2004-06-17, 23:57
Medlem
på spiritousen:

Smirnoff Wodka 1.5 Liter Red Label
Price including taxes: 25,95 EUR

Smirnoff Wodka 3 Liter Red Label
Price including taxes: 62,95 EUR

25,95+25,95 = 51,90

Kostar flaskan 90 spänn? e de status att ha stor flaska? =)
3×1 liter kostade 48 tydligen.

iaf.
Ska beställa därifrån imorgon.
2004-06-18, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storlommen
Någon som har erfarenhet av www.vinsajten.com ?

Vore väldigt tacksam för lite feedback.

Om man vill beställa 5-6 lådor öl, vart är det bästa att beställa ifrån då...???

Du kan eventuellt få ett utlåtande om dem imorgon. Jag gjorde en beställning där förra veckan och enligt deras kundtjänst får jag mitt paket imorgon eller på måndag.
2004-06-18, 01:55
Medlem
Psykomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muddafrikka
Du anger ordernummer och kundnummer vid betalningen, bankpersonalen kan det där, de hjälper Dig.

Ser ni nu va krångligt det är.. Mycket enklare att beställa från Systemett, systemett har också något bättre layout och är inte så rörigt, jäkligt bra kundservice har dom också. Kom nu inte med det där tjaffset om att dom köper in från spiritousen för isf gör det inget, inga större pris-skillnader.
2004-06-18, 02:07
Medlem
Storlommens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xerxes2
Du kan eventuellt få ett utlåtande om dem imorgon. Jag gjorde en beställning där förra veckan och enligt deras kundtjänst får jag mitt paket imorgon eller på måndag.

Underbart, ser fram emot en riktigt "fylligt" utlåtande.
2004-06-18, 02:28
Medlem
Psykomans avatar
HELVETES JÄVLAR! Nu var jag tvungen att editera det här inlägget också BARA FÖR ATT JAG INTE HAR NÅTT ATT SÄGA!
2004-06-18, 04:18
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Ser ni nu va krångligt det är.. Mycket enklare att beställa från Systemett, systemett har också något bättre layout och är inte så rörigt, jäkligt bra kundservice har dom också. Kom nu inte med det där tjaffset om att dom köper in från spiritousen för isf gör det inget, inga större pris-skillnader.

Vadå "inga större pris-skillnader"? Har du ens jämfört priserna? Om du gjort det borde du med lätthet kunna komma fram till att Spiritousen är mycket billigare.
2004-06-18, 08:20
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Vadå "inga större pris-skillnader"? Har du ens jämfört priserna? Om du gjort det borde du med lätthet kunna komma fram till att Spiritousen är mycket billigare.

Om vi tar vanlig fulvodka så får man ge €9,95 för en liter på Spiritousen och 99:- på systemett.com så sån jäkla stor skillnad är det inte.

Sen kan man säkert leta upp produkter som det är större prisskillnad på men är man bara ute efter vanlig sprit så är det hugget som stucket vart man vänder sig.
2004-06-18, 16:15
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Crowley
Om vi tar vanlig fulvodka så får man ge €9,95 för en liter på Spiritousen och 99:- på systemett.com så sån jäkla stor skillnad är det inte.

Sen kan man säkert leta upp produkter som det är större prisskillnad på men är man bara ute efter vanlig sprit så är det hugget som stucket vart man vänder sig.

Fulsprit är väl inget man suktar efter? Vill man bara ha billig sprit så finns det ju alltid på dunk Nä, ska man köpa från någon butik så har jag iaf mer krav än bara priset.
2004-06-18, 16:21
Medlem
Cobblers avatar
Citat:
Härligt Xerxes2. Hoppas du ger oss lite feedback så att man vet huruvida man kan lita på vinsajten eller inte...
2004-06-21, 17:32
Medlem
Psykomans avatar
Citat:

Nååå kom det idag?
2004-06-21, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Nååå kom det idag?

Nej, tyvärr inte. Jag börjar bli riktigt otålig nu.

Edit: Jag hittade den här sidan när jag sökte på vinsajten på google
http://www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m666499.html
Jag är faktiskt säker på att det kommer.
2004-06-22, 13:40
Medlem
mr.reds avatar
Spiritscorner...

http://www.spiritscorner.com/

fraktar till svedala, stort utbud och c o d. Ngn som testat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in