Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-04, 19:09
  #1
Medlem
Arthass avatar
jahaja... vilken EM-stämining . 200 på läktarna. hur fan kan de lägga EM i Finland? nåja nu kör vi t ill toffelfotboll i damklass...
2009-09-04, 19:16
  #2
Medlem
Kom igen nu kan vi inte ens fejka lite intresse?
2009-09-04, 19:18
  #3
Medlem
Arthass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Kom igen nu kan vi inte ens fejka lite intresse?

Jodå kommer följa matchen men känns ju trist att det inte ens är 20 % av folk på läktaren Om inte annat tar jag ett par öl och om de spelar dåligt får man skrika lite på uselheten
2009-09-04, 19:20
  #4
Avstängd
Jag är säker på att ett gäng feta FB-pundare vunnit över båda dessa lag utan problem. Så uselt
2009-09-04, 19:20
  #5
Medlem
Lastbils avatar
Det här är så patetiskt. Är gladare om herrlandslaget vinner en träningsmatch än om damerna så skulle vinna EM-guld.
2009-09-04, 19:22
  #6
Medlem
Min teori om att de alla är färgblinda kanske stämmer.

För varför skulle de annars passa fel så förbannat mycket?
2009-09-04, 19:26
  #7
Medlem
Ezzelinos avatar
Önskar att jag kunde visa någon liten gnista av entusiasm över detta fotbolls-EM, men det känns endast marginellt mer intressant än det pågående Canada Cup i ishockey för kvinnor...Jag har under tidigare år försökt bry mig om svenskornas matcher i de stora mästerskapen, men det är helt enkelt för bedrövligt, kvalitetsmässigt, och det blir ju aldrig bättre. Den här årgången är inte särskilt konkurrenskraftig jämfört med tidigare versioner, vinner de mot Norge beror det på att Norge är en skugga av vad de var för några år sedan. Ett pojklag slår ju de här elitspelarna.

Va fan är det för miffon på läktarna? hundrafemtio tvångsutkommenderade särskolebarn och de närmast sörjande i spelarnas familjer?
2009-09-04, 19:29
  #8
Avstängd
Em-kvartsfinal och 100 st på läktaren.
Dags att lägga ner skiten? Kan ju inte gå runt någonstans.
2009-09-04, 19:30
  #9
Medlem
Arthass avatar
Ett fint skott av Aslanni ... hon vart tydligen den mest poppis spelare enligt AB med igår.
2009-09-04, 19:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Ett fint skott av Aslanni ... hon vart tydligen den mest poppis spelare enligt AB med igår.
Poppis för att hon är invandrare ja. Du vet den kvinnliga Zlatte eller nått sånt.

Men allvarligt det kan nog vara upp till 300 pers eller liknande på matchen. Hur kan detta gå runt ekonomiskt?
Bidrag eller vad får de pengarna ifrån?
2009-09-04, 19:37
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Poppis för att hon är invandrare ja. Du vet den kvinnliga Zlatte eller nått sånt.

Men allvarligt det kan nog vara upp till 300 pers eller liknande på matchen. Hur kan detta gå runt ekonomiskt?
Bidrag eller vad får de pengarna ifrån?

TV rättigheterna, alla länder har väl en liknande pk kanal som tv4 som köper rättigheterna även fast kvalitén är sämre än, äsh ja jag vet inte vad man kan jämnföra med.
2009-09-04, 19:39
  #12
Avstängd
Hur hade man kunnat göra detta intressant? Tvinga dem spela i bikini alternativt nakna!

Bedrövligt...
Hoppas Sverige förlorar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback