Det jag menar med snålt är att det lät som att TS inte vill gå miste om ev. bidrag från t.ex föräldrar eftersom de vet att han har pengar.
När jag säger stå för vem du är menar jag att man får ta både de goda och dåliga sidorna av livets gåvor. Om du har pengar får du mycket positivt och kul - och dessa reaktioner från folk - take it. Om du är snygg får du mycket positivt men också en del negativt. Det är liksom så det är. Verkar som du vill göra om livets villkor vilket man inte kan.
Det bästa TS kan göra är att acceptera människors olika sidor och lära sig att inte ta åt sig av det han stör sig på eller anser att folk gör felaktigt. Det är ju exakt det han önskar av de han själv pratar om.. Mirror
PS. jag kan slå mig i backen på att TS nånstans lider av dåligt samvete eller på något plan tvivlar över sitt ställningstagande. Man berörs sällan av folks åsikter särskilt starkt om man är trygg i det man själv tror på utan tvivel. Verkar som om han någonstans håller med om det som sägs till honom, annars skulle han nog bara rycka på axlarna åt det.