Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Theralen är skumt. Det ska vara svagare än både nozinan och seroquel rent sedativt men som nytt tillägg till kvällsmedicinen funkar det bättre än de två förstnämnda. Tar nu 1,5 - 2 ml till natten tillsamman med 20 mg sobril och 10 mg immovane för att kunna sova hyfsat annars sover jag inte alls. Ingen bakfylla dagen efter får man heller

offtopic så var doseringen av seroquel 300 mg och nozinan 75 mg tillsammans med imovane och sobril. Borde tok knockat en vanlig medelsvensson men jag sov kasst ändå på dem så joinar fancluben
Hade theralen mot insomningsbesvär för ett par åt sedan, och Theralen är skumt, håller med! I början fick ett halvt rör mig att slockna i 1-2 dygn, kanske inte är så konstigt dock, man bygger ju tolerans mot den osv. Sen började det funka som den bästa sömnmedicin jag någonsin haft ett tag, 0,25 ml så somnade jag inom 30 min som en normal människa, 0,5 - 1 ml släckte mig efter vartenda stimulant-race till och med. Och man liksom vaknade upp och var utvilad och pigg och ingen baksmälla öht. Men sedan började den ge effekten istället att jag kända av de lugnande istället, blev ångestfri och taggad på att göra nånting istället och kunde verkligen inte sova den natten. Men tyckte om den lugnande effekten så började med 0,25 ml på dagen när små ångesten började smyga på och det funkade en dag, nästa dag testade jag igen och då fick jag massa konstiga smärtor och stickningar i bröst och armar, nästan som vaso. Aa, helskum medicin helt enkelt.