2009-09-03, 19:49
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
...
Bestäm er för om vi ska ha ett rättsamhälle eller pöbel och vendettor. Hur fan kan det vara så att en röding är den ende här som vill ha lag och ordning? Jävla nationalanarkister...
Konstig slutsats, det är ju snarare så att vi vill ha mer lag och ordning än vad vi får ut av dagens rättsväsen.
Citera
2009-09-03, 20:38
Medlem
Citat:
Med "barnen" som argument kan man ju försvara allting. Miljöpartistkäringen som ville förbjuda dubbdäck "-Baaarnens hälsa är viktigast!" Lördagsöppet på bolaget? "-Men tänk på baaarnen!"

Bestäm er för om vi ska ha ett rättsamhälle eller pöbel och vendettor. Hur fan kan det vara så att en röding är den ende här som vill ha lag och ordning? Jävla nationalanarkister...
Jag är ingen fan varken av SMR och liknande eller vänsterdrägg men jag garanterar att jag skulle applådera om AFA eller ung vänster gjorde något liknande. Problemet är väl att västern brukar vurma för sexuella avarter. Att jämföra med dubbdäck är bara löjligt, handen på hjärtat om du har barn eller skaffar barn skulle inte du vilja veta om om det bodde en pedofil rakt över gatan från deras dagis?
Citera
2009-09-04, 10:02
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingendukanner
Jag är ingen fan varken av SMR och liknande eller vänsterdrägg men jag garanterar att jag skulle applådera om AFA eller ung vänster gjorde något liknande. Problemet är väl att västern brukar vurma för sexuella avarter. Att jämföra med dubbdäck är bara löjligt, handen på hjärtat om du har barn eller skaffar barn skulle inte du vilja veta om om det bodde en pedofil rakt över gatan från deras dagis?
Jag HAR barn och är inte överdrivet rädd för pedofiler, i alla fall inte att någon ska snatta en unge från dagiset.
Min jämförelse med dubbdäck och bolagets öppettider är givetvis inte relevant, jag ville visa på att det är ett oärligt sätt att debattera på, att yla om barnen. Det viktiga här är ju om det faktiskt hjälper barnen att hänga ut dömda pedofiler. Eller om det kanske grundar sig i en önskan att experimentera med våld i ett politiskt korrekt syfte. Likt engelsmän. Jag är mot pöbelvälde och lynchningar, ni är för det. Det är väl vad det kokar ner till.
Citera
2009-09-04, 12:30
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Jag HAR barn och är inte överdrivet rädd för pedofiler, i alla fall inte att någon ska snatta en unge från dagiset.
Min jämförelse med dubbdäck och bolagets öppettider är givetvis inte relevant, jag ville visa på att det är ett oärligt sätt att debattera på, att yla om barnen. Det viktiga här är ju om det faktiskt hjälper barnen att hänga ut dömda pedofiler. Eller om det kanske grundar sig i en önskan att experimentera med våld i ett politiskt korrekt syfte. Likt engelsmän. Jag är mot pöbelvälde och lynchningar, ni är för det. Det är väl vad det kokar ner till.

Du kanske bör svara konkret på frågan? Men jag tolkade ditt svar till mig tidigare att du faktiskt skulle uppskatta det, eller skulle vilja veta om en pedofil bodde granne till dig och dina barn. Eller?

Någon pöbel, lynchning eller våld överhuvudtaget har inte skett. Även om jag personligen inte skulle se något fel med det då systemet aktivt skyddar dessa brottslingar, vilket egentligen tvingar fram sådana här ageranden från alla med lite vett bakom pannbenet. Men som sagt, något sådant har inte hänt och du tar verkligen ut händelserna i förskott. Allt som hänt är att grannarna blivit upplysta om sin återfallsförbryttande pedofil till granne.

Jag tror det hjälper, tvivlar du att föräldrarna inte har bättre koll på sina barn nu än innan? Kanske pratat med sina barn om det? Aktionen har garanterat minskat riskerna för att något ska hända igen.
Citera
2009-09-04, 14:52
Medlem
M.Skillts avatar
Jag vet att en bild på personen har efterfrågats och givetvis har jag gjort mitt bästa för att få fram en, så här har ni.

http://img228.imageshack.us/i/bild063o.jpg/

/Micke
Citera
2009-09-04, 15:27
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag vet att en bild på personen har efterfrågats och givetvis har jag gjort mitt bästa för att få fram en, så här har ni.

/Micke
Bra då vet man hur den idioten ser ut.
Citera
2009-09-04, 17:02
Medlem
Citat:
Jag är mot pöbelvälde och lynchningar, ni är för det. Det är väl vad det kokar ner till.
Om staten skulle döma till straff som allmänheten skulle tycka var i paritet till brottet så skulle det problemet alldrig uppstå. Dessutom så måste åklagaren ha begått tjänstefel svinet är finne och åklagaren har inte begärt honom utvisad.
Citera
2009-09-04, 17:04
Medlem
Citat:

/Micke
Jag delar inte många av era övriga åsikter men Mikael du skall ett stort tack och heder för avslöjandena om den här pedofilen och att du lyckats få fram en bild på honom. Det betyder mer för mig än du tror.
Citera
2009-09-04, 17:06
Medlem
Citat:

/Micke

Han ser ju t.o.m ut som en våldtäktsman/pedofil..

Bra gjort av Motståndsrörelsen!

Mer sånt här behövs!

MVH Fredrik Eriksson.
Citera
2009-09-04, 17:49
Medlem
FakeIDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Det är aldrig synd om en pedofil.
Du tycker inte synd om människor som tänder på barn utan att någonsin göra något? Pedofiler som lever hela livet utan en sexualitet. Pedofiler som vill vara heterosexuella, men som inte kan rå för att de tänder på barn? Som lider varje dag av att de tänder på barn, och som aldrig i livet skulle röra ett barn, för att de är normala personer på alla sätt och vis förutom att de har en mentalt rubbad sexualitet?

Dessa pedofiler tycker jag synd om. Men läser man på flashbacks peddoforum märker man att de flesta pedofiler lever i en vanföreställning om att barn inte tar skada av att ha sex med vuxen, och att det är helt normalt att vara pedofil etc.

Dock finns det ju garanterat pedofiler som lever ett helt liv utan att ens röra ett barn på ett opassande sätt. Tycker du även dessa borde lynchas?

Jag menar, man rår ju inte för att man har en psykisk störning. Däremot rår man för om man lever ut sina sjuka fantasier.
Citera
2009-09-04, 18:04
Medlem
Jag har grävt lite grand och tycker att det är lite underligt att Kaidings advokaten och delägaren Greger Lundmark uttalar sig så pedofilälskande i VF då han inte var advokat i målet 2007 det var en advokat Erik von Ahn (sitter med målet framför mig).

Nummer två det visar sig att en kvinna född 600628 L*na S*mic undersköterska bor på samma adress som pedofilen. Hur går det ihop jag trodde att äcklet bara gick igång på små pojkar, visste hon om vad han gjort innan hon tog ihop det?, har hon kanske några barn i lämplig ålder?
Någon som vet var hon jobbar känns som om hennes jobbarkompisar skulle behöva veta vem deras jobbarkompis bor med.

http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite...vad=lena+simic
Citera
2009-09-04, 18:06
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakeID
Du tycker inte synd om människor som tänder på barn utan att någonsin göra något? Pedofiler som lever hela livet utan en sexualitet. Pedofiler som vill vara heterosexuella, men som inte kan rå för att de tänder på barn? Som lider varje dag av att de tänder på barn, och som aldrig i livet skulle röra ett barn, för att de är normala personer på alla sätt och vis förutom att de har en mentalt rubbad sexualitet?

Dessa pedofiler tycker jag synd om. Men läser man på flashbacks peddoforum märker man att de flesta pedofiler lever i en vanföreställning om att barn inte tar skada av att ha sex med vuxen, och att det är helt normalt att vara pedofil etc.

Dock finns det ju garanterat pedofiler som lever ett helt liv utan att ens röra ett barn på ett opassande sätt. Tycker du även dessa borde lynchas?

Jag menar, man rår ju inte för att man har en psykisk störning. Däremot rår man för om man lever ut sina sjuka fantasier.

Som jag nämnt tidigare ödslar jag ingen empati på sådana människor, så nej är svaret på din fråga. Att spekulera om sådana sjuka individers eventuella utsatthet och hur synd det är om dem är inget jag fokuserar på.

Jag är ingen PK-kärring som tycker synd om människor till höger och vänster, jag ser ärligt talat inget syfte med att falskt ge stöd till en eventuell utsatt grupp utan att kunna göra något konkret åt det. Det finns viktigare saker att fokusera sin energi på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in