Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-07-15, 20:35
Medlem
mums........

.....den mest utsökta hamburgaren jag ätit åt jag på Tväråns Grill som ligger bredvid E10 mellan Överkalix och Gällivare, nuförtiden lagar dom Thai-käk där så det är tveksamt om burgarna e lika goda än idag! Men skrovmålen dom hade förr i tiden var smaskiga, rikligt med dressing....tjocka räfflade pommes....lök...sallad.........ruskigt gott!!
.....Järnvägsgrillen i Luleå är oxå ett självklart val då man är i stan, deras JV-mål är så jäkla gott så man har svårt att sitta still!
.....Buffone i Kalix är oxå värt att rekomendera då deras portioner är rejäla.

Sen måste jag få klaga på Max, Frasses och andra kedjor som börjat servera maten i små lådor och påsar...va fan, jag vill inte sitta å gräva i nån jäkla påse, jag vill ha en stor form/tallrik och äta med bestick som civiliserat folk!

Ha de
Citera
2004-07-15, 22:14
Medlem
Balkongståarns avatar
Tidigare skulle jag svarat MAX och Frasses. Men vad har de gjort med stackars Frasses? När jag var i Luleå för några veckor sedan tänkte jag avnjuta en burgare på Frasses. Den smakade bajs! McD och BK äter jag aldrig.
Citera
2004-07-15, 22:31
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caroz
Sånna här trådar borde låsas nu på natten!

Nu vart man ju skit hungrig nu måste man ju gå upp och börja leta efter mat efter allt ert snack om den "godaste hambugaren"

Usch på er!

Hehe, jag skall lägga in ett försag till admin om att det skall gå gömma vissa trådar nattetid, jag har samma problem som dig!!!
Citera
2004-07-16, 03:08
Medlem
RayKrebbss avatar
Någon som har sagt Eriks bakficka i Sthlm ?
Citera
2004-07-16, 04:07
Medlem
Namblas avatar
Kållegrillens eller den i Brunnsparken här i Göteborg.
Citera
2004-07-16, 20:50
Bannlyst
Gatuköket på st. Eriksplan i stockholm R.I.P
Nuvarande mästare: Gatuköket på andra ändan av st eriksplan vid t-baneuppgång rödabergsgatan
Citera
2004-07-16, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Hehe, jag skall lägga in ett försag till admin om att det skall gå gömma vissa trådar nattetid, jag har samma problem som dig!!!
Evigt problem
Citera
2004-08-01, 16:00
Medlem
Hunnerkungens avatar
De sämsta finns i alla fall på Burger King
Citera
2004-08-16, 10:57
Medlem
terreces avatar
Södermalm

Topp 3:

1. Fyrkanten på Ringvägen i höjd med Södermannagatan.
2. Solrosgrillen, Hornstulls Strand
3. Björns Trädgårds grill, Medborgarplatsen.
Citera
2004-08-16, 21:17
Medlem
candygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Keps Grill vid Globen. Nu har jag förvisso inte varit där på flera år men dom hade åtminstonde förbannat goda burgare.

/#LOUDmouth#

Nja... jag var där för kanske två månader sen och minns att jag lämnade hälften.
Citera
2004-08-17, 00:59
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candygirl
Nja... jag var där för kanske två månader sen och minns att jag lämnade hälften.

Är vväl inte helt otroligt att dom bytt ägare (ett par gånger) sedan jag senast besökte stället. Det kan inte vara så att du beställde en Djurgårds eller Bajenburgare och att du därför var tvungen att lämna skiten

/#LOUDmouth#
Citera
2004-08-18, 10:50
Medlem
Bom Tombadills avatar
MacJack i Uppsala. Ligger mitt emot en Mc****** rest... korsningen råbyleden/vattholamavägen. Man kan få en massa smaskens på burgarna där, aioli, bearniesås, kaviar o en massa annat. tillagade med kärlek!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in