Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-06-21, 15:38
Medlem
Navos avatar
Mc Donalds @ Vasagatan
Citera
2012-06-21, 16:07
Medlem
Stångebro Gatukök i Linköping.

Fråga vem som helst som har varit där så garanterar jag att dom tycker likadant.
Citera
2012-06-21, 16:13
Medlem
BenAsslicks avatar
Personligen skulle jag vilja nominera Big Hank's i Nacka Forum (Stockholm).

De gör köttet på plats, har färska och fina råvaror, riktigt gott bröd och skitfina pommes som är tjockare än min tumme!
inte nog med det, utan man får jävligt mycket mat för pengarna också, var beredd på en matkoma utan dess like efter att du pulat ner en av deras vackra skapelser i truten.

Och jag utmanar härmed hela FB till att få ner deras Empire it ett svep.
Citera
2012-06-21, 16:55
Medlem
SaUrOn81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malkinson
Sambalburgaren lär vara fantastisk enligt recensionen på hamburgare.org, och han prisar långt ifrån alla burgare.

Känner på mig att den personen hänger en hel del i denna tråden...
Citera
2012-06-21, 19:12
Medlem
avskum1982s avatar
Snoddas i Linköping.
Iof en vegetarisk burgare. Dock slår den det mesta jag käkat både i kött och veggie väg.
Citera
2012-06-21, 23:18
Medlem
Jolls avatar
På Broken i Åre får man ena svulstiga börgare.
Citera
2012-06-22, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaUrOn81
Känner på mig att den personen hänger en hel del i denna tråden...
Mjo, han sonderar nog den största delen på internet gällande hamburgare
Citera
2012-06-22, 09:32
Medlem
SaUrOn81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malkinson
Mjo, han sonderar nog den största delen på internet gällande hamburgare

Helt klart, men att personen som skrev senast om hamburgare.org inte räknat ut vem här på flashback som driver hamburgare.org tycker jag är lite roligt.
Citera
2012-07-19, 16:55
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
... och där är det endast sambalburgaren som är av intresse. Övriga burgare är vanliga gatuköksburgare.

Vegabaren och deras Sambalburgare är avbockad.
Ingen dålig måltid alls men min röst ligger fortfarande hos E4 Baren.

Flippin' Burgers står på tur men det får bli när de öppnat igen.
Ska skumma igenom tråden igen och se om man hittar något annat intressant att sätta upp på listan.
Citera
2012-07-19, 18:01
Medlem
Joe Cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
Ska man vara petig är köttet lite torrt (vilket avhjälps lite med bean) och det är fortfarande tråkbröd. Men fortfarande mil bättre än vanliga sibyllaburgare et al. De har dock inte så mycket att sätta mot t.ex. Flippin'.

Sambalen ÄR bra, käkar den gärna. Problemet är att dom alltid hackar/petar/pressar sönder köttet medan det steker för att det ska bli klart så fort som möjligt. Om det är lugnt och dom inte behöver stressa så säg till på skarpen att köttet ska ligga still till det är dags att vända så blir det bättre. Fortfarande för hårt bearbetad och finmalen färs om man ska vara riktigt petig dock.

E4 är något bättre.

Tycker jag iaf.
Citera
2012-08-12, 02:16
Medlem
Lennart258s avatar
Var i Nybro nyligen och behövde näring. Gick in på en pizzeria mm och beskådade menyn. Blev lite sugen på burgare och beställde den enda variant de hade. Pommesen var väl sådär men burgaren! Kan till och med sträcka mig så långt att det var den bästa jag ätit! Förutom smaken var även utseendet och konsistensen utmärkt. Tyvärr bor jag så långt från Nybro att frekventa besök är orimliga. Stället heter Juventus.
Citera
2012-08-16, 01:23
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Att säga att Krysset smakar bättre än Max är som att säga att Max A smakar bättre än Max B.

Nej. Samma ägare men inte samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in