Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Vilken restaurang eller matställe serverar ICAs hamburgare?

Citat:
Ursprungligen postat av SaUrOn81
Haha tänkte precis skriva nåt liknande, han har nog hamnat i lite fel tråd då denna diskuterar restauranger/gatukök som ev serverar Sveriges bästa hamburgare.
Det var väldans vad petiga ni var då.
Uppryckning skrev något om Scans Grilla som också ligger i frysdisken och jag ville bara tipsa om ett, i mitt tycke, bättre alternativ.
Ämnet är "Sveriges godaste hamburgare?" och det finns säkert de som tycker att hemmastekta/-grillade fryspuckar är det bästa som finns.
Så helt uppe på läktaren tycker jag inte att mitt inlägg var...
För att
hålla mig till ämnet den här gången så lämnar jag lite feedback på mina senaste hamburgarerfarenheter:
Texas Longhorn i Hammarby Sjöstad:
Helt ok men inget mer än så. Kräver mer finess för att jag ska anse den bättre än genomsnittet.
Servera den på papper är ingen hit då det löses upp och man får bitar av detta i munnen om man inte är försiktig. Dessutom var den för hårt grillad - den tenderade till att bli torr och hård.
E4-Baren:
Gourmetburgaren (köpte dubbel 150g) var riktigt bra för att vara gatuköksgrillat.
Mitt tips här är att beställa utan senap och ketchup då det tog över smaken samt blev överdrivet mycket gegga.
Så just nu röstar jag på E4-baren.
Vegabaren står på tur.