Huhu, ringer en gubbe från bussgods idag.
"Hejsan du har ett paket att hämta ut, komihåg att ta med legitimation som kan styrka att du är 20år" Men tjena fyller 20 12/4 lär fan försöka deala med dem.
Edit: efter att jag varit dit samt att han ringt runt lite så konstaterar han att jag får vänta 4veckor och 3dagar med att hämta mitt paket då jag är 20år. :shoot2: :thumbsdow
MOHAHAHAHAHA
Citat:
Ursprungligen postat av locadi.se
2004-10-26
Pressrelease Sverige
Obligatorisk ålderskontroll vid utlämning på ALLA alkoholtransporter som utförs av LOCADI via nätet.
Jo man ska väl vara glad även fast det tar emot.
Men när det är den grinigaste gubben på bussgods som man redan tyckte illa om, så är det inte så lätt. Aja bara att vänta till den 12/4 då ska det drickas.
Nån som vet nån bra butik som säljer följande till bra priser: bacardi breezer, smirnoff ice oxh smirnoff twist rasberry. De skall också skicka leveransen via locadi.
snart blir väl breezer och ice dyrare med det nya alkohol förslaget så man får köpa utomlands.
Nån som vet nån bra butik som säljer följande till bra priser: bacardi breezer, smirnoff ice oxh smirnoff twist rasberry. De skall också skicka leveransen via locadi.
snart blir väl breezer och ice dyrare med det nya alkohol förslaget så man får köpa utomlands.
billig-sprit.se säljer Smirnoff Ice i 70 cl till bra pris & skickar med Locadi.
billig-sprit.se säljer Smirnoff Ice i 70 cl till bra pris & skickar med Locadi.
Yes det är ett alternativ med 70cl istället för att köpa 24 flaskor som andra jag sett säljer men bilig-sprit.se säljer tyvärr inte smirnoff twist och man vill ju gärna köpa på samma ställe för att slippa betala frakt flera ggr.
Yes det är ett alternativ med 70cl istället för att köpa 24 flaskor som andra jag sett säljer men bilig-sprit.se säljer tyvärr inte smirnoff twist och man vill ju gärna köpa på samma ställe för att slippa betala frakt flera ggr.
En kompis berättade att någon som han kände hade beställt från www.shopineuro.com och aldrig hade fått något. (lurad mao)
Själv har jag beställt cigg från www.ciggarettbutiken.se och det funkade bra. Priset för en limpa Prince blev drygt 234kr per limpa inkl frakt. Jag beställde 3st ā 209kr och frakten var 77kr.. Fick dom efter 4 dagar.
Ja, var har dessa 70cl ice tagit vägen från Billig-Sprit? Det var ju inte mer än typ 3-4 veckor sedan dom la till dom. Har dom tagit bort dom tillfälligt för leveransproblem eller? Jag som hade tänkt att beställa en...
Ja, var har dessa 70cl ice tagit vägen från Billig-Sprit? Det var ju inte mer än typ 3-4 veckor sedan dom la till dom. Har dom tagit bort dom tillfälligt för leveransproblem eller? Jag som hade tänkt att beställa en...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!