Har inte andvänt theralen så ofta, men varje gång jag andvänt det blir jag så sjukt förstörd i flera dagar efteråt. Senast inatt kunde jag inte sova och tog max ett halvt rör kl 6. Och som vanligt är jag nu helt illröd i ögonen torr som en öken i munnen dimmig i huvudet och bara allmänt slö och klumpig.
Nån som har något tips på hur fan man ska vakna till nån gång? Brukar halsa kaffe och mycket vatten för att inte vara så uttorkad men lyckas aldrig, andvänder som sagt inte theralen ofta men kommer nog sluta helt med det nu då jag inte fungerar förns 2-3 dagar efter.
Fick det utskrivet idag. Känner faktiskt en viss harmoni efter att ha tagit en 5mg theralen (1 timma sedan jag tog den). Kan vara placeboeffekt men tja, då funkar den på sitt sätt? haha
hämtade ut theralen förra vecka, Sög jag i mig 2 "rör" sen blev de 3st 2mg iktis å en massa öl och sedan en massa Laglig rök mix (WWW) fyfan har inte varit så förstörd på länge höhöh, ingen backfylla eller något dagen efter
Theralen måste vara den sämsta skit som finns. Blir ännu svårare att sova efter nåt rör. Får så jobbiga myrkrypningar i ben och armarna att jag blir tokig.
Värdelös effekt på mig. Tog för att kunna sova inatt, låg och vred mig i fyra timmar utan att somna. Kan visserligen ha med en ev. opioid-AT att göra, vem vet. Känner mig självklart sådär jobbigt anti-histamin-medicinskt tung/trög idag.
Fungerar väl ibland, just tryckt i mig ca 30 5mg's rosa piller hoppas på sömn några dygn =)
Att ta 30-40mg av de rosa pillrerna fungerar inte alls för mig dock.