2016-02-20, 13:55
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Vad i helvete har hänt med Svenska spel??

Kan inte spela skrapspel, inget Lördagsgodis spel. Jävla skit sajt!

Finns den "gamla" sajten kvar? Eller är detta slutet för Svenska Spel......

Om jag har förstått det rätt så finns bara bolagsspel kvar på den gamla sajten.
Det skall också flyttas över till den nya fantastiskt fina sajten innan 2030 sägs det.
Citera
2016-02-24, 18:15
Medlem
schlafhunds avatar
Jaha, ännu en sida som fallit offer för den nya trenden av värdelösa mobilsidor. Det var ju för jävla synd, rent ut sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Nya designen suger utav bara helvete. Det finns folk som använder datorer fortfarande och inte nån jävla "smarttelefon".
Precis...

Dock lär det bara bli mer och mer av detta då det är en uppåtgående trend. Usch och fy.
Citera
2016-02-24, 21:32
Medlem
Fucking jävla värdelös ny sida. Grattis svenska skitspel! En kund mindre.
Citera
2016-03-02, 16:55
Medlem
I förrgår var jag hos ett ATG-ombud och beställde hem ett spelkort så jag skulle kunna spela även i butiker och inte bara på internet som innan. Ja, det tar ungefär 10 dagar sa dem för det att komma, men under tiden skulle det gå bra att använda en lapp som jag fick sa dem. Okej, fine!
Sen var jag på ICA igår och kryssade i fem matcher på "oddset", men när jag kommer fram och ska registrera spelet säger dem att mitt ID-kort inte funkar som leg, utan jag måste ha körkort! Seriöst?! Förväntar sig SS att alla har det eller? Givetvis satt kupongen som jag aldrig fick lägga och jag gick miste om 1500, inga jättesummor men ändå. Nej, nu bojkottar jag SS framöver, jävla skitbolag!
Citera
2016-03-02, 17:57
Bannlyst
Håller med, sidan ser förjävlig ut. Jag använder inte ens mobilanpassade sidor på mobilen och nu blir man tvungen att gå in på en sida med helt efterblivet gränssnitt på datorn ffs
Citera
2016-03-03, 15:17
Medlem
japanskbruds avatar
är dom dryga och krånglar med utbetalningar om man mot förmodan skulle vinna något? som alla andra spelsajter ..
Citera
2016-03-03, 15:40
Medlem
BootyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
är dom dryga och krånglar med utbetalningar om man mot förmodan skulle vinna något? som alla andra spelsajter ..

nej.. pengarna skickas automatiskt typ om de e under en viss summa annars skulle jag ej tro de segar
Citera
2016-03-04, 20:27
Medlem
FolkeBiras avatar
jag brukar inte spela på liveodds hos SS, förstår varför nu det tar ju en evighet för vinsterna att komma in på spelkontot. Bättra er för tusan!
Citera
2016-03-05, 07:40
Medlem
Germanofils avatar
Den nya sidan suger verkligen getpung. Hatar att om man klickar på "Stryktipset" så kommer man inte direkt till kupongen som tidigare utan istället till någon sorts mellansida där man måste klicka på "Spela Stryktipset" för att komma vidare till kupongen.
Citera
2016-03-19, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hp-sauce
Vad menar du med "gamla SS"?

Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Jo den gamla layouten finns ännu kvar , den bättre vill säga enligt mig
Hur kommer man åt den?
Citera
2016-03-19, 16:46
Medlem
Länka till den gamla sajten please. den nya (skitsajten) har kraschat nu.
Citera
2016-03-19, 17:00
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Länka till den gamla sajten please. den nya (skitsajten) har kraschat nu.

ja, den har varit ur en timme nu. Förbannat dåligt av dom att lansera en sida som inte fungerar vid hög last.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in