2010-02-02, 10:58
Medlem
M.Skillts avatar
Hemsidan har uppdaterats med ytterligare två pedofiler, dessa är boende i Falun och Ludvika. En till kommer under dagen, han är boende i Borås.

Domarna kommer från privatpersoner som skickat in dem, vilket Svenskapedofiler.se tackar så hemskt mycket för.

Det har även kommit in donationer som vi tackar något enormt för.

/Micke
Citera
2010-02-19, 20:45
Medlem
Pushtigbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Vad vi vet för stunden är att vi troligen stoppat ett pågående övergrepp, men hur det verkligen ligger till får polisen och sociala utreda. Vi har hjälpt till med att få en pedofil polisanmäld för att han brutit mot sitt besöksförbud, och en del mindre brottslighet. En pedofil har blivit jagad från sitt hem, av en grupp människor. Det sista vi vet är att en annan pedofil har sålt sitt hus och flyttat till Stockholm. Och en pedofil är avliden. Så ser det väl ut för stunden iaf.

/Micke

Här får jag tyvärr rätta dig Micke...
Citera
2010-02-20, 01:06
Medlem
argaernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushtigban

Är man inte avliden om man har tagit självmord?
Citera
2010-02-20, 01:39
Medlem
hmkns avatar
Citat:
Vad säger du, Pushtigban ? Syntax error ?
Citera
2010-02-20, 01:55
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ja, vad ska man säga mer än EPIC FAIL!

Så om man tar livet av sig själv, är man inte död då?

Tur att det finns såna som dig, så att vi andra får oss ett gott skratt lite då och då.

/Micke
Citera
2010-02-20, 09:08
Medlem
Pushtigbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaernst
Är man inte avliden om man har tagit självmord?

Jo, men när man lyckas bli av med ett peddo på ett sådant sätt så tycker jag faktiskt att man ska ha lite cred och inte vara så blygsam som Micke var när han säger att han "avled". Finns ju lite humor i detta

Citat:
Ursprungligen postat av hmkn
Vad säger du, Pushtigban ? Syntax error ?

Nej, mer lämpligare vore det att säga....
"Process Successful"

Citat:
Ja, vad ska man säga mer än EPIC FAIL!

Tur att det finns såna som dig, så att vi andra får oss ett gott skratt lite då och då.

/Micke

Vad jag menade är att det kanske vore lite roligare om du berättade också hur han avled.
Vad säger du för den delen Micke, tror du vi får se fler peddos som kör ett "kinahopp" när deras namn lämnas ut.

Glad att jag kan bistå med skratt åt dig också för personligen fick jag mig också ett gott skratt när jag läste om peddot...
Citera
2010-02-20, 10:20
Medlem
Krehs avatar
Citat:

Var det tack vare er ryktesspridning han tog sitt liv?
Citera
2010-02-20, 11:03
Bannlyst
Fan vad bra att ni visar namn och bild. Hoppas flera av de vidriga kraken tar sina usla liv. Synd att det daddas sa forbannat pa Svenska anstalter med asen. Ut med dom pa banan sa vi kan sla sonder dom. Har haft turen att pa anstalt varit med om att misshandla en valdtackare med tonfiskburkar i orngotten. Njuter fortfarande nar jag tanker tillbaka pa det skona ljudet nar burken traffade huvudet pa aset
Citera
2010-02-20, 11:15
Medlem
Pepparsprejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Var det tack vare er ryktesspridning han tog sitt liv?

Vaddå jävla "ryktesspridning"? Om inte systemet tar sitt jävla ansvar med att hänga ut sexbrottslingar måste väl medborgarna ta över det ansvaret.
Citera
2010-02-20, 12:00
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparsprejad
Vaddå jävla "ryktesspridning"? Om inte systemet tar sitt jävla ansvar med att hänga ut sexbrottslingar måste väl medborgarna ta över det ansvaret.

Känns det nödvändigt att märka ord?

Jag omformulerar mig: informationsspridning.
Citera
2010-02-20, 12:21
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Känns det nödvändigt att märka ord?

Jag omformulerar mig: informationsspridning.
Inte en aning, en del information säger att han dog pga hjärtproblem en annan säger att han tog sitt liv ca: 2 månader efter att informationen spreds på hans folkhögskola. Vilket som stämmer, låter jag vara osagt.

/Micke
Citera
2010-02-20, 12:22
Medlem
Krehs avatar
Ok.

Om det vore så att han tog sitt liv p g a att informationen kom ut, är du då stolt över det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in