2012-11-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Enda jag lirar hos dessa r Stryktipset, Eurotipset och vldigt sllan poker.

Oddsen r ju ett fkin skmt jmfrt med allt utbud som finns p ntet. Nstan tragiskt hur jvla skillnad det r. Kul att hra vad som hnder.

Hller helt med dig bara Strykan och Europatipset man vill t hos SvS och pokern r vrdels ocks man har inte mrkt spec stor skilnad sen deras ambassadrer ha kommit in i pokern! Sknt att dem inser att dem r dliga iaf
Citera
2012-11-19, 13:55
Bannlyst
svenska spel, att lita p?

Hej.

Har just brjat spela lite p svenska spels hemsida.-
typ lotto och keno-express mm.

Lottodragningen r ju officiel s att sga, men t.ex
keno-express, hur kan man vara sker p att den r tillitlig?

blir lite fundersam ibland..

tankar p det hr..
Citera
2012-11-19, 14:18
Medlem
dankars avatar
Jag tror nog att svenska spel r det mest plitliga spelbolaget som finns. Sen kanske man br vlja ett annat bolag av orsaken att svenska spels terbetalning r rekordlg.

Om jag vore dig s hade jag valt ngot annat strre etablerat bolag t.ex. betsson eller unibet. Du fr strre vinstchans samtidigt som det r vldigt liten risk att det blir problem vid uttag s lnge du bara hller dig till reglerna.
Citera
2012-11-19, 17:27
Medlem
Svenska Spel kan du helt skert lita p. Och frmodligen kan du ven lita p vriga spelbolag. Med det menar jag att du kan lita p att de har konstruerat sina "turspel" s att terbetalningstabellerna gr det omjligt att vinna ver dem i lngden ( orknat bonus-horeri och affiliate-scams ).
Citera
2012-12-07, 02:01
Svenska spel blser folk p pengar, IGEN!!!

Jag har tidigare berttat att Svenska spel som frmodligen enda spelbolag i vrlden betraktar avbrutna vnskapsmatcher som frdigspelade

https://www.flashback.org/p32279014#p32279014

Nu r de igng igen, genom att terigen som frmodligen enda spelbolag inte erbjuda spel p samtliga mjliga utfall.

Ta en titt p denna trd frn deras forum, ska man skratta eller grta?

https://svenskaspel.se/?pageid=/foru...3&entityPage=1

Man kan allts inte spela p samtliga spelare som nsta mlskytt, utan bara de ftal som Svenska spel erbjuder. Sen kan man ocks spela p "vriga" dr sjlvml rknas in till 1.00 i odds...
Skitstvlarna frklarar det med att oddset p respektive spelare hade varit lgre om "vriga" hade gett hgre n 1.00 i odds.
Yeah right, som om det inte var lgt nog nd...

Jag lovar pst att det inte finns ngot girigare och mer svinaktigt bolag n Svenska spel.
Att man placerar sina Jack Vegas automater framfrallt i omrden med lga inkomster sger det mesta, att man dessutom har vrldens smsta odds, idiotiska regler, noll flexibilitet, noll kundvnlighet gr inte saken bttre heller.

Frresten s har ett av deras ombud berttat fr mig att deras terbetalningsprocent p Lotto r 38%.
De behller allts 62%, trots i princip inga omkostnader alls i samband med Lotto.
Men det r vl p grund av folkhlsoskl...
Senast redigerad av Antialles 2012-12-07 kl. 02:03.
Citera
2012-12-07, 02:05
Medlem
Fu vet att svenska spel = staten va?
Citera
2012-12-07, 02:07
Medlem
Canalatess avatar
Jag stller fljande frga: Vem i helvete r s dum att man spelar p Svenska Spel?
(Undantaget Stryktipset, Europatipset, Topptipset och Bomben fr egen del.)

Varfr ens lgga ner tid p att bry sig? Byt sida bara.

OT: Klart som fan han inte ska ha vinst p Gareth Bale (sjlvml)
Han fr helt enkelt byta till Bet365 eller annan sida och vlja dr istllet d alternativet SJLVML finns och r spelbart.
Senast redigerad av Canalates 2012-12-07 kl. 02:16.
Citera
2012-12-07, 02:16
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Jag stller fljande frga: Vem i helvete r s dum att man spelar p Svenska Spel?
(Undantaget Stryktipset, Europatipset, Topptipset och Bomben fr egen del.)

Varfr ens lgga ner tid p att bry sig? Byt sida bara.

OT: Klart som fan han inte ska ha vinst p Gareth Bale (sjlvml)
Han fr helt enkelt byta till Bet365 eller annan sida och vlja dr istllet d alternativet SJLVML finns och r spelbart.

Du menar nog vem i helvete r s dum att man spelar p LNGEN antar jag eftersom du ju spelar p andra spelformer hos dem?
Faktum r att det r lika korkat att spela andra spelformer hos dem ocks, eftersom terbetalningsprocenten dr r nnu lgre n p Lngen. Att oddsen p t. ex Bomben ofta blir "hga" r att det r s jkla svrt att f in det. S du blir blst ven dr, enda skillnaden r att det inte mrks s tydligt...
Citera
2012-12-07, 02:18
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Du menar nog vem i helvete r s dum att man spelar p LNGEN antar jag eftersom du ju spelar p andra spelformer hos dem?
Faktum r att det r lika korkat att spela andra spelformer hos dem ocks, eftersom terbetalningsprocenten dr r nnu lgre n p Lngen. Att oddsen p t. ex Bomben ofta blir "hga" r att det r s jkla svrt att f in det. S du blir blst ven dr, enda skillnaden r att det inte mrks s tydligt...

ST, ET, TT, Bomben spelar man fr att det r kul och att ingen annan vettig sida erbjuder ngot liknande. (Nej, Unibet suger) Om man vill stta 20.000 p en match, ska man d mata in 500 x 40? Haha, det r en sdan fruktansvrd B-sida att jag knappt har ord.

Stryktipset r det enda vettiga men det spelar man som sagt bara fr att det r kul, knappast fr att bli rik p.

Bomben r pissenkelt att stta, kanske inte om man spelar fegt som en kratta fr 200 spnn men satsar man lite hrdare gr man garanterat plus i lngden.
Hur folk kan spela p deras odds p lngen - ja, det r en gta fr mig.
Senast redigerad av Canalates 2012-12-07 kl. 02:23.
Citera
2012-12-07, 02:29
Citat:
ST, ET, TT, Bomben spelar man fr att det r kul och att ingen annan vettig sida erbjuder ngot liknande. (Nej, Unibet suger) Om man vill stta 20.000 p en match, ska man d mata in 500 x 40? Haha, det r en sdan fruktansvrd B-sida att jag knappt har ord.

Stryktipset r det enda vettiga men det spelar man som sagt bara fr att det r kul, knappast fr att bli rik p.

Bomben r pissenkelt att stta, kanske inte om man spelar fegt som en kratta fr 200 spnn men satsar man lite hrdare gr man garanterat plus i lngden.

S hur mycket ska man satsa p Bomben fr att GARANTERAT g plus i lngden?
Stryktipset kul? Dr har vi helt olika uppfattningar...
Citera
2012-12-07, 03:12
Medlem
FRULZs avatar
Hahaha, skulle det vara ngon nyhet eller??

Det r p s vis de blir rika begriper vl vem som helst!
Citera
2012-12-07, 03:13
Medlem
Citat:

Fan vad nice, om man garanterat gr plus i lngden vill jag och alla andra ocks brja spela. Where do i sign up?

Svenska spel r utdaterad, ska du fortstta spela br du vlja en konkurrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in