kassan brukar alltid ha lite tips att komma med.
Ser att en del har svarat wasabinötter. Hur fan kan man käka dessa frivilligt!? Enda sedan första gången jag smakade på dessa nötter har jag ställt mig frågande till vem som verkligen köper dom. Jag trodde dom skulle vara starka och goda. Men dom smakar bara illa.
Samma sak som macadamia, dom smakar bara fett och har en konstig konsistens.
Testade par smaksatta en med honung och annan med nått som jag inte kommer ihåg vad det var.
Dessa var sjukt goda, men den naturella jag åt, var som du sa fett och konstig konsistens med mycket lite smak och absolut inte så goda.
Wasabinötter var jag sjukt besviken på när jag testade dom, hade ju ingen av den goda wasabismak som man gillar och styrkan som wasabin har var helt bortblåst :/