2009-09-06, 14:43
Bannlyst
I bland får jag för mig att "gå och köpa nåt gott". Problemet är att jag har så fruktansvärt dålig fantasi. Antingen köper jag en godispåse, eller så förgyller jag kvällen, i stil med några hårdmackor med kaviar och ost.

Frågan är vad ni brukar köpa för godsaker, som går lite utanför den vanliga frukost-lunch-middagsrutinen?

Förresten köpte jag ett paket Oreos igår (Det var ju lördag..). En stor besvikelse. Jag trodde det skulle vara mint-fyllning.. men dom var ju i princip som Ballerinakex, bara i en dyrare och snyggare förpackning.
Citera
2009-09-06, 14:44
Bannlyst
Jag gör en del gånger negerbollar eller sticker iväg till den lokala pizzerian och köper choklad
Citera
2009-09-06, 14:44
Medlem
STHLM2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paraflex
I bland får jag för mig att "gå och köpa nåt gott". Problemet är att jag har så fruktansvärt dålig fantasi. Antingen köper jag en godispåse, eller så förgyller jag kvällen, i stil med några hårdmackor med kaviar och ost.

Frågan är vad ni brukar köpa för godsaker, som går lite utanför den vanliga frukost-lunch-middagsrutinen?

Förresten köpte jag ett paket Oreos igår (Det var ju lördag..). En stor besvikelse. Jag trodde det skulle vara mint-fyllning.. men dom var ju i princip som Ballerinakex, bara i en dyrare och snyggare förpackning.

Chili nötter, 6pack bira, chips, en skön polare som kommer över.
Citera
2009-09-06, 14:46
Medlem
SafleBouges avatar
Jag brukar fantiser om att typ ringa till DHL och be dem hämta upp något på nåt flådigt fik och köra hem det till mig. Lite fika för ~1000 kr
Citera
2009-09-06, 14:51
Medlem
Köp ett 6-pack delicatobollar. Hallelujah!
Citera
2009-09-06, 15:06
Medlem
kungsmeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paraflex

Nötter och öl.
Mozarrella, tomat och vad jag nu tycker passar till det. (sallad, mackor osv)
Choklad och cola.
Rött vin, parmesan, annan ost, skinka, osv.
Tacochips, gräddfil antingen med kryddor/dipmix eller bara vitlök i. Kanske tzatziki.
Det är det vanligaste jag äter när jag bara vill ha något gott. Köper i princip aldrig vanligt godis.
Citera
2009-09-06, 15:26
Medlem
ett paket Brago Choklad och lite spraygrädde på varje kex!
Citera
2009-09-06, 15:31
Medlem
SexyBeasts avatar
Ostbågar
Citera
2009-09-06, 15:41
Medlem
Helenedals avatar
Vaniljglass med lakritsströssel och vispad grädde. Emellanåt tar jag fram frysta blåbär och svänger ihop en paj. Jag är dessutom förtjust i den vita tattarblockchokladen som är baserad på härdat fett. Inget bra, men ack så god!
Citera
2009-09-06, 16:02
Medlem
Lady Bugs avatar
Karamelliserade macadamianötter. Så gott!
Citera
2009-09-06, 16:11
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Kuk
Jag gör en del gånger negerbollar eller sticker iväg till den lokala pizzerian och köper choklad

Köper du choklad på pizzerian?
Citera
2009-09-06, 16:13
Medlem
Aniki-kuns avatar
Jag säger frukt eller torkad fisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem