Bad om att få theralene flytande men fick tabletter..... Skiljer det sig mycket kring dessa? Hur många tabletter (1-4 vb) står där, för att somna gott?
Bad om att få theralene flytande men fick tabletter..... Skiljer det sig mycket kring dessa? Hur många tabletter (1-4 vb) står där, för att somna gott?
Ja effekten av vätskan är mycket bättre än kapslarna. Skiljer sig mycket faktiskt.
Bad news, jag har oxå recept på Theralen.
Men de är slut på samtliga apotek och även hos leverantören/tillverkaren
Det gäller tabletterna, flytande vet jag ej.
Ja effekten av vätskan är mycket bättre än kapslarna. Skiljer sig mycket faktiskt.
Kriga på att få vätskan. Den är bättre
Bless
Sade bestämt att jag ville ha flaskan. Jävla fittläkare. Av vilken anledning skulle jag inte få flaskan menar han? Såg nu att tabletterna är slut hos samtliga leverantörer, blir det flaska då då hehe?
Vet du när det kommer in? Även flytande är restnoterat.
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Sade bestämt att jag ville ha flaskan. Jävla fittläkare. Av vilken anledning skulle jag inte få flaskan menar han? Såg nu att tabletterna är slut hos samtliga leverantörer, blir det flaska då då hehe?
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Vet du när det kommer in? Även flytande är restnoterat.
Bad min läkare skriva ut en ny flaska theralen idag, men han vägrade och ville jag skulle skriva nån jävla sömndagbok istället.. Va hihellvette det e theralen, har dom börjat snåla in på resepten på dee med nu eller?
Bad min läkare skriva ut en ny flaska theralen idag, men han vägrade och ville jag skulle skriva nån jävla sömndagbok istället.. Va hihellvette det e theralen, har dom börjat snåla in på resepten på dee med nu eller?
Det är ett jävla stå hej att få minsta jävla grej utskrikvet. Idioter
Min läkare säger ibland att jag dricker för mycket Theralen, har utskrivet 80-120 mg, men tar typ 200 mg för att sova hela natten. Däremot säger han inte att jag äter för mycket av andra mer kontrollerade mediciner så som Stesolid, Lyrica o Stilnoct. Det har aldrig någonsin sagt att jag tar för mycket av, även om det är rätt festligt att ta för mycket Lyrica.
Äntligen fick jag Theralene på flaska. Räcker 1 ml precis innan läggdags?
Prova alla behöver olika men läkaren måste ju skrivit dos så ta den.
Själv dricker jag 4-6ml måste minst ha 3 ml för att känna något alls men har haft den i 12 år nu i början räckte 0.5ml men har ju alltid tagit mina 12,5 mg imovane och i perioder fler läkemedel så har du bara den kanske 1 ml är rimligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!