Kom hem till mig i sommar så får du den godaste burgaren.
Hembakat bröd
En hemlig blandning av nöt och fläskkött.
Cheddarost
Bacon om du vill.
Rostad lök eller om du hellre vill, gul eller rödlök.
Saltgurka.
Tunna tomatskivor av filen.
Hemgjord dressing med en skvätt konjak i.
Salladsblad som skjölts och centrifugerats.
Som en extra piff några skivor jalaneno.
Kom hem till mig i sommar så får du den godaste burgaren.
Hembakat bröd
En hemlig blandning av nöt och fläskkött.
Cheddarost
Bacon om du vill.
Rostad lök eller om du hellre vill, gul eller rödlök.
Saltgurka.
Tunna tomatskivor av filen.
Hemgjord dressing med en skvätt konjak i.
Salladsblad som skjölts och centrifugerats.
Som en extra piff några skivor jalaneno.
Hemmagjorda grillade eller välstekta på nötfärs är absolut godast. Annars tycker jag Burger King håller hög klass på både burgare och pommes. Fast var nog 3 år sedan jag åt där nu. MAX har jag smakat ett par gånger och de är inte heller så tokiga.
McDonalds är som lavemang, fast burgarna har en viss pervers äckelhet över sig som gör dem goda ändå. Men långt ifrån BK och MAX.
Hemmagjorda grillade eller välstekta på nötfärs är absolut godast. Annars tycker jag Burger King håller hög klass på både burgare och pommes. Fast var nog 3 år sedan jag åt där nu. MAX har jag smakat ett par gånger och de är inte heller så tokiga.
McDonalds är som lavemang, fast burgarna har en viss pervers äckelhet över sig som gör dem goda ändå. Men långt ifrån BK och MAX.
förutom burgerking i farsta, har shoppat burgare där 4-5 gånger och nästan alla gånger var de kalla.. nasty!!
Har ni aldrig smakat hamburgarna på Lincon? Stora och nygrillade, fyfan. Dom godaste hamburgarna jag ätit. Nuförtiden åker man inte dit för att rollspela och umgås, nu är det enbart för hamburgarna. :P
"Bögens" utanför Alingsås, Skitgoda burgare med en perfekt hälften av varje-bricka till.
Det heter ju egentligen inte bögens men vi kallar det så, har dock inte vart där på typ tre år så fan vet hur det är nu, det var skitgott då i alla fall.
Jag för min del fattar inte varför folk är så förtjusta i Sibyllas hamburgare.
1. Det är knappast 100% nörkött no no no
2. 98% av alla Sibyllahak ägs av invandrare som verkar satsa mer på kebab och falafel.
Jag för min del gillar Burger King om jag måste äta ute, Annars är givetvis hemmagjorda det som gäller.
På Roskildefestivalen fanns förr Louisianaburger..ujujuj..en fetaost och spenatburgare..var säkert 200 gr rent nötkött...Det är nog den bästa jag ätit när jag tänker efter.