2012-11-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Enda jag lirar hos dessa är Stryktipset, Eurotipset och väldigt sällan poker.

Oddsen är ju ett fkin skämt jämfört med allt utbud som finns på nätet. Nästan tragiskt hur jävla skillnad det är. Kul att höra vad som händer.

Håller helt med dig bara Strykan och Europatipset man vill åt hos SvS och pokern är värdelös också man har inte märkt spec stor skilnad sen deras ambassadörer ha kommit in i pokern! Skönt att dem inser att dem är dåliga iaf
Citera
2012-11-19, 13:55
Bannlyst
svenska spel, att lita på?

Hej.

Har just börjat spela lite på svenska spels hemsida.-
typ lotto och keno-express mm.

Lottodragningen är ju officiel så att säga, men t.ex
keno-express, hur kan man vara säker på att den är tillitlig?

blir lite fundersam ibland..

tankar på det här..
Citera
2012-11-19, 14:18
Medlem
dankars avatar
Jag tror nog att svenska spel är det mest pålitliga spelbolaget som finns. Sen kanske man bör välja ett annat bolag av orsaken att svenska spels återbetalning är rekordlåg.

Om jag vore dig så hade jag valt något annat större etablerat bolag t.ex. betsson eller unibet. Du får större vinstchans samtidigt som det är väldigt liten risk att det blir problem vid uttag så länge du bara håller dig till reglerna.
Citera
2012-11-19, 17:27
Medlem
Svenska Spel kan du helt säkert lita på. Och förmodligen kan du även lita på övriga spelbolag. Med det menar jag att du kan lita på att de har konstruerat sina "turspel" så att återbetalningstabellerna gör det omöjligt att vinna över dem i längden ( oräknat bonus-horeri och affiliate-scams ).
Citera
2012-12-07, 02:01
Svenska spel blåser folk på pengar, IGEN!!!

Jag har tidigare berättat att Svenska spel som förmodligen enda spelbolag i världen betraktar avbrutna vänskapsmatcher som färdigspelade

https://www.flashback.org/p32279014#p32279014

Nu är de igång igen, genom att återigen som förmodligen enda spelbolag inte erbjuda spel på samtliga möjliga utfall.

Ta en titt på denna tråd från deras forum, ska man skratta eller gråta?

https://svenskaspel.se/?pageid=/foru...3&entityPage=1

Man kan alltså inte spela på samtliga spelare som nästa målskytt, utan bara de fåtal som Svenska spel erbjuder. Sen kan man också spela på "Övriga" där självmål räknas in till 1.00 i odds...
Skitstövlarna förklarar det med att oddset på respektive spelare hade varit lägre om "Övriga" hade gett högre än 1.00 i odds.
Yeah right, som om det inte var lågt nog ändå...

Jag lovar påstå att det inte finns något girigare och mer svinaktigt bolag än Svenska spel.
Att man placerar sina Jack Vegas automater framförallt i områden med låga inkomster säger det mesta, att man dessutom har världens sämsta odds, idiotiska regler, noll flexibilitet, noll kundvänlighet gör inte saken bättre heller.

Förresten så har ett av deras ombud berättat för mig att deras återbetalningsprocent på Lotto är 38%.
De behåller alltså 62%, trots i princip inga omkostnader alls i samband med Lotto.
Men det är väl på grund av folkhälsoskäl...
Senast redigerad av Antialles 2012-12-07 kl. 02:03.
Citera
2012-12-07, 02:05
Medlem
Fu vet att svenska spel = staten va?
Citera
2012-12-07, 02:07
Medlem
Canalatess avatar
Jag ställer följande fråga: Vem i helvete är så dum att man spelar på Svenska Spel?
(Undantaget Stryktipset, Europatipset, Topptipset och Bomben för egen del.)

Varför ens lägga ner tid på att bry sig? Byt sida bara.

OT: Klart som fan han inte ska ha vinst på Gareth Bale (självmål)
Han får helt enkelt byta till Bet365 eller annan sida och välja där istället då alternativet SJÄLVMÅL finns och är spelbart.
Senast redigerad av Canalates 2012-12-07 kl. 02:16.
Citera
2012-12-07, 02:16
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Jag ställer följande fråga: Vem i helvete är så dum att man spelar på Svenska Spel?
(Undantaget Stryktipset, Europatipset, Topptipset och Bomben för egen del.)

Varför ens lägga ner tid på att bry sig? Byt sida bara.

OT: Klart som fan han inte ska ha vinst på Gareth Bale (självmål)
Han får helt enkelt byta till Bet365 eller annan sida och välja där istället då alternativet SJÄLVMÅL finns och är spelbart.

Du menar nog vem i helvete är så dum att man spelar på LÅNGEN antar jag eftersom du ju spelar på andra spelformer hos dem?
Faktum är att det är lika korkat att spela andra spelformer hos dem också, eftersom återbetalningsprocenten där är ännu lägre än på Lången. Att oddsen på t. ex Bomben ofta blir "höga" är att det är så jäkla svårt att få in det. Så du blir blåst även där, enda skillnaden är att det inte märks så tydligt...
Citera
2012-12-07, 02:18
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Du menar nog vem i helvete är så dum att man spelar på LÅNGEN antar jag eftersom du ju spelar på andra spelformer hos dem?
Faktum är att det är lika korkat att spela andra spelformer hos dem också, eftersom återbetalningsprocenten där är ännu lägre än på Lången. Att oddsen på t. ex Bomben ofta blir "höga" är att det är så jäkla svårt att få in det. Så du blir blåst även där, enda skillnaden är att det inte märks så tydligt...

ST, ET, TT, Bomben spelar man för att det är kul och att ingen annan vettig sida erbjuder något liknande. (Nej, Unibet suger) Om man vill sätta 20.000 på en match, ska man då mata in 500 x 40? Haha, det är en sådan fruktansvärd B-sida att jag knappt har ord.

Stryktipset är det enda vettiga men det spelar man som sagt bara för att det är kul, knappast för att bli rik på.

Bomben är pissenkelt att sätta, kanske inte om man spelar fegt som en kratta för 200 spänn men satsar man lite hårdare går man garanterat plus i längden.
Hur folk kan spela på deras odds på lången - ja, det är en gåta för mig.
Senast redigerad av Canalates 2012-12-07 kl. 02:23.
Citera
2012-12-07, 02:29
Citat:
ST, ET, TT, Bomben spelar man för att det är kul och att ingen annan vettig sida erbjuder något liknande. (Nej, Unibet suger) Om man vill sätta 20.000 på en match, ska man då mata in 500 x 40? Haha, det är en sådan fruktansvärd B-sida att jag knappt har ord.

Stryktipset är det enda vettiga men det spelar man som sagt bara för att det är kul, knappast för att bli rik på.

Bomben är pissenkelt att sätta, kanske inte om man spelar fegt som en kratta för 200 spänn men satsar man lite hårdare går man garanterat plus i längden.

Så hur mycket ska man satsa på Bomben för att GARANTERAT gå plus i längden?
Stryktipset kul? Där har vi helt olika uppfattningar...
Citera
2012-12-07, 03:12
Medlem
FRULZs avatar
Hahaha, skulle det vara någon nyhet eller??

Det är på så vis de blir rika begriper väl vem som helst!
Citera
2012-12-07, 03:13
Medlem
Citat:

Fan vad nice, om man garanterat går plus i längden vill jag och alla andra också börja spela. Where do i sign up?

Svenska spel är utdaterad, ska du fortsätta spela bör du välja en konkurrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in