2005-04-03, 01:41
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stainless Steel
Tillfälligt slut.

Bra! Tack, snabbt svar. Hoppas dom får in snart.

Kan ju passa på att fråga nu när jag endå postar...

Hur länge ligger en Locadi-försändelse hos bussgods? Kan man ha den liggande en vecka eller så utan att hämta den?

Hur lång tid tar det från att Locadi hämtar hos billig-sprit till att man har försändelsen hos sin bussgods-terminal? (på ett ungefär då) Ska till Norrköping, och det är ju inte direkt norrland.
2005-04-03, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Hur lång tid tar det från att Locadi hämtar hos billig-sprit till att man har försändelsen hos sin bussgods-terminal? (på ett ungefär då) Ska till Norrköping, och det är ju inte direkt norrland.

Vecka kanske.
2005-04-03, 22:50
Medlem
Dragones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo

Citat:
Ursprungligen postat av LOCADI
Beräknad leveranstid från upphämtning hos butik:
Tyskland upp till 12 arbetsdagar
Italien upp till 19 arbetsdagar
Grekland upp till 19 arbetsdagar
Frankrike upp till 19 arbetsdagar

Från Locadis nyhetsbrev som kom häromdan
2005-04-03, 23:49
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragone
Från Locadis nyhetsbrev som kom häromdan

Tack så mycket!

Upp till 12 dar, vilket förvisso inte är så lång tid, hur som helst. Frågan är om det gäller hela Sverige. Att skicka till Norrlands inland tar ju längre tid än till Norrköping/Linköping. Rent logiskt så borde det går fort till Malmö, och långsamt till Kiruna, om systemet fungerar logiskt.

Drog iväg ett mejl till Locadi och frågade om försändelsen kunde ligga en vecka hos bussgods, eller om jag var tvungen att hämta den direkt.
2005-04-04, 01:59
Bannlyst
Vad är Locadi som ni pratar om? Jag hade tänkt lägga en beställning hos http://spirituosen-superbillig.de/ de verkar billigast, eller finns det någon anledning till att jag ska ta något annat företag?
2005-04-04, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Depraverad
Vad är Locadi som ni pratar om? Jag hade tänkt lägga en beställning hos http://spirituosen-superbillig.de/ de verkar billigast, eller finns det någon anledning till att jag ska ta något annat företag?

Lightprice är lite billigare men har längre leveranstid och mindre sortiment.

De är de 2 bästa iaf, har provat 4 eller 5 olika tror jag
2005-04-04, 02:37
Medlem
Stainless Steels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depraverad

Du måste beställa genom www.billig-sprit.se, inte spirituosen... De är klart seriösast av alla jag handlat av, tillsammans med LFW.
2005-04-05, 20:15
Medlem
Billig-sprit.se är ju favvisbutiken nummer 1! Supporten är ju bara outstanding!

2005-04-06, 00:19
Bannlyst
Någon som har testat någon billig vodka, hur smakade den?
Magic Ice Vodka funderar jag själv på.

http://www.taxfreestore.com/
2005-04-06, 14:46
Medlem
Hittar ingen sida där man kanbeställa öl. Nån som vet?
2005-04-06, 23:53
Medlem
jormas avatar
Kan man som 19 åring beställa i sitt namn och sen låta en polare på 20 år hämta ut paketet på posten? Eller måste det göras av personen vars levransadress man angivit så att säga....
2005-04-07, 00:11
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorma
Kan man som 19 åring beställa i sitt namn och sen låta en polare på 20 år hämta ut paketet på posten? Eller måste det göras av personen vars levransadress man angivit så att säga....

Du får nog lägga till lite detaljer, som varifrån du tänkt beställa.

De flesta levererar väl inte med posten. Posten bryr sig dock inte om ålder tror jag, däremot har de avancerade röntgenmaskiner och är bra på att plocka paket. Chansen att posten nekar den som är 20 men inte rättmatig ägare till paketet är nog mycket lägre än att dom nekar den som är 19 att hämta ut. Hur skulle det se ut om man kunde bara plocka AVI från någons brevlåga och gå och hämta ut det själv?

Med Locadi så måste man alltid vara 20 år har jag för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in