2006-05-30, 02:08
Medlem
Perrans avatar
nån som vet en internetbutik som har den franska likören Hypnotiq som rappare gillar att hälla överallt i sina videos nu för tiden?
2006-06-03, 18:13
Medlem
Bosse Buss avatar
Får tydligen också ställa in sig i raden av dom som fått sändningen beslagtagen.

Efter att ha fått 3 tidigare lev. utan problem så sket det sig den här gången.

Jag har inte fått några papper från Tullen ännu men ett mail från Lightprice.com att allt är beslagtaget...

Enligt mailet så skulle dom betala tillbaka pengarna, undrar hur lång tid det kommer att ta?

Blir till att regga sig på den där sidan för grupptalan så får vi se vad som händer.
2006-06-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Bus
Får tydligen också ställa in sig i raden av dom som fått sändningen beslagtagen.

Efter att ha fått 3 tidigare lev. utan problem så sket det sig den här gången.

Jag har inte fått några papper från Tullen ännu men ett mail från Lightprice.com att allt är beslagtaget...

Enligt mailet så skulle dom betala tillbaka pengarna, undrar hur lång tid det kommer att ta?

Blir till att regga sig på den där sidan för grupptalan så får vi se vad som händer.

Trodde inte att det fanns någon sajt som betalar tillbaka pengar för beslagtagna varor. Löste du någon garanti för att du ska få pengarna tillbaka?
2006-06-03, 22:29
Medlem
kinkykoreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagolandet
http://spirituosen-superbillig.de/

Superbilligt!!! där Absolut vodka kostar 150kr Litern o skillnad från spritbutiken kostar det 200kr Litern.

på Ninewine.com kostar Absoluten 129 spänn litern, vart vill du komma???
2006-06-04, 11:47
Medlem
Bosse Buss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heimdall-
Trodde inte att det fanns någon sajt som betalar tillbaka pengar för beslagtagna varor. Löste du någon garanti för att du ska få pengarna tillbaka?

Jag betalade inget extra för det. Dom har haft det ända sen jag började handla där förra vintern. Ska bli kul och se om den fungerar nu när man behöver utnyttja den. Det som talar för det är att det var dom som kontakta mig och meddelade om beslaget. Jag har fortfarande inte fått något från Tullen.
2006-06-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Bus
Jag betalade inget extra för det. Dom har haft det ända sen jag började handla där förra vintern. Ska bli kul och se om den fungerar nu när man behöver utnyttja den. Det som talar för det är att det var dom som kontakta mig och meddelade om beslaget. Jag har fortfarande inte fått något från Tullen.

Det låter ju inte alls dumt. Kanske man ska prova att handla där nästa gång då. Att du inte fått papper från tullen än är nog inget ovanligt. Jag fick vänta nästan en månad efter beslaget innan jag fick nånting från dom.
2006-06-07, 02:57
Medlem
lindberg88s avatar
Vill varna er för spritproffsen.se som har blåst mig på min sprit, ägaren svarar inte på mail/ej online på msn!
2006-06-07, 16:59
Medlem
Hur längesen var det du beställde lindberg88??

Jag trodde nämligen också att jag blivit blåst när jag beställde en sändning från alcoholum.com. Beställde den 24 april och fick inte paketet förrän den 5 Juni och det var samma sak där när jag maila till transportbolaget, nämligen inget svar förutom auotreply som man alltid får. Hur längesedan var det du beställde?
2006-06-07, 19:34
Medlem
Mangehls avatar
Samma för mig som för lindberg88, de svarade en stund men nu verkar de vara borta, inte svarat på en vecka då jag bad att få avbeställa.

Plus i kanten för Cigarettbutiken istället, mycket bättre service.
2006-06-07, 23:37
Medlem
lindberg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniz
Hur längesen var det du beställde lindberg88??

Jag trodde nämligen också att jag blivit blåst när jag beställde en sändning från alcoholum.com. Beställde den 24 april och fick inte paketet förrän den 5 Juni och det var samma sak där när jag maila till transportbolaget, nämligen inget svar förutom auotreply som man alltid får. Hur längesedan var det du beställde?
12 maj betalade jag och hitils så har han sagt att jag bör ha det den här veckan eller nästa vecka i några veckor nu men nu har han helt slutat svara.
2006-06-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangehl
Samma för mig som för lindberg88, de svarade en stund men nu verkar de vara borta, inte svarat på en vecka då jag bad att få avbeställa.

Plus i kanten för Cigarettbutiken istället, mycket bättre service.

Cigarettbutiken skickar med posten va? De kollar inte leg då väl?
Vad hade du för leveranstid på dina grejjor?
2006-06-08, 01:13
Medlem
lindberg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurex
Cigarettbutiken skickar med posten va? De kollar inte leg då väl?
Vad hade du för leveranstid på dina grejjor?
Cigarettbutiken skickar som sagt med posten och kollar ej leg Leveranstiden är 2-3 veckor om jag inte minns fel, var ett tag sen jag beställde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in