2007-12-04, 03:04
Medlem
wondRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankCostello
Jag beställde ett antal flaskor från cigarettbutiken men betalde inte in förrän tio dagar efter beställningen, vilket innebär att ordern "makuleras". Finns det inget hopp då? Tacksam för svar men helst från folk som faktist handlat där!

skriv ett mail, dom är tillmötesgående..

funkat för mig alla gånger förutom 1 (stort drama, runt sid 130..) men iaf, 150 liter sprit från dom under ca 2 års tid, 1 fel .. helt ok.
2007-12-04, 13:33
Medlem
Endynias avatar
Drog iväg en beställning på 29.99kg till NetBar.se... nu! 187kr frakt, klockrent. Hoppas bara att leveransen är smärtfri.
2007-12-04, 15:30
Medlem
Ravekommisionens avatar
Antagligen helt onödig fråga, men de kollar väl inte ålder på en om man beställer från netbar (levereras till postens utlämningsställe). Det kan väl inte stå något om att man måste vara 20 på paketet? Är ju bara 18

Cigarettbutiken funkade ju utan krångel, det borde väl vara samma för netbar?
2007-12-04, 19:54
Medlem
vingrossen...

en leverans blev tydligen (delvis) rånad.
ingen verkar ta nåt direkt ansvar för att vi som hade nåt med.

och vad att säga? vingrossen levererade till fraktbolaget som blev rånade som kontaktade polisen som kontaktade tullen som kontaktade skatteverket o sen törs inte nån klaga nånstans.

tja.

verkar som om min beställning hos vingrossen blev blåst.

finns ju många aktörer på denhär marknaden.
kanske såna som har koll på hela kedjan till den förväntansfulla köparen?

vem vet?
2007-12-05, 18:33
Medlem
Flottiss avatar
För tredje gången i höst har jag fått hem en beställning från www.vinospritbolaget.com
Inga problem utan alla beställningar har dykt upp på 7-14 dagar från beställningsdatum.
Ps, får nog skaffa ett större barskåp skulle jag tro
2007-12-05, 19:02
Medlem
eftersom det kommer ta åratal att läsa igenom tråden så postar jag en fråga som jag närstan är säker på har besvarats här.

är spritovin.eu bra?
2007-12-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flottis
För tredje gången i höst har jag fått hem en beställning från www.vinospritbolaget.com
Inga problem utan alla beställningar har dykt upp på 7-14 dagar från beställningsdatum.

cigarettbutiken har varit klockren oxå.
lite begränsat sortiment.
rekommenderas.
2007-12-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flottis

Snart blir de ännu bättre kolla in http://www.bottleshop247.com deras nya sida som de skapat tillsammans med initiativtagaren till vinsajten
2007-12-05, 21:46
Medlem
Jag ska göra en beställning på www.vingrossen.se nu till veckan. Problemet är dock att jag är 19år. Däremot kan jag genomföra själva beställningen utan problem, dock så vet jag inte hur det ser ut då jag ska hämta upp varorna. Är det hård kontroll på ålder? Går det att skicka en bekant och hämta ut varorna?
2007-12-06, 14:32
Medlem
Glassbilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bucht
Jag ska göra en beställning på www.vingrossen.se nu till veckan. Problemet är dock att jag är 19år. Däremot kan jag genomföra själva beställningen utan problem, dock så vet jag inte hur det ser ut då jag ska hämta upp varorna. Är det hård kontroll på ålder? Går det att skicka en bekant och hämta ut varorna?

behöver du hjälp med att hämta kan ja ställa upp (om inte dom kräver ditt leg då)

men vänta på andra svar på din fråga, kanske finns skitsmarta svar ja inte tänkt på

FAN! Glömde nämna att ja varken har körkort eller bil, så de ligger på dig *ASG*
2007-12-06, 19:26
Medlem
kan man betala med postförskott på vingrossen?
2007-12-07, 12:06
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dranshmont
kan man betala med postförskott på vingrossen?
Betalningsalternativen står längst ner på sidan och postförskott är inte med där, men hos Sprit & Vin kan man betala med Payson och då får man beställningen innan dom får pengarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in