2008-12-08, 18:09
Medlem
fan vad billigt vinboden är, hur är det med leveranstider???
2008-12-08, 19:01
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robin10
fan vad billigt vinboden är, hur är det med leveranstider???

Sist jag beställde så gick frakttiden på strax över två månader, vinboden hävdade dock att fraktbolaget hade bytt ägare strax innan jag fick leveransen så jag vet inte om leveranstiden hos dom förändrats på något sätt genom det.
2008-12-09, 01:01
Medlem
Funderar på att beställa ifrån http://www.vinosencasa.com

Verkar ha sjukt bra vodka-priser iaf. Undrar om någon kan berätta lite om sidan? Kontroll av legitimation, tid att komma fram osv.

Tacksam för svar.
2008-12-09, 02:36
Medlem
Ber om ursäkt för dubbelpost.

Visade sig att den ovanstående sidan inte var gjord för frakt till Sverige dessvärre. Nu har jag börjat leta efter andra sidor istället. Kraven är att det ska gå hyfsat fort, max 1,5 månad iaf, och att man kan välja något annat än Locadi som fraktbolag. Dom verkar fan vara helt värdelösa.
2008-12-09, 17:38
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Error324
Ber om ursäkt för dubbelpost.

Visade sig att den ovanstående sidan inte var gjord för frakt till Sverige dessvärre. Nu har jag börjat leta efter andra sidor istället. Kraven är att det ska gå hyfsat fort, max 1,5 månad iaf, och att man kan välja något annat än Locadi som fraktbolag. Dom verkar fan vara helt värdelösa.

På vilket sätt är Locadi "helt värdelösa"? Jag har bara anlitat dom och det har funkat perfekt!
2008-12-09, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
På vilket sätt är Locadi "helt värdelösa"? Jag har bara anlitat dom och det har funkat perfekt!

Jag menar att jag tyckte dom verkade dyra. Man måste vara 20 för att hämta ut plus att det verkar ta en himla tid för dom att leverera.
2008-12-09, 22:36
Medlem
PurpleAs avatar
Har nu läst på rätt bra i denna tråd, men har svårt att få grepp om vilka som är bäst? Vill helst ha leveranstid inom 2 veckor, så vilka ska man satsa på?
2008-12-10, 15:06
Medlem
stabbens avatar
Busted

Idag fick jag ett föreläggande från skatteverket, skall betala 1000kr i alkoholskatt på varor jag handlade hos vingrossen i mars...

2008-12-10, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleA
Har nu läst på rätt bra i denna tråd, men har svårt att få grepp om vilka som är bäst? Vill helst ha leveranstid inom 2 veckor, så vilka ska man satsa på?

Rekommenderar starkt www.netbar.se. Fick mina varor efter 7 dagar. Kanske inte den billigaste sidan, men vill man ha det fort ska man handla där.
2008-12-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleA

Jag kör för det mesta på bottleshop247 och har gjort det snart i fyra år tror jag. Aldrig vart några problem och aldrig tagit mer än 1-2 veckor
2008-12-10, 17:46
Medlem
mcnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stabben
Idag fick jag ett föreläggande från skatteverket, skall betala 1000kr i alkoholskatt på varor jag handlade hos vingrossen i mars...

Hur mycket handlade du då?
2008-12-14, 19:47
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stabben

Nä, det där tror jag inte på. Hur ska det ha gått till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in