2019-01-01, 23:19
Medlem
Ja, varför pengarna hamnade på tur-kontot är nog helt och fullt endast för att jävlas lite extra. Har aldrig spelat på dessa produkter. De har väl vetat om ändringen över ett halvår och därför borde sidan fungera som den ska 00:00:01. Ett dåligt skämt som ingen ställs till svar för.
Citera
2019-01-02, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelV
Chatten hade "slut på bläck" så jag ringde och väntade på idioterna i 23 minuter för att fråga detta. "Senast imorgon" fick jag som svar. Är mest nyfiken på vilka speltillverkare de får in, glömde fråga det i all upprördhet.

Går att googla fram, bland annat Netent och Evolution Gaming
Citera
2019-01-02, 09:24
Medlem
Browndawgs avatar
Finns det en app för sportspel? Har hittills bara hittat appen för turspel. Men inte sport-appen med stryktipset osv.
Citera
2019-01-02, 09:30
Medlem
Browndawgs avatar
Blev dubbeldebiterad vid insättning igår från bankkort. Idag går det inte alls att sätta in med bankkort på svenskaspel. "Tekniskt fel. Vi jobbar intensivt". Inte så stabilt...
Citera
2019-01-02, 12:12
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
ser att man behöver bank id för att logga in på sidan. Vet någon om nåt ändrats för att lägga spel hos ombud eller är det som innan att man bara behöver ha sitt ID och kan spela som vanligt?

Du kan lämna in som vanligt, dock stör det mig rätt mycket att man nu alltså måste ha bank-id för att ens logga in på "sport-sidan" men på "tur-sidan" där det gamla kontot finns funkar det fortsatt med användarnamn och lösen.
Jag har ingen lust att logga in med bank-id då jag mest "rättar" den vägen. Dessutom lär det ju ställa till det för en hel del äldre som antagligen gör på samma sätt och lämnar in hos ombud men rättar den vägen.
Citera
2019-01-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Går inte vara kvar på SvS längre med det här jävla idiotsystemet med separat inloggning. Om nu någon stackars krake har satt villa och hem på spel eller någon fifflare vill tvätta pengar vad fan har det med oss övriga att göra? Ska spela topptipset och sidjäveln påstår att jag inte har pengar på kontot. Ligger på den "andra sidan" då? . Fuck den här skiten det blir ut med stålarna och spela nån annanstans det är fan häpnadsväckande hur människor alltid ska pilla med grejer som fungerade bra tidigare och få resultatet mycket sämre.

Det är så jävla krångligt och idiotiskt med två konton när man spelar hos Svenska spel totalt meningslöst.
Måste vara någon som aldrig spelat eller ens använt deras hemsida på nätet som har kommit med det förslaget.
Citera
2019-01-03, 23:38
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Du kan lämna in som vanligt, dock stör det mig rätt mycket att man nu alltså måste ha bank-id för att ens logga in på "sport-sidan" men på "tur-sidan" där det gamla kontot finns funkar det fortsatt med användarnamn och lösen.
Jag har ingen lust att logga in med bank-id då jag mest "rättar" den vägen. Dessutom lär det ju ställa till det för en hel del äldre som antagligen gör på samma sätt och lämnar in hos ombud men rättar den vägen.
Varför du måste logga in med Bank-ID på Sportsidan är för att den är kopplad till den svenska spellicensen samt Spelpaus.se , Tur-sidan går under andra regler och på så sätt finns användarnamn/lösen kvar.
Citera
2019-01-04, 11:41
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Varför du måste logga in med Bank-ID på Sportsidan är för att den är kopplad till den svenska spellicensen samt Spelpaus.se , Tur-sidan går under andra regler och på så sätt finns användarnamn/lösen kvar.

Jo, jag är medveten om det och det fungerar ju för mig, bara lite bökigare och det hela är ju inget SvS kan göra nåt åt men likväl bökigare.
Och bara idag var det ett par, tre stycken äldre under mitt besök i spelbutiken som klagade just på det hela och inte kunde logga in där alls längre iom att det saknades bank-id.
Citera
2019-01-04, 11:48
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Jo, jag är medveten om det och det fungerar ju för mig, bara lite bökigare och det hela är ju inget SvS kan göra nåt åt men likväl bökigare.
Och bara idag var det ett par, tre stycken äldre under mitt besök i spelbutiken som klagade just på det hela och inte kunde logga in där alls längre iom att det saknades bank-id.
Håller med dig
Citera
2019-01-04, 20:51
Medlem
AslakVikingssons avatar
Alltså vilket värdelöst skit företag. Anmäler mig till en sit & go. Turneringen drar igång och går 1 hand. Sedan kommer ett meddelande "Turneringen avbröts. Dina pengar kommer betalas tillbaka." Tror ni det kommer några pengar tillbaka? Nej
Citera
2019-01-04, 20:56
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:

Går väl att rätta sina rader (men ej spela nya eller ta ut vinsten) via mejlet man får?
Citera
2019-01-04, 21:47
Medlem
Zaedrewss avatar
SS måste vara det värsta jävla användarvänliga företaget som finns. De går bara till sämre och sämre. De var utmärkta i användarvänlighet i sin början men de satsar verkligen på att bli sämst. Detta med tur deras senaste påfund ja vad ska man säga om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in