2010-05-28, 18:15
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Varför är det som är märkligt? Syskonpreparat?
Ja, Atarax, Propavan, Lergigan och Theralen fungerar alla väsentligen på samma sätt: de är antihistaminer och blockerar dopaminreceptorer.
Citera
2010-05-28, 18:22
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Ja, Atarax, Propavan, Lergigan och Theralen fungerar alla väsentligen på samma sätt: de är antihistaminer och blockerar dopaminreceptorer.
https://www.flashback.org/t1003786
Citera
2010-05-28, 19:04
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
https://www.flashback.org/t1003786
Öh, på vilket sätt är det ett svar? Folk ogillar väl Theralen av samma anledning som Atarax och Lergigan, p.g.a. dagssederingen nämligen.
Citera
2010-05-28, 19:06
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Öh, på vilket sätt är det ett svar? Folk ogillar väl Theralen av samma anledning som Atarax och Lergigan, p.g.a. dagssederingen nämligen.
Det förstår jag mycket väl att många gör.
Citera
2010-05-28, 23:15
Medlem
Astenikers avatar
Konstigt att Theralen gör en dåsig så långt in på dagen efter med tanke på att dess halveringstid är endast fem timmar.
Citera
2010-05-28, 23:24
Medlem
adoptivnegers avatar
Satt på BC och väntade på min antabus igår, var ledsen efter ett känsligt samtal på soc så jag grät och hade svårt att andas. Personalen har som regel att inte ge ut något beroendeframkallande preparat hur som helst, så istället gav de mig theralen. Theralen är fan bajs. Blir bara trött och tung i kroppen, kroppen känns som ett fängelse där ångesten och sorgen inuti bara blir värre. Skitmedicin.
Citera
2010-05-29, 00:59
Medlem
Johan_08s avatar
Propavan använder jag under vardagarna, fungerar alldeles perfekt för mig.. riktigt nöjd.
Theralen använder jag när jag ska sova ut lite längre, helger etc.. brukar sitta i länge för mig dagen efter så..

Måste även tillägga att min vän, stor-jävla-missbrukare, drack upp en utav mina nyhämtade flaskor från Apoteket
Han hade innan det fått i sig Flunitrazepam o lite annat han hittade.. jag var redan då på gränsen att ringa till sjukan (Var ute på landet också, skulle tippa på att det tar 40 minuter för ambulans att komma med bil)
Hur fan ska man förklara det för sin läkare? Jo asså min polare.. aa fan han drack upp hela flaskan så skulle behöva ett nytt recept
Citera
2010-05-29, 01:03
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Hur fan ska man förklara det för sin läkare? Jo asså min polare.. aa fan han drack upp hela flaskan så skulle behöva ett nytt recept
Det finns ingen hejd på läkarna, när de får skriva ut Theralen. Du får säkert recept på en ny flaska utan besvär.
Citera
2010-05-29, 01:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Det finns ingen hejd på läkarna, när de får skriva ut Theralen. Du får säkert recept på en ny flaska utan besvär.

Nya flaska med detta livselixir.
Citera
2010-05-29, 01:39
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Det får jag hoppas på, det är ju inte direkt starka grejjer vi pratar om så..
Tack för ditt svar
Citera
2010-05-29, 12:55
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Nya flaska med detta livselixir.
Haha! Snarare dämpar Theralen livsandarna, och det med besked! Men kanske jag ska sova på den i natt. Det var ett tag sedan.
Citera
2010-06-01, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Hur lång tid tar det tills toleransen e borta? Jag kan numera dricka 4 rör mitt på dagen utan att det händer ett skit. I början sov jag gott på 0,25ml, kan tilläggas att jag bara druckit 4 st flaskor och har ändå denna tolerans. Har testat efter tre månaders uppehåll med samma resultat, e jag för alltid immun mot Theralen?

Ingen som har koll på om theralen någonsin kommer att fungera att sova på igen eller om jag har blivit imun för alltid, någon mer måste ju ha upplevt detta. (dricker jag mer än 5 rör så får jag myrkrypningar)

/MrBronx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in