Hatar snna vnner, r knappast rik sjlv. Men jag kan frestlla mig. Tycker du ska se ver dina vnner vad fr krk dem r.. Ttror du r en toffel som r ltt att klmma t dig genom att sga "fan vad snl du r", det r tecken p att det finns svaga punkter hos dig som dem frsker kncka.. Avund, dem skulle inte bjuda cash hit o dit till dig, ombytta roller allts. Det var ganska dumt o skryta din frmgenhet fr dina vnner, vad vinner du p det? Jag tror du ska frska vxa upp, skaffa nya sociala kretsar i din level. Dem tittar ju p dig som du vore en jvla bank, blir helt andra vibbar av vnskap.. Sg shr, jag r ingen BANK, jag pratar inte om pengar! jag kan inte slsa, jag ska spara - ekonomin r min ensak! osv..
Jag tycker du ska frska skita i dem, skaffa nya vnner!
Slr vad om att dina vnner snackar skit om hur rik du r, drar ett par exempel p hur du hanterar din "snla" urskter.. Sen sitter dem o mumlar, fan vad snlt.. "om jag vore rik skulle jag vara geners.. blabla.. sedan ler dem mot dig, fjskar o allt annat.. tjejerna gr sitt lilla jobb.. gaah! men nu r det inte min huvudvrk, fattigdomen r mitt problem

s du har nd inte s stora bekymmer.